  • 171. Data: 2015-02-27 17:42:59
    Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2015-02-27 00:15, obywatel Fragi uprzejmie donosi:

    Ale wiesz już że to puste kalorie?

  • 172. Data: 2015-02-27 18:05:42
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    >Znów

    No, robisz to nagminnie. Zdziro.

  • 173. Data: 2015-02-27 18:07:00
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >BTW bójmy się... Odra już przekroczyła Odrę we Wrocławiu.

    Cygańskim taborem.

  • 174. Data: 2015-02-27 18:22:52
    Od: Fragi <s...@o...pl>

    Dnia Fri, 27 Feb 2015 09:05:28 +0100, FEniks napisał(a):

    > Co to są jajemocze? ;)

    Główny składnik diety cud, o nieograniczonym wskaźniku ADI ;)
    Stosujac ją można oglądać osiem programów jednocześnie. I to beż
    szczepienia! ;)

    --
    Pozdrawiam,
    M.

  • 175. Data: 2015-02-27 18:31:15
    Od: Fragi <s...@o...pl>

    Dnia Fri, 27 Feb 2015 17:42:59 +0100, Qrczak napisał(a):

    > Dnia 2015-02-27 00:15, obywatel Fragi uprzejmie donosi:

    > Ale wiesz już że to puste kalorie?

    Te puste czasami mają smaczek ;)

    --
    Pozdrawiam,
    M.

  • 176. Data: 2015-02-27 18:48:24
    Od: Fragi <s...@o...pl>

    Dnia Fri, 27 Feb 2015 16:57:15 +0100, Qrczak napisał(a):

    > Dnia 2015-02-27 08:19, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

    > BTW bójmy się... Odra już przekroczyła Odrę we Wrocławiu.

    Wisły nie przekroczy ;) Będzie cud ;)

    --
    Pozdrawiam,
    M.

  • 177. Data: 2015-02-27 19:13:14
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Fragi" napisał w wiadomości grup
    net...

    >Wisły nie przekroczy ;) Będzie cud ;)

    Wisły cudownie się nie przekracza z drugiej strony.

  • 178. Data: 2015-02-27 19:34:29
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2015-02-27 18:48, obywatel Fragi uprzejmie donosi:

    Wie Bóg, co przekroczy Bug.

  • 179. Data: 2015-02-27 19:36:46
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2015-02-27 18:22, obywatel Fragi uprzejmie donosi:

    Biorę. We wszech ilościach.

  • 180. Data: 2015-02-27 21:59:59
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 27 Feb 2015 09:51:00 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Nie śmiałem się z tego, że XL robi literówki, bo każdy je robi tu i tam -
    > śmiałem się z tego jak się biedna z tego zepsutą klawiaturą tłumaczy bo
    > pozuje na nieomylną.

    Głupie przykłady podajesz, matołku. Wielokrotnie już używałam tych słów, w
    których rzekomo te literówki awiadczą o moim "nieuctwie" - więc ten RAZ
    wynika tylko i wyłącznie z pospiechu, np w tym twoim sławetnym przykładzie
    "obcego słowa" m zamiast n wynika z popiesznego naciśnięcia klawisza obok
    (bo m i n są OBOK), nawet nie z niesprawnej klawiatury. I stosunkowo często
    tak mam i zapewne mieć będę - naciskając klawisz OBOK właściwej litery. I
    nie mam zamiaru się specjalnie dla ciebie spinać i sprawdzać każde słowo,
    zwłasczza kiedy nie mam zcasu. Cymbale.
    --

    XL
    pewni siebie.