  • 571. Data: 2015-03-05 21:45:42
    Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia 05 Mar 2015 20:38:33 GMT, Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > Cos chyba produkujemy, skoro pod Zieloną Góra nawet swoje swieto maja...
    > http://www.polskiewina.com.pl

    COŚ produkujemy. Tylko jakoś mało tego na rynku, nie ejst to kluczowa gałąź
    rolnictwa. No i JEDNAK wolę mołdawskie...
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 572. Data: 2015-03-05 21:52:40
    Temat: Odp: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: "@" <s...@p...onet.pl>

    > A wiem, że są stale, bo kupuję - to moje ulubione jabłka do osobistego
    > jedzenia.
    > --

    Jakos w Krakowie tez nie brakuje, szczegolnie w warzywniakach, nie w
    sieciowkach - odmian bez liku. Polskich.

    @

    ---
    Avast.

  • 573. Data: 2015-03-05 21:58:13
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2015-03-05 21:38, obywatel Budzik uprzejmie donosi:
    > Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > Cos chyba produkujemy, skoro pod Zieloną Góra nawet swoje swieto maja...
    > http://www.polskiewina.com.pl

    Jabłka to podobno w całej Polsce rosną. Nie tylko w Zielonych Górach.

  • 574. Data: 2015-03-05 21:59:58
    Od: "@" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > może być 10, 20, 30... albo wcale 3-\

    > Powtarzam: owa 90%wa skuteczność jest tylko teorią, nieweryfikowalną
    > wartością rzuconą w tłum. Jej potwierdzeniem moze być tylko rzeczywista
    > reakcja podczas epidemii, a tego nie sprawdzisz inaczej, niż stykając się
    > tą epidemią. Obecna epidemia odry (JEŚLI jest - ale jakoś nie wierzę, bo
    > kolejna "świńska grypa" raczej) tego dowodzi. Tzn że szczepienia NIE
    > DZIAŁAJĄ tak jak piszesz.

    > MAM? - ja o sobie to ja tego wcale nie wiem, ale jeśli TY wiesz o sobie,
    > no
    > to gratulacje, ze wiesz to pre facto :-|

    Jakie uodpornienie na odre w przypadku osob doroslych ?
    Udowodniono, ze szczepionka przeciw tej chorobie daje odpornosc (o ile w
    ogole daje, bo to sprawa bardzo indywidualna) na max 20 lat.
    Nie znam zadnej osoby doroslej, ktora sie zaszczepila ponownie po uplywie
    tego czasu od chwili szczepienia w dziecinstwie, wiec tak naprawde,
    wszystkie osoby w wieku 25+ sa narazone na "epidemie".
    Ciekawe, czy ktorykolwiek z grupowych krzykaczy szczepionkowych ma ta
    swiadomosc i zaszczepil sie powtornie.

    @

    ---
    Avast.

  • 575. Data: 2015-03-05 22:00:01
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

> [...]
    > ogóle nigdy problemu z nimi nie było, a przed świętami się pojawiają w

    A przypadkiem to nie ma czegoś takiego jak przypadek?

  • 576. Data: 2015-03-05 22:02:55
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    ru+Polski%3A+projekt+ustawy+nr+1066,2433147

    zely-sie-w-senacie-po-cichu-wycieto-obowiazek-rozlic
    zania-glosow-niewaznych
    dzil-nowy-podatek--oplate-zapasowa.htm
    ki-podpisal-ustawe-wprowadzajaca-polski-zywnosc-gmo
    anie-ustawy-o-zapobieganiu-oraz-zwalczaniu-zakazen-i
    -chorob-zakaznych-u-ludzi-oraz-ustawy-o-panstwowej-i
    nspekcji-sanitarnej/
    ych-uchwalenie-jest-razaco-sprzeczne-z-interesem-pub
    licznym-trzy-ustawy-o-ktorych-milcza-media
    cz-wydanego-po-cichu-21-grudnia-w-przyszlym-roku-pal
    iwo-ma-znowu-podrozec-przez-kolejna-podwyzke-akcyzy-
    o-76--ustawa-zostala-przepchnieta-za-naszymi-plecami
    2011082614454/rzd-po-cichu-zwiksza-uprawnienia-sub/m
    enu-id-312.html
    ale-po-cichu-nowe-przepisy-sa-stworzone-dla-korupcji

    No, to moją odpowiedź już znasz.

  • 577. Data: 2015-03-05 22:12:56
    Temat: Re: Odp: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 5 Mar 2015 21:52:40 +0100, @ napisał(a):

    > Jakos w Krakowie tez nie brakuje, szczegolnie w warzywniakach, nie w
    > sieciowkach - odmian bez liku. Polskich.

    Ano własnie to samo u nas - stąd moje zgorszenie biedrzastymi renetami z
    Kanady.
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 578. Data: 2015-03-05 22:13:32
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 05 Mar 2015 21:58:13 +0100, Qrczak napisał(a):

    > Dnia 2015-03-05 21:38, obywatel Budzik uprzejmie donosi:

    > Jabłka to podobno w całej Polsce rosną. Nie tylko w Zielonych Górach.

    I dlatego resercz Biedronki to taka kula w płot.
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 579. Data: 2015-03-05 22:16:02
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 5 Mar 2015 21:59:58 +0100, @ napisał(a):

    > Jakie uodpornienie na odre w przypadku osob doroslych ?
    > Udowodniono, ze szczepionka przeciw tej chorobie daje odpornosc (o ile w
    > ogole daje, bo to sprawa bardzo indywidualna) na max 20 lat.

    Przytaczałam tu link na temat badan ilościowych w USA - robionych po
    mnogich zarazeniach stwierdzonych po wycieczkach do Disnejlendu. To własnie
    szczepieni 20-latkowie stanowili przytłaczającą większość!

    Otóż to.

    --

    XL
    pewni siebie.

  • 580. Data: 2015-03-05 22:17:44
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 05 Mar 2015 22:00:01 +0100, Qrczak napisał(a):

    > Dnia 2015-03-05 21:20, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

    > A przypadkiem to nie ma czegoś takiego jak przypadek?

    Nawet czysty! - znowu Ci kuleje czytanie, vide cytat: