  • 281. Data: 2015-03-01 19:38:46
    Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia 01 Mar 2015 17:07:05 GMT, Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > Alez nie, ale podaj wiarygodne dane...

    Nie chce mi się - Ty nie podajesz...
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 282. Data: 2015-03-01 19:41:34
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia 01 Mar 2015 17:07:05 GMT, Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > Oczywiscie ze sie boje.
    > Po pierwsze mam swiadomosc, ze wirus moze zmutowac i wtedy juz moje
    > szczepienie jest nic lub mniej warte.
    > Dlaczego mutują wirusy... Pewnie wiesz...
    > Po drugie zapewne szczepionki tez nie daja 100% pewnosci.
    > Prezerwatywy tez nie daja.

    A ile dają? 90? - czyli 10 procent z góry poświęcasz "dla sprawy"
    (oczywiście nie chcąc się znaleźć wśród nich). A co jeśli relacja jest
    odwrotna? I jak TY to sprawdzisz, że NIE?

    > Bzdury o poczuciu nizszosci pomine, bo tylko ktos sam mający problemy z
    > własnym poczuciem godnosci moze komus innemu wmawiać podobne bzdury...

    Oczywiście, że pominiesz.
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 283. Data: 2015-03-01 19:44:24
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 01 Mar 2015 19:19:19 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Sprawa się rypła i pojawiły się metody kontroli przez które nikt się na
    > to nie odważy.

    UFO!
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 284. Data: 2015-03-01 20:06:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 01.03.2015 o 19:24, Ikselka pisze:

    >>> http://www.bioslone.pl/obalanie-mitow/jak-wymieraly-
    epidemie

    > Nie trzeba być lekarzem, żeby wiedzieć co trzeba.

    Tak, bo samozwańczy znachor i oszust wciskający ludziom kit o
    "perforacji jelit" testowanym sokiem z buraka jest dla ciebie bardziej
    wiarygodnym źródłem, niż lekarze.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 285. Data: 2015-03-01 20:17:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 01.03.2015 o 19:23, Ikselka pisze:

    > Podobno jest epidemia odry - tyle że wśród ludzi, którzy wszak (o tym się
    > nie mówi wprost, bo niepolitycznie) _byli zaszczepieni_ . Skąd wiadomo, ze

    Pierdolisz. Właśnie wśród nieszczepionych.

    > byli? - świadczy o tym ich wiek, czyli fakt, że tzw ruch antyszczepionkowy
    > w czasie, kiedy ich szczepiono, praktycznie nie istniał. Więc dlaczego
    > szczepionki nie zapobiegły zachorowaniom?

    ROTFL

    Ruch antyszczepionkowy istnieje od chwili powstania szczepionek. To po
    pierwsze.

    Tutaj jest taki fajny przykład "merytorycznego" wkładu w temat ze strony
    twojego duchowego przodka:

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d6/T
    he_cow_pock.jpg

    Po drugie obowiązkowe szczepienia na odrę w Polsce wprowadzono dopiero w
    1975 roku.

    Liczba przypadków spadła z około 100 tysięcy rocznie (do 200 tysięcy w
    latach epidemii - co 2-3 lata) do około setki pojedynczych przypadków
    (co jest porównywalne z roczną liczbą unikających szczepień - tych jest
    około 200-300).

    http://szczepienia.pzh.gov.pl/main.php?p=3&id=27&sz=
    55&to=

  • 286. Data: 2015-03-01 20:37:49
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 01 Mar 2015 20:17:04 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Pierdolisz. Właśnie wśród nieszczepionych.

    Pierdolisz. Właśnie wśród szczepionych.

    --

    XL
    pewni siebie.

  • 287. Data: 2015-03-01 20:47:28
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 1 Mar 2015 20:37:49 +0100, Ikselka napisał(a):

    > Pierdolisz. Właśnie wśród szczepionych.
    >
    > --
    >
    > XL
    > "Spójrzmy tylko na królestwo nasze, jedno z pierwszych w Europie, spójrzmy
    > na jego siły i środki obronne, na jego dostatki, bogactwa, na wszystko, co
    > ludziom jest potrzebne. Czegóż nam brakuje? Oto rządu silnego i ustalonego
    > ładu prawnego, a wtedy wszystko będziemy mieli i stać będziemy silni i
    > pewni siebie.
    > Jan Zamoyski, fragment przemówienia sejmowego z 1575.

    Moje obie dziewczyny w dzieciństwie chorowaly na odrę - a BYŁY szczepione.
    W ogóle w tamtym czasie odra wśród dzieci była NORMALKĄ, bardzo często się
    zdarzała. Pomimo szczepień. A teraz jakaś sensacja.
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 288. Data: 2015-03-01 20:56:49
    Temat: Odp: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: "@" <s...@p...onet.pl>

    > Przeciwwskazanie, czy powikłanie, to nie tylko padaczka, a KAŻDY
    > niepokojący objaw występujący po szczepieniu. I to bardzo dobrze świadczy
    > o lekarzach, że nie podejmują ryzyka, jeśli nie mają 100% pewności.

    No totez wlasnie napisalam wyraznie, ze zadnych niepokojacych objawow NIE
    BYLO.
    Nie bylo zadnej goraczki, wysypki, objawow ze strony OUN, nic.
    Jedyne co bylo niepokojace to tik, ktory lekarze blednie wzieli za objaw
    padaczki, a w efekcie koncowym zdiagnozowali zespol Sandifera - pisalam o
    tym pare postow wyzej, nie bede sie wiec powtarzac.
    Jezeli wiec szczepionki sa tak bardzo bezpieczne, to nie widze powodu, dla
    ktorego zaden lekarz (a juz zwlaszcza ten, ktory wydal zakaz) od niemal 4
    lat nie odblokowal nam szczepien.
    Powod jest jeden - trzesienie dupa przed podjeciem odpowiedzialnosci, bo byc
    moze te szczepionki jednak nie sa tak bezpieczne, jak sie glosi na forum
    publicum.

    @

    ---
    Avast.

  • 289. Data: 2015-03-01 21:48:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 01.03.2015 o 20:37, Ikselka pisze:

    > Pierdolisz. Właśnie wśród szczepionych.

    Podaj źródło, kłamczucho.

  • 290. Data: 2015-03-01 21:53:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 01.03.2015 o 20:47, Ikselka pisze:

    > Moje obie dziewczyny w dzieciństwie chorowaly na odrę - a BYŁY szczepione.
    > W ogóle w tamtym czasie odra wśród dzieci była NORMALKĄ, bardzo często się
    > zdarzała. Pomimo szczepień. A teraz jakaś sensacja.

    Nie jesteś dla mnie wiarygodna. To po pierwsze.

    Po drugie: maksymalny możliwy poziom ochrony przed zachorowaniem to
    jakieś 95-99% pod warunkiem prawidłowego zaszczepienia. Biorąc pod uwagę
    twój debilizm nie zdziwiłbym się, jakbyś doprowadziła do nieprawidłowego
    zaszczepienia.

    Po trzecie: zachorowania po zaszczepieniu są dużo łagodniejsze niż
    zachorowania u nie zaszczepionych.