  • 11. Data: 2011-02-07 23:08:30
    Temat: Re: Coś o kominkach
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "WS" <L...@c...pl> wrote in message
    news:b6cf7c70-51c0-4b86-89fb-9f4bc2b827ef@p16g2000vb
    s.googlegroups.com...
    On 7 Lut, 15:44, "Maciej S." <m...@c...pl> wrote:

    >czyli badali powietrze na zewnatrz domow ;)
    >ciekawe jakie wyniki wyszly by u nas, gdzie na wsiach pali sie w
    >piecach wszystko, co jest palne... :(

    U mnie w okolicy czuć od czasu do czasu palone opony :-)

  • 12. Data: 2011-02-07 23:10:07
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "janusz_kk1" <j...@o...pl> wrote in message
    Dnia 07-02-2011 o 14:46:23 kiki <k...@t...fel> napisał(a):

    > http://wiadomosci.onet.pl/nauka/zle-wiesci-dla-palac
    ych-drewnem-w-kominkach,1,4166525,wiadomosc.html

    > Pierdoły, tu u nas na ulicy jest 10000 rfazy więcej pyłów i nikt sie nie
    > przejmuje,

    Nie pocieszaj się :-) Wczoraj byłem u takich co palą w kominku
    rekreacyjnie - smród kominkowy przesycił nawet ich ubrania.

  • 13. Data: 2011-02-07 23:56:09
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    kiki <k...@t...fel> napisał(a):

    > http://wiadomosci.onet.pl/nauka/zle-wiesci-dla-palac
    ych-drewnem-w-kominkach,1,4
    > 166525,wiadomosc.html

    Mam wszystko szczelne. Sypie kotom pelet do kuwet. I potem go palę. Na
    zewnątrz aż w oczy szczypie a w mieszkaniu nic.

  • 14. Data: 2011-02-08 02:03:15
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Mam wszystko szczelne. Sypie kotom pelet do kuwet. I potem go palę. Na
    > zewnątrz aż w oczy szczypie a w mieszkaniu nic.

    to teraz spróbuj palić kotami...

    pozdrawiam
    s_13

  • 15. Data: 2011-02-08 04:13:41
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik kiki napisał:
    > smród kominkowy przesycił nawet ich ubrania.

    Niektórzy twierdzą, że to jest... _zapach_ :-DDD...

  • 16. Data: 2011-02-08 09:08:47
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 08-02-2011 o 00:10:07 kiki <k...@t...fel> napisał(a):

    > "janusz_kk1" <j...@o...pl> wrote in message

    ych-drewnem-w-kominkach,1,4166525,wiadomosc.html

    > Nie pocieszaj się :-) Wczoraj byłem u takich co palą w kominku
    > rekreacyjnie - smród kominkowy przesycił nawet ich ubrania.
    To mają do d..y cug że jak otworzą drzwiczki to cały dym
    się im cofa do pokoju. U mnie nic nie czuć, zresztą jak będziesz
    na południu Polski to zapraszam do siebie :)

    --
    Pozdr
    JanuszK