  • 31. Data: 2016-03-25 12:39:30
    Temat: Re: Cos co Kris lubi najbardziej
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 25 marca 2016 12:02:28 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Ale ja mowie o chodniku ktory jest za aurisem a nie na prawo :
    Nie będę się sprzeczał czy auris stył prawidłowo czy nie ale SM go nie czepiała
    Tam na prawo od aurisa jest taki dość duży placyk więc przechodnie mogli go spokojnie
    omijać. Ale fakt że mógł chociaż na tym, placyku stanąć to chodnik byłby wolny.
    Ale skoro SM się nie czepiała to raczej było ok no chyba że starszaki miejskie
    podobnie jak mój pies na kierowców BMW alergie mają;)

  • 32. Data: 2016-03-25 12:41:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 25 marca 2016 11:55:40 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Jasne, ze tak. Potraktowali go po Bozemu.
    Policjanci w tym przypadku wyjątkowo spokojni. Ja bym się do tej roboty nie nadał bo
    bym nie wytrzymał nerwowo przy takim typie.

  • 33. Data: 2016-03-25 13:43:34
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-25 o 12:41, Kris pisze:
    > Policjanci w tym przypadku wyjątkowo spokojni. Ja bym się do tej roboty nie nadał
    bo bym nie wytrzymał nerwowo przy takim typie.

    Ale nocke w hotelu mu zalatwili. :-)
    Dobre chlopaki byli. :-)

    Pozdro.. TK

  • 34. Data: 2016-03-25 14:02:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 25 marca 2016 13:43:30 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Ale nocke w hotelu mu zalatwili. :-)
    > Dobre chlopaki byli. :-)
    "Panie władzo proszę puść, ja pół litra wódki sam wypiłem..."
    Rura zmiękła totalnie władcy dzielnicy
    A jak koledzy z dzelni obejrzeli ten filmik...;)

  • 35. Data: 2016-03-25 17:13:08
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 25.03.2016 o 14:02, Kris pisze:

    > "Panie władzo proszę puść, ja pół litra wódki sam wypiłem..."
    > Rura zmiękła totalnie władcy dzielnicy
    > A jak koledzy z dzelni obejrzeli ten filmik...;)

    Być może cała akcja miała na celu nakręcenie filmiku ośmieszającego gieroja
    --
    M.

  • 36. Data: 2016-03-25 18:20:55
    Od: "Zzet" <z...@w...pl>

    Maniek4 wrote:

    > Ale nocke w hotelu mu zalatwili. :-)
    > Dobre chlopaki byli. :-)

    A wy co, czat tu sobie zrobiliście?
    Miej trochę kultury i przejdź z tą polemiką na priv.

  • 37. Data: 2016-03-25 18:43:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 25 marca 2016 18:20:49 UTC+1 użytkownik Zzet napisał:

    > A wy co, czat tu sobie zrobiliście?
    > Miej trochę kultury i przejdź z tą polemiką na priv.

    Teraz tu przylazłeś mądralo?
    Nie pamiętam abyś jakiegokolwiek posta w temacie grupy napisał to i mądrali nie
    zgrywaj.
    Czytanie zresztą też nie jest obowiązkowe.

  • 38. Data: 2016-03-25 18:44:30
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 25 marca 2016 17:13:53 UTC+1 użytkownik MK napisał:

    > Być może cała akcja miała na celu nakręcenie filmiku ośmieszającego gieroja

    Gieroj sam się ośmieszył gdy praktycznie się popłakał.
    A taki twardziel na początku był;)

  • 39. Data: 2016-03-26 22:58:27
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-25 o 18:20, Zzet pisze:

    > A wy co, czat tu sobie zrobiliście?

    No to czat jest wlasnie. Nie wiedziales?

    > Miej trochę kultury i przejdź z tą polemiką na priv.

    Moze byc. Dawaj adres.

    TK

  • 40. Data: 2016-03-26 23:43:47
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 26 marca 2016 22:58:21 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Moze byc. Dawaj adres.

    Maniek spokojnie - swieta sa! Uspokoj nerwy. Kris pisal, ze BMW tez jezdzisz
    - tylko utrwalasz stereotypy. Odrazu bys wpierdol chcial dawac :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.