  • 411. Data: 2015-03-03 20:21:25
    Temat: Re: Odp: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 3 Mar 2015 19:50:42 +0100, @ napisał(a):

    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
    > wiadomości news:XnsA452C8AC14E45budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..

    > A moglbys podac przyklady postow, w ktorych ta rzekoma "sprzedajna
    > lobbystka" chocby wspomina o stosowaniu i/lub naklanianiu do stosowania
    > homeopatii ?

    Wiesz, akurat ja stosuję leki homeo z powodzeniem, i nie tylko ja, lecz
    rodzina i znajomi - i być może nawet o tym wspomniałam kiedyś, wcale się
    nie wypieram. Ale ze "sprzedajna"? Wypraszam sobie. Trudno też nie
    zauważyć, ze stosuje je mnóstwo ludzi, pisząc o tym w necie, wbrew krzykom
    mediów i tzw lekarzy.

    --

    XL
    pewni siebie.

  • 412. Data: 2015-03-03 22:12:54
    Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 03.03.2015 o 17:28, Budzik pisze:
    > Użytkownik Andrzej Lawa a...@l...SPAM_PRECZ.com ...

    > Z całym szacunkiem - Ty chyba tez nie jestes osobą która jakos ochoczo w
    > imie kultury dyskusji mie się powstrzymać od naduzywania epitetów.
    > Sam doswiadczyłem tego kilkukrotnie. O tym wątku nie wspominając.

    Ale ja nie udaję świętoszka i przyznaję się, że mam tendencję do
    nadmiernie szczerych, niedyplomatycznych określeń irytujących mnie
    cymbałów. I ja nie posługuję się epitetami w miejsce argumentów - u mnie
    to tylko akcentowanie rzeczowych argumentów.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 413. Data: 2015-03-03 22:19:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 03.03.2015 o 20:21, Ikselka pisze:

    > Wiesz, akurat ja stosuję leki homeo z powodzeniem, i nie tylko ja, lecz
    > rodzina i znajomi - i być może nawet o tym wspomniałam kiedyś, wcale się
    > nie wypieram.

    Czy ktoś ma jeszcze wątpliwość, że ikselka jest niedorozwinięta umysłowo?

    Homeopatia to OSZUSTWO. Mit na poziomie wróżb z kart czy fusów.

    Czysta matematyka pokazuje, że w homeopatycznych magicznych eliksirach
    prawdopodobieństwo znalezienia aktywnej chemicznie cząstki nadającej
    niby całemu eliksirowi jego właściwości jest w praktyce zerowe.

    Opowieści o "pamięci wody" to zwykły szamanizm.

  • 414. Data: 2015-03-03 22:22:10
    Temat: Re: Cos dla XL [cross]
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 03.03.2015 o 19:36, Ghost pisze:

    > Po co ci metryka do zwykłego, pospolitego dodawania?

    Normalnie po nic. Ale policz sobie np. odległość punktów na okręgu. Do
    pewnego momentu odległości mało odległych punktów sumują się
    "normalnie".... a później, hmm?

  • 415. Data: 2015-03-03 22:23:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 03.03.2015 o 19:22, Ikselka pisze:

    > Śmiech to zdrowie. W artykule są moje dane osobowe, miejsce pracy i inne
    > DANE - wybacz, że nie czuję usilnej potrzeby ich ujawniania wszem i wobec
    > tylko i wyłącznie po to, abyś Ty jeden stracił humor.

    Czyli, jak zwykle, kłamiesz.

  • 416. Data: 2015-03-03 22:43:43
    Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org>

    W dniu 2015-03-03 o 19:25, Ghost pisze:
    > Tak.

    Nie.

    > Np. 10 w systemie czwórkowym.

    Co za idiota myślał cały dzień nad tak prostą odpowiedzią.
    Ale pomimo tego jest prawidłowo. Możesz zjeżdżać
    i uświadamiać Ławę, który nawet do tego zliczyć nie umie.

    --
    Nemrod Vargardsson

    Pwt 32,41 Gdy miecz błyszczący wyostrzę
    i wyrok wykona ma ręka,
    na swoich wrogach się pomszczę,
    odpłacę tym, którzy Mnie nienawidzą.
    42 Upoję krwią moje strzały,
    mój miecz napasie się mięsem,
    krwią poległych i uprowadzonych,
    głowami dowódców nieprzyjacielskich.

  • 417. Data: 2015-03-03 23:14:03
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 03 Mar 2015 22:19:56 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Czysta matematyka pokazuje, że w homeopatycznych magicznych eliksirach
    > prawdopodobieństwo znalezienia aktywnej chemicznie cząstki nadającej
    > niby całemu eliksirowi jego właściwości jest w praktyce zerowe.

    Dobrze! szóstka!
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 418. Data: 2015-03-03 23:14:58
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 03 Mar 2015 22:23:23 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Czyli, jak zwykle, kłamiesz.
    >
    > --
    > Boga prawdopodobnie nie ma.
    > A teraz przestań się martwić
    > i raduj się życiem!

    Mam gdzieś twoje "czyli".
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 419. Data: 2015-03-03 23:47:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik @ s...@p...onet.pl ...

    > A moglbys podac przyklady postow, w ktorych ta rzekoma "sprzedajna
    > lobbystka" chocby wspomina o stosowaniu i/lub naklanianiu do
    > stosowania homeopatii ?

    Bedzie trudno bo to była ironia.
    Skoro wszelka prasa jest sprzedajna to dlaczego Ikselka nie moze byc?

  • 420. Data: 2015-03-04 00:32:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > Ale ze "sprzedajna"? Wypraszam sobie.

    Szastasz tym okresleniem na lewo i prawo to sie nie dziw ze do Ciebie
    wrociło.