  • 21. Data: 2009-08-20 08:38:49
    Temat: Re: Cyfra+ - jaki telewizor?
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zixxixx" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:03d9f1e5-2b6a-49b2-8bae-1cc77aaeb480@e18g2000vb
    e.googlegroups.com...
    >Dzięki wszystkim za podpowiedzi.

    >Wybrałem ostatecznie plazmę LG 42pg200r
    >http://www.nokaut.pl/telewizory-plazmowe/plazma-lg-
    42pg200r.html

    >5. Najważniejszy powód - znalazłem u siebie gościa, który właśnie
    >likwiduje sklep i sprzedał mi tę plazme za 1700 zł ;).

    Dobra cena- zawsze to prawie 300zł taniej jak w sieci.

    Krzysiek

  • 22. Data: 2009-08-20 09:27:52
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

> [...]
    > Marketingowcy każdą głupote potrafią uzasadnić.
    > A wystarczy stanąć w sklepie obok dwóch telewizorów i popatrzeć na obrazy.
    > Jak półtora roku temu kupowałem tv(37cali- tak na marginesie wielkość
    > optymalna do normalnego salonu) to gościu namawiał mnie na plazmę za
    > 6000pln i cytował parametry z ulotki(kontrast, rozdzielczość itp) Z boku
    > stał lcd Samsung za 2900pln(parametry z ulotki dużo "gorsze"). Na obu tv
    > był ten sam obraz(mecz piłkarski leciał). Mówie do sprzedawcy żeby mi
    > powiedziła czy i gdzie widzi różnice w obrazach. Gołym okiem różnicy nie

    To że ty nie widziałeś to nie znaczy że jej nie ma .(pomijam już warunki
    sklepowe, zapewne ani odrobiny starań aby wykonac najmniejsza choćby
    regulację etc) Różnica między plazma a lcd jest zarówno w parametrach jak i
    obrazie. Znasz kogoś kto ma plazmę ? idź i obejrzyj sobie ciemne sceny u
    ciebie na (najleposzym 37") LCD a potem u niego i dopiero porozmawiamy.
    Zobacz gdzie zieleń będzie bardziej naturalna a nie plastikowa etc.

    A przepłacanie ? właśnie LCD od porownywalnej jakościowo plazmy jest
    droższy.

    > Zresztą producenci powoli wycofują ze swojej oferty plazmy.

    Jestes producentem czy tylko słyszałeś ?

  • 23. Data: 2009-08-20 09:52:29
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kot Prezydenta" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > sklepowe, zapewne ani odrobiny starań aby wykonac najmniejsza choćby
    > regulację etc) Różnica między plazma a lcd jest zarówno w parametrach jak

    Parametry mnie nie interesuja.
    A przy normalnym oglądaniu telewizji róznicy wdocznej gołym okim nie ma

    > Zobacz gdzie zieleń będzie bardziej naturalna a nie plastikowa etc.

    Mam wrażenie że cytujesz slogany z ulotek

    > A przepłacanie ? właśnie LCD od porownywalnej jakościowo plazmy jest
    > droższy.

    Plazmy sa tańsze to fakt ale bardziej prądożerne to też fakt.
    Stań w sklepie koło plazmy i koło lcd. Z plazmy wali ciepło jak z dobrego
    grzejnika.

    > Jestes producentem czy tylko słyszałeś ?

    http://www.technonews.pl/Technonews/1,94439,6159622,
    Telewizory_plazmowe_znikna_z_Europy_.html
    Np. Pionier i Hitachi oficjalnie wycofali się z produkcji plazm

    Krzysiek

  • 24. Data: 2009-08-20 13:42:30
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    > Parametry mnie nie interesuja.
    > A przy normalnym oglądaniu telewizji róznicy wdocznej gołym okim nie ma

    To twoja opinia tylko i wyłącznie i coś mi się wydaje że na podstawie
    jednego pobytu w sklepie

    > Mam wrażenie że cytujesz slogany z ulotek

    a ja mam pewność że widziałes plazmę raz w zyciu i zupełnie nie wiesz o czym
    piszesz

    > Plazmy sa tańsze to fakt ale bardziej prądożerne to też fakt.

    Wczesniej pisałeś coś innego o cenach ? prądożerne, w sklepie zmierzyłeś ?

