  • 11. Data: 2009-08-30 09:51:54
    Temat: Re: Cos lepszego niz igeomap.pl
    Od: szwagier <k...@p...fm>

    > Chodzi mi o to, ze nie pokazuje granic dzialek a akurat tej okolicy
    > potrzebuje.

    az z ciekawosci sprawdze w dzien roboczy czy tez nie bedzie tych danych :)

    szwagier

  • 12. Data: 2009-08-30 09:54:13
    Od: szwagier <k...@p...fm>

    > Chodzi mi o to, ze nie pokazuje granic dzialek a akurat tej okolicy
    > potrzebuje.
    Dla przykladu:
    dzialka w zielonogorskim ma naniesiony podzial zrobiony w lipcu br.

    szwagier

  • 13. Data: 2009-09-01 14:26:24
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "szwagier" <k...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Nie trzeba, logowanie niewiele daje i w zasadzie korzysci z logowania nie
    > dzialaja w praktyce. (zachowalem sobie zlinkowane kilkanascie fragmentow
    > map do pozniejszego przejrzenia i ktoregos dnia wszystkie diabli wzieli)
    > Dane katastralne pojawiaja sie dopiero przy skali ok. 1:15000
    > Poza tym dzialaja dosyc wolno, dane pobierane sa z tzw wezlow
    > katastralnych (przy kazdym powiatowym osrodku geodezji i kartografii)

    To ja mam chyba pecha, bo co chcę coś zobaczyć to albo dane pobierają się
    baaaardzo długo i jest to niekończący się proces, albo niby krótko, ale
    efektu nie ma żadnego, czyli nie pojawiają sie kontury działek (testowałem
    Warszawę i Konstancin - Jeziorną).

  • 14. Data: 2009-09-01 18:03:16
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    Boombastic wrote:
    > (testowałem Warszawę i Konstancin - Jeziorną).
    Rzeczywiscie na Konstancin-Jeziorna nic nie pokazuje. Sprobuj Dębe Wielkie.

  • 15. Data: 2009-09-01 18:18:33
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gonzo" <g...@n...nn> napisał w wiadomości
    > Rzeczywiscie na Konstancin-Jeziorna nic nie pokazuje. Sprobuj Dębe
    > Wielkie.

    Działa, miałeś rację. Ale nie można szukać po numerze działki w tym portalu?

  • 16. Data: 2009-09-01 19:05:06
    Od: Czeresniak <d...@o...pl>

    Boombastic pisze:

    > Działa, miałeś rację. Ale nie można szukać po numerze działki w tym
    > portalu?

    Można. Przyjrzyj się zakładce po lewej stronie na dole :)

    Pozdrawiam
    Darek