  • 11. Data: 2011-09-12 11:35:27
    Temat: Re: Czosnek niedźwiedzi...
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > Wielkie dzięki.

    > Można oczywiście sadzić teraz, do gruntu?

    > Czy toto wytrzymuje polskie mrozy na wyżynach?
    Planuję posadzić moje w listopadzie.Sadziłem w styczniu,rozhartowany
    i wytrzymał.
    mirzan

  • 12. Data: 2011-09-12 12:01:20
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 12 Sep 2011 13:35:27 +0200, mirzan napisał(a):

    > Planuję posadzić moje w listopadzie.Sadziłem w styczniu,rozhartowany
    > i wytrzymał.
    > mirzan

    To poradź mi też, proszę, kiedy sadzić ten niedźwiedzi - cebulki do mnie
    właśnie jadą z Allegro...
    --
    XL

  • 13. Data: 2011-09-12 15:30:20
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > To poradź mi też, proszę, kiedy sadzić ten niedźwiedzi - cebulki do mnie

    > właśnie jadą z Allegro...

    Niedźwiedzi,teraz.Wogóle nie wykopuję swojego,rośnie sobie spokojnie,
    a jak mam chęć to mu skubnę parę listków.
    mirzan

  • 14. Data: 2011-09-12 18:57:47
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 12 Sep 2011 17:30:20 +0200, mirzan napisał(a):

    > Niedźwiedzi,teraz.Wogóle nie wykopuję swojego,rośnie sobie spokojnie,
    > a jak mam chęć to mu skubnę parę listków.

    Jak to, nie marynujesz liści w oliwie? Znany specjał, ciągle legendy o nim
    słyszę od tych, co byli w Rosji, więc właśnie specjalnie dla tego smakołyku
    kupiłam cebulki w Allegro.
    --
    XL

  • 15. Data: 2011-09-12 19:50:02
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > Jak to, nie marynujesz liści w oliwie? Znany specjał, ciągle legendy o nim

    > słyszę od tych, co byli w Rosji, więc właśnie specjalnie dla tego smakołyku

    > kupiłam cebulki w Allegro.

    A niby jak mam marynować w rurce fermentacyjnej? Tylko takich urządzeń używam
    do produkcji żywności.Inne dania nie są w moim zakresie praw i obowiązków.
    mirzan

  • 16. Data: 2011-09-13 07:44:52
    Od: HGW <h...@h...abuse>

    W dniu 2011-09-10 13:05, mirzan pisze:

    > To ten czosnek tak sobie wymyślił.A czosnek słoniowy masz?
    > mirzan

    A co potem zrobicie z niedźwiedziami i słoniami co przygalopują na te
    swoje czosnki?
    Jakby co szwagier ma sztucer i dubeltówkę :)

  • 17. Data: 2011-09-13 10:05:02
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 13 Sep 2011 09:44:52 +0200, HGW napisał(a):

    > A co potem zrobicie z niedźwiedziami i słoniami co przygalopują na te
    > swoje czosnki?
    > Jakby co szwagier ma sztucer i dubeltówkę :)

    Ja mam niedźwiedziosłonia. Przygalopuje, jasne, bo przecież to dla niego
    morduję się z tymi czosnkami w końcu, nie? - żeby do wódeczki miał i siem
    chwalił, jaką ma kochanom słoniconieźwiedzicę.
    A co z nim potem będę robiła, to nie Twoja sprawa - ani szwagra z
    dubeltówkom ;-PPP
    --
    XL

  • 18. Data: 2011-09-13 12:11:52
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 12 Sep 2011 21:50:02 +0200, mirzan napisał(a):

    > A niby jak mam marynować w rurce fermentacyjnej? Tylko takich urządzeń używam
    > do produkcji żywności.Inne dania nie są w moim zakresie praw i obowiązków.
    > mirzan

    :-D

    PS. Jeszcze nie przyszedł. No ale skoro mówisz, ze w listopadzie, to mam
    czas - idę grządkę przygotowywać, także pod niedźwiedzi.
    --
    XL

  • 19. Data: 2011-09-13 14:08:18
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 13 Sep 2011 14:11:52 +0200, Ikselka napisał(a):

    > :-D
    >

    > PS. Jeszcze nie przyszedł. No ale skoro mówisz, ze

    sadzić

    > w listopadzie, to mam
    > czas - idę grządkę przygotowywać, także pod niedźwiedzi.

    j.p.
    --
    XL

  • 20. Data: 2011-09-14 18:50:55
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 12 Sep 2011 13:35:27 +0200, mirzan napisał(a):

    > Planuję posadzić moje w listopadzie.Sadziłem w styczniu,rozhartowany
    > i wytrzymał.

    Przyszła dzisiaj paczka - nie było mnie większość dnia, więc
    listonosz-poczciwina zostawił szczęśliwie u sąsiadów jak zwykle w takich
    przypadkach. ŁAŁ! - ależ się wystraszyłam, jaki ciężki ten czosnek, kiedy
    wzięłam paczkę do ręki ;-D

    Dzięki wielkie. Reszta będzