  • 271. Data: 2015-03-01 18:58:51
    Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 01 Mar 2015 17:04:59 +0100, niebieski napisał(a):

    > Stara sprawdzona metoda. Odczłowieczyć przeciwnika i po sprawie - można
    > go z czystym sumieniem nawet zlikwidować.
    > Na szczęście tego "bydła" jest na tyle dużo, aby mogło skutecznie
    > przeciwstawić się teraźniejszym ubermenschom.

    I się przeciwstawi(my) - najwyżej wyjdzie(my) na ulice.

    --

    XL
    pewni siebie.

  • 272. Data: 2015-03-01 18:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik m4rkiz m...@m...od.wujka.na.g.com ...

> [...]
    > tylko przeprowadzal zabojcze eksperymenty medyczne na swoich wlasnych
    > obywatelach bez ich wiedzy i zgody, i nie wszystko co robia rzady jest
    > zle tylko jaka gwarancje dajesz ze szczepionki nie beda skazone jakims
    > syfem jezeli nie przypadkiem to do testow skoro chcesz zmuszac ludzi
    > do ich przyjmowania za pomoca sluzb we wladaniu tego rzadu?
    >
    > snowden i nielegalne dzialania nsa ci cos mowia, czy to tez sie nie
    > liczy?
    >
    > przekona cie dopiero jak ktos na zlecenie jakiegos prezydenta
    > pierdolnie atomowka na wieksze miasto czy to tez bedzie wypadek?

    Czyli nie chodzi o to ze nie wierzysz w szczepionki?
    Po prostu jestes na nie, bo podejrzewasz, ze rzady czasami robia coś co im
    nie wolno, wiec pewnie w przypadku szczepionek tez moze sie tak stać.

    A ze dotychczasowe doswiadczenia, wyniki zarówno badan jak i stosowania itp
    pokazuja cos innego nie ma dla ciebie znaczenia.
    Bo pewnie kiedys rzad zrobi cos złego w tym temacie... Hmm...

  • 273. Data: 2015-03-01 19:19:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 01.03.2015 o 18:35, m4rkiz pisze:
    > "Andrzej Lawa" <a...@l...com> wrote in message
    >
    > ministerstwo ktore kupuje i zmusza ludzi pod grozba grzywny do szczepien
    > jest kontrolowany przez kogo dokladnie?

    Jeśli nie wiesz tak podstawowych rzeczy, to dyskusja z tobą jest równie
    sensowna jak dyskusja z Neandertalczykiem o optymalizacji routingu
    pakietów IP.

    > nik? lata po fakcie? czy za przeproszeniem pania premier kopacz?
    > matka wie ze cpasz?

    Nie sądź innych po sobie, zdegenerowany szczylku.

    > nie jakis rzad, tylko rzad USA, nie prawie sto tylko 50, nie cos zlego
    > tylko przeprowadzal zabojcze eksperymenty medyczne na swoich wlasnych
    > obywatelach bez ich wiedzy i zgody, i nie wszystko co robia rzady jest

    Sprawa się rypła i pojawiły się metody kontroli przez które nikt się na
    to nie odważy.

    > zle tylko jaka gwarancje dajesz ze szczepionki nie beda skazone jakims
    > syfem jezeli nie przypadkiem to do testow skoro chcesz zmuszac ludzi
    > do ich przyjmowania za pomoca sluzb we wladaniu tego rzadu?

    No tak, a fluoryzacja to wielki spisek zagrażający czystości twoich
    cennych płynów ustrojowych...

    http://www.youtube.com/watch?v=N1KvgtEnABY

    > snowden i nielegalne dzialania nsa ci cos mowia, czy to tez sie nie liczy?

    Mhm. NSA szczepionkami wprowadza nanity szpiegujące. Jasne. Głosów
    jakichś nie słyszysz? Plombami nie odbierasz tajnych transmisji?
    [ciach bełkot psychola]

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 274. Data: 2015-03-01 19:20:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 01.03.2015 o 18:59, Budzik pisze:

    > Czyli nie chodzi o to ze nie wierzysz w szczepionki?
    > Po prostu jestes na nie, bo podejrzewasz, ze rzady czasami robia coś co im
    > nie wolno, wiec pewnie w przypadku szczepionek tez moze sie tak stać.

    Policję tez trzeba zlikwidować, bo parę razy zdarzyły się nieprawidłowości.

  • 275. Data: 2015-03-01 19:22:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 01.03.2015 o 18:58, Ikselka pisze:

    > I się przeciwstawi(my) - najwyżej wyjdzie(my) na ulice.

    Ci też wyszli:

    http://www.youtube.com/watch?v=IbtwVxMHkw4

  • 276. Data: 2015-03-01 19:23:09
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia 01 Mar 2015 16:59:43 GMT, Budzik napisał(a):

    > Po efektach!
    > Skoro zaszczepienie powoduje radykalny spadek ilosci zachorowań...

    Zaszczepienie to powoduje? Już Ci tłumaczyłam wyżej o ptasiej kupie na
    głowie i o debilnym wykazywaniu zwiazku między faktem NIEzaistniałym a
    zaistniałym...

    > no i oczywiscie po tym, ze znamy działanie szczepionek, znamy sposób
    > łapania odpornosci dzieki nim itp.

    Podobno jest epidemia odry - tyle że wśród ludzi, którzy wszak (o tym się
    nie mówi wprost, bo niepolitycznie) _byli zaszczepieni_ . Skąd wiadomo, ze
    byli? - świadczy o tym ich wiek, czyli fakt, że tzw ruch antyszczepionkowy
    w czasie, kiedy ich szczepiono, praktycznie nie istniał. Więc dlaczego
    szczepionki nie zapobiegły zachorowaniom?

    A może jednak gdzieś mówi się wprost, że chorują _TYLKO_ nieszczepieni? -
    otóż _nigdzie" się tego nie mówi. W mediach jedynie tendencyjnie zestawia
    się fakt wzmożenia (też jest to tylko informacja ze środka przekazu)
    zachorowań z faktem istnienia ruchu antyszczepionkowego.

    Bodajże przedwczoraj czy dwa dni temu był w tv reportaż (i zresztą tylko
    takie się mnożą) złożony z luźno zestawionych informacji i obrazów: słowne
    info o epidemii odry, słowne info o ruchu antyszczepionkowym, po czym
    migawki, mające opowiedzieć o człowieku, który rzekomo zachorował na odrę,
    miał komplikacje i obecnie jest rośliną, a zajmuje się nim stara matka.

    CO KONKRETNIE WIDZI/SŁYSZY ODBIORCA? - słowna wzmianka o epidemii odry,
    słowna wzmianka o antyszczepionkowcach, półsekundowa migawka zdjęcia
    pokrytego wysypką (?) jakiegoś człowieka, 3-sekundowy fragment filmu
    pokazującego jak w jakimś łóżku i nie wiadomo gdzie leży jakiś (już inny)
    mężczyzna i opiekuje się nim jakaś stara kobieta.
    TO WSZYSTKO.

    WYMOWA PRZEKAZU? - "szczepcie się, bo na skutek nieszczepienia ten człowiek
    zachorował i stał się rośliną, obciążeniem dla matki".

    Kto mądry, ten wie, co trzeba 33333-]
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 277. Data: 2015-03-01 19:24:57
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 01 Mar 2015 18:00:25 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

> [...]
    epidemie

    > "Fundacja Biosłone jest niezależną od firm farmaceutycznych organizacją
    > pozarządową o charakterze *antymedycznym*. Podstawową działalnością
    > fundacji jest szerzenie *niemedycznej* "wiedzy" o zdrowiu

    Nie trzeba być lekarzem, żeby wiedzieć co trzeba. Jak widac lekarze
    wymiękają.

    --

    XL
    pewni siebie.

  • 278. Data: 2015-03-01 19:28:34
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia 01 Mar 2015 17:00:28 GMT, Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > Ale wiesz ze takimi pytaniami sama udowadniasz swoja niewiedze?
    > Tak - wirusy mutują i uodparniaja sie - ale nie w procesie podawania
    > szczepionek.

    Noooo, nie "w", tylko... po/między. Bo to właśnie KOLEJNE szczepionki
    powodują _w następstwie_ KOLEJNE mutacje, czym same działają przeciw
    własnemu sensowi, natychmiast się dezaktualizując :-|
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 279. Data: 2015-03-01 19:30:05
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia 01 Mar 2015 17:00:28 GMT, Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > Ty tweirdzisz, ze na drodze na jest rocznie 50 wypadków.
    > Wiec sie droge modernizuje czy np. buduje w tym miejscu autostrade.
    > W nastepnym roku wypadków jest 5.
    > Ale przeciez nie idzie udowodnic, ze modernizacja drogi sprawiła ze
    > prawdopodobnie uniknieto okkoło 45 wypadków...

    Nie idzie, wreszcie zrozumiałeś :-)
    .

    > Oczywiscie nie mozemy tego udowodnic na konkretnej osobie, bo wypadkowosc
    > nie wynosiła 100%, ale co do zjawiska ja mam jasnosc.

    A ja mam przeciwnie - im głębiej w las, tym więcej drzew.
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 280. Data: 2015-03-01 19:37:43
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia 01 Mar 2015 17:00:28 GMT, Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > Czyli nie mozna udowodnic, ze na drogach, dzieki poprawie ich jakosci ginie
    > mniej ludzi... Fajnie.

    No nie można, bo zjawisko spadku śmiertelności na drogach nie zależy tylko
    od tego. Równie dobrze BEZPOŚREDNIĄ przyczyną spadku liczby kolizji może
    być postęp medycyny... wzrost świadomości kierowców (szeroko zakrojone
    akcje edukacyjne)... zwielokrotniona kontrola drogowa... lepsze
    samochody... zmiana obyczajów co do picia alkoholu... lepsze przestrzeganie
    przepisów... większa liczba kobiet jako kierowców (wykazano, ze kobiety
    jeżdżą ostrożniej)... i (tak! - paradoksalnie!) zwiększenie natężenia ruchu
    (ludzie BARDZIEJ uważają).

    > Ale widze, ze zabrakło argumentów wiec zaczeło się czepianie słówek

    Tak? - a nie po prostu merytoryczne ich rozpatrywanie, którego nie
    wytrzymujesz?

    > rozdrabnianie na kawałeczki - wiec mówie pas.

    I dobrze. Ponieważ nie masz już argumentów przeciwko logice matematycznej.

    -

    XL
    pewni siebie.