    > Stań w sklepie koło plazmy i koło lcd. Z plazmy wali ciepło jak z dobrego

    Ale ja nie musze chodzić do sklepu żeby zobaczyć plazmę, daj już spokoj z
    tym sklepem, mam porównanie i wiem o czym mówię - średie zuzycie energii
    przez plazmę to kilka watów przy nieporównywalnie lepszym odwzorowaniu braw,
    przejściach tonalnych etc.

  • 25. Data: 2009-08-20 14:35:49
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    Kot Prezydenta pisze:

> [...]
    > przez plazmę to kilka watów przy nieporównywalnie lepszym odwzorowaniu braw,

    Piszesz o LCD z przed paru lat.Nowych chyba jeszcze nie widziałeś?
    To niby dlaczego te super plazmy tak tanio wszyscy gonią ze sklepów?
    Plazma mimo wszystko * żre* więcej prądu, dużo więcej.
    Plazmy zatrzymały się w rozwoju i koniec, znikną.
    Nowe LCD biją je i tyle.
    Pozdrawiam

  • 26. Data: 2009-08-20 16:38:57
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Dawid" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

    >Piszesz o LCD z przed paru lat.Nowych chyba jeszcze nie widziałeś?

    Nie, piszę o LCD w cenie porównywalnej z plazmą

    >To niby dlaczego te super plazmy tak tanio wszyscy gonią ze sklepów?

    Bo calkiem spora grupa userów tak jak ty powtarza głupoty

    >Plazma mimo wszystko * żre* więcej prądu, dużo więcej.

    Tu zacytuję Ciebie, piszesz o plazmach sprzed ( nie "z przed") kilku lat,
    poczytaj np o panasach

    >Plazmy zatrzymały się w rozwoju i koniec, znikną.

    tak ? pierwszy z brzegu news
    http://technologie.gazeta.pl/technologie/1,82011,694
    3283,Panasonic_Viera_TX_P42V10E___najlepsza_plazma_w
    _Europie.html

    >Nowe LCD biją je i tyle.

    oczywiście, tyle że kosztują o kilka tysięcy więcej niż porównywalne z nimi
    plazmy

    widzę że poza urażona duma posiadacza LCD (zapewne LG z 1300 z promocji)
    wiedzy za wiele nie masz, jak dla mnie EOT

  • 27. Data: 2009-08-20 18:36:23
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kris wrote:
    > Użytkownik "zixxixx" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Moim zdaniem lepiej kupic minimalnie droższy LCD gdyż mimo wszystko
    > są mniej prądożerne.

    propaganda...

    Plazma ma lepsza czerń i lepiej sie oglada w warunkach jasnego pokoju.

    LCD ma słąbą czerń.

  • 28. Data: 2009-08-20 18:37:24
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    zixxixx wrote:
> [...]
    > http://www.nokaut.pl/telewizory-plazmowe/plazma-lg-4
    2pg200r.html

    > Powody:
    > 1. Przemówiły do mnie argumenty Bombastica i stracha (nie potrzebne
    > jest FullHD do odglądania Cyfry+ nawet w HD).
    > 2. Telewizor ma funkcję ECO obniżającą zużycie prądu do 181W, czyli
    > jak LCD.
    > 3. Ponoć plazmy mają żywsze kolory (np. dobrze odwzorowują czerń)
    > 4. Ma niezłe recenzje w sieci.
    > 5. Najważniejszy powód - znalazłem u siebie gościa, który właśnie
    > likwiduje sklep i sprzedał mi tę plazme za 1700 zł ;).

    LG to raczej marnawy sprzęt ale czego wymagać za 1700 zł :)

  • 29. Data: 2009-08-21 08:10:35
    Od: zixxixx <w...@i...pl>

    On 20 Sie, 20:37, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    42pg200r.html

    > LG to raczej marnawy sprzęt ale czego wymagać za 1700 zł  :)

    Przetestowałem na kablówce i Cyfrze+.
    Z kablówką obraz nie jest rewelacyjny, ale niewiele odbiega od CRT.
    Z Cyfrą obraz jest super - tylko kilka kanałów delikatnie szumi -
    kanały typu PULS, TV4, czyli te marnawe.

    Jeśli się nie będzie psuł, to jak dla mnie jest to sprzęt zdecydowanie
    dobrej jakości ;)

    Pozdrawiam,
    MW

  • 30. Data: 2009-08-22 23:10:38
    Od: "Marcopolo" <m...@g...pl>

    Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > propaganda...
    >

    > Plazma ma lepsza czerń i lepiej sie oglada w warunkach jasnego pokoju.
    >
    > LCD ma słąbą czerń.

    .........On i Twoja żona~~~~....