  • 1. Data: 2012-04-24 10:07:13
    Temat: Coś na podłogę z lidla.
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Ma się pojawić w Lidlu tworzywo sztuczne w płynie. Np. do garażu na wylewkę
    zamiast płytek.
    http://www.lidl-pageflip.com/pl.html?kid=nhxAih
    Ktoś może wie jak to się zachowuje pod obciążeniem samochodu?

    Marek

  • 2. Data: 2012-04-24 10:36:21
    Temat: Re: Coś na podłogę z lidla.
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 24 kwietnia 2012 10:07:13 UTC+2 użytkownik 4CX250 napisał:
> [...]
    > zamiast płytek.
    > http://www.lidl-pageflip.com/pl.html?kid=nhxAih
    > Ktoś może wie jak to się zachowuje pod obciążeniem samochodu?

    Też się nad tym zastanawiam do garazu.
    Tylko mam obawy jak jednak kiedys zechce na podłodze w garażu kleic płytki czy do
    tego będa trzymac. Ale najwyżej weżmie sie szczotke druciana na szlifierkę kątowa
    załozy i zedrze to tworzywo.

  • 3. Data: 2012-04-24 10:40:23
    Od: Jacek <n...@g...com>

    W dniu 2012-04-24 10:07, 4CX250 pisze:
    > Ma się pojawić w Lidlu tworzywo sztuczne w płynie. Np. do garażu na
    Napisali, że to jest farba akrylowa wodna. Czyli będzie się zachowywać,
    jak każda farba. Położona na brudny beton będzie odchodzić. U mnie
    obserwuję "odparzanie" farby pod oponami. Nie wiem, czy to sprawa tego,
    że opony po jeździe bywają ciepłe, czy czegoś innego, ale faktem jest,
    że tam za długo nie wytrzymuje. Po roku-dwóch trzeba odnawiać. Nie
    malowałem akrylową wodną, bo mam na temat "wodzianek" wyrobioną opinię.
    Pomalowałem farbą alkidową modyfikowaną styrenem.
    Jacek

  • 4. Data: 2012-04-24 12:48:42
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

[...]
    ______________________________

    Jakis czas temu dostałem od znajomego, który pracuje w niemczech w serwisie
    mercedesa, farbę jakąś super mega odporną na scieranie niestety nie pamiętam
    nazwy. Podłoże przygotowałem według zaleceń, specjalna wylewka dosyc droga
    samopozomująca zagruntowane i pomalowane.

    moze coś zle zrobiłem ale po kilku latach niestety dosyc przetarte w
    miejscach gdzie stoi auto.

    nie wyszło tanio ( w domu rodzinnym to robiłem), dlatego u siebie już mam
    płytki z castoramy gres za 19zł/m2 +25zł/m2 robocizna + klej 2 paczki. Nie
    wyszło jakos specjalnie drożej.

  • 5. Data: 2012-04-24 20:40:43
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    Wniosek jest jeden. Nie warto.

    Marek

  • 6. Data: 2012-04-25 14:25:17
    Od: "Tomek" <a...@i...pl>

    > Pomalowałem farbą alkidową modyfikowaną styrenem.

    a ja malowalem jakas zywica 2-skladnikowa, kosztowala sporo a po zimie - jak
    piszesz - w miejscu opon zaczelo odpadac. Wygladalo jakby beton na wylewce
    byl slaby i pil wode przez nieszczelna powloke zywiczna a mroz to ladnie
    rozsadzal. Na wiosne kupilem gres po 12zl/m w castoramie w promocji + 3
    worki kleju i w 2 soboty zrobilem podloge, ktora do dzis swietnie trzyma.
    Koszt nizszy, pracy niewiele wiecej a efekt doskonaly.

    --
    Tomek