  • 21. Data: 2013-07-26 12:55:24
    Temat: Re: Czajnik bezprzewodowy, nieodstawianie z podstawy i pożary
    Od: "Kukus Minipalus" <d...@i...pl>

    "Andrzej Lawa" <a...@l...com> schrieb im Newsbeitrag
    news:kstd78$rdd$2@node1.news.atman.pl...

    > Fakt. Cieszę się, że dostrzegasz swój problem. Co z tym zrobisz?

    PLONK

  • 22. Data: 2013-07-27 12:41:34
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "mk" <d...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Alo
    > W firmie mamy taka fuchę i powstały instrukcje na wszelkie wypadki, jedna
    > z nich mówi o wyłączaniu z prądu po wyjściu z pracy czajnika
    > bezprzewodowego. Dopuszczane jest odstawianie go z podstawy.
    > "Strażak" powiedział, że jako biegły specjalista miał do czynienia z
    > przypadkami pożarów spowodowanych czajnikiem pozostawionym na podstawie
    > Czy jest taka techniczna możliwość, że taki czajnik podczas spoczynku może
    > zadziałać, czy to tylko uzasadnienie obecności takiej fuchy?
    > Pdr. M

    Te pozary do obstawiam, ze najczesciej po wlaczeniu (przez czlowieka)
    czajnika bez wody. Sporo modeli po prostu sie wtedy potrafi(lo?) nie
    wylaczyc. Skutek koncowy taki jak opisal strazak.

  • 23. Data: 2013-07-27 23:25:43
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 27 lipca 2013 12:41:34 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
> [...]
    >
    > czajnika bez wody. Sporo modeli po prostu sie wtedy potrafi(lo?) nie
    >
    > wylaczyc. Skutek koncowy taki jak opisal strazak.

    Coś bredzisz z tym nie wyłączeniem i czajnikiem bez wody. One zawsze miały po kilka
    zabezpieczeń. Poza tym wtedy to kiedy. I jakie modele. Jedyny czajnik bez żadnych
    zabezpieczeń jaki miałem, w sumie to dwa. Ten pierwszy to do gotowania na gazie. Ten
    drugi to oryginalny produkcji ZSRR fabryczny czajnik buzała. On ze względów
    oczywistych nie mógł się ani przepalić ani coś zapalić. Były jeszcze takie produkcji
    polskiej kamionkowe bezprzewodowe jak się przewód odczepiło. Kamionka z zasady się
    nie pali a i tak zabezpieczenie miały. Tak że gościu nie zmyślaj. Jak chcesz sobie
    coś napisać to załóż jakiś nowy temat.

  • 24. Data: 2014-09-17 05:11:45
    Od: m...@g...com

    A ja Wam powiem,że ostrożności nigdy nie za wiele.Ja nie wyłączam zawsze z
    kontaktu,ale nalewam wody.Może się zdażyć,że rano,np.wodę zakręcą,ale to inna
    bajka.Tego się nie spodziewałam,że czajnik w środku nocy zagotuje mi wody.Byłam z
    moim facetem i tu brakuje mi słów,by opisać,co żeśmy poczuli,tym bardziej,że czajnik
    jest teraz grzeczny i działa jak należy.Może mnie ktoś oświeci i wytłumaczy logicznie
    co jest przyczyną ?

  • 25. Data: 2014-09-17 11:58:15
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 17 września 2014 05:11:45 UTC+2 użytkownik m...@g...com
    napisał:
> [...]
    jest teraz grzeczny i działa jak należy.Może mnie ktoś oświeci i wytłumaczy logicznie

    duch.

  • 26. Data: 2016-06-24 15:06:51
    Od: t...@g...com

    Możliwe. Dziś właśnie stopił mi się czajnik. Dobrze że niedługo przed tym zanim
    wstałam i wyszłam do pracy...

  • 27. Data: 2016-06-25 12:37:08
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 24 Jun 2016 06:06:51 -0700 (PDT), t...@g...com
    napisał(a):

    > Możliwe. Dziś właśnie stopił mi się czajnik. Dobrze że niedługo przed tym zanim
    wstałam i wyszłam do pracy...

    Miałam te obawy od dawna i jak widać słusznie, tyle że nie wprowadziłam
    wniosków w czyn. Od tej pory przed wyjściem z domu będę odstawiać
    czajnik...