  • 161. Data: 2015-02-27 12:19:58
    Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 27 Feb 2015 12:03:12 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > To chyba za dawanie dupy na lewo i prawo, a nie za uczciwą wiedzę. W
    > świecie rzeczywistym 100% gwarancji nie istnieje.

    Debilu, nie wiem, kto cię uczył, ale to on tobie d... dawał, bo niczego
    innego ci nie dał - ani wiedzy, ani wychowania, chamie.

    --

    XL
    pewni siebie.

  • 162. Data: 2015-02-27 13:33:50
    Od: zażółcony <r...@c...op.pl>

    W dniu 2015-02-26 o 21:01, Pszemol pisze:
    > "zażółcony" <r...@c...op.pl> wrote in message

    > Na czym ta wybiórczość polega?

    > Jak widzisz błąd to go popraw. Na tym polega siła Wikipedii.

    Nie widzę błędu, tylko informację, która zastanawia,
    czyli jeszcze raz:

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Gru%C5%BAlica_cz%C5%82o
    wieka

    - ważną metodą u ludzi jest również prowadzenie akcji szczepień
    szczepionką BCG. Szczepionka ta nie daje całkowitej skuteczności -
    szacuje się ją na ok. 80% i więcej w przypadku ciężkich postaci u
    dzieci, natomiast skuteczność ochrony przed płucną postacią u dorosłych
    jest zmienna i mieści się w przedziale od 0 do 80%.
    **!**>> Efektywność szczepionki spada dodatkowo tam, gdzie mykobakterie
    są słabiej rozpowszechnione. Z tego powodu w USA nie zaleca się rutynowo
    wszystkim ludziom szczepienia, z wyjątkiem osób, które spełniają
    specyficzne kryteria <<**!**

  • 163. Data: 2015-02-27 14:28:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.02.2015 12:19, Ikselka pisze:

    > Debilu, nie wiem, kto cię uczył, ale to on tobie d... dawał, bo niczego
    > innego ci nie dał - ani wiedzy, ani wychowania, chamie.

    Przyganił kocioł garnkowi.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 164. Data: 2015-02-27 14:29:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.02.2015 12:15, Ikselka pisze:

    > Jak na razie - sam jesteś ubezwłasnowolniony, kretynie, i to na WŁASNE
    > życzenie, i TO jest właśnie szczyt kretynizmu:

    Pieprzysz, stara szmato.

  • 165. Data: 2015-02-27 14:52:23
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 27 Feb 2015 14:29:01 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Pieprzysz, stara szmato.

    Ciebie.

    --

    XL
    pewni siebie.

  • 166. Data: 2015-02-27 16:12:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.02.2015 14:52, Ikselka pisze:

    > Ciebie.

    Chciała byś.

  • 167. Data: 2015-02-27 16:51:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote in message
    > Wytłumaczyłem Ci, że atakujesz innych o coś czym sam grzeszysz, matole -

    Znów ten śmierdzący jad nienawiści Ci z Twojej paskudnej paszczy wycieka...
    Myślałem że ustaliliśmy już, że tłumacząc mi, nie znałeś rozmowy którą tu
    przywołaliśmy, a więc pisałeś jak niewidomy o kolorach...

    Ok, zrobię szybką i ostatnią próbę zanim Fragi mnie skarci znowu za podłe
    przeciąganie w nieskończoność :-)

    Nie śmiałem się z tego, że XL robi literówki, bo każdy je robi tu i tam -
    śmiałem się z tego jak się biedna z tego zepsutą klawiaturą tłumaczy bo
    pozuje na nieomylną. A więc nie atakuję nikogo za to, czym sam grzeszę, bo
    ja się klawiaturą z literówek nie wykręcam. Poniał? Czy dalej będziesz się
    upierał przy swoim?

    > Zdziro.

    Po chrześcijańsku toleruję ten Twój śmierdzący jad nienawiści bo wiem że
    musisz mieć ciężkie życie biedaku - życzę powrotu do zdrowia.

  • 168. Data: 2015-02-27 16:57:15
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    > Osobiście wolę nadgorliwych lekarzy, niż ryzykujących zdrowiem moim czy
    > mojego dziecka, choćby to robili na własną (opłaconą czy nie)
    > odpowiedzialność.

    BTW bójmy się... Odra już przekroczyła Odrę we Wrocławiu.

  • 169. Data: 2015-02-27 17:35:14
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2015-02-27 11:33, obywatel Andrzej Lawa uprzejmie donosi:

    > Oczywiście. Spisek. Ale TY masz dostęp do tych ściśle utajnionych
    > danych. I do wyników sekcji kosmity z Roswell.

    Kochani, obejrzałam wszystkie części X files od początku do końca, więc
    wiem. To była jedna wielka ściema.
    Biedny Mulder.

  • 170. Data: 2015-02-27 17:38:01
    Od: Qrczak <q...@q...pl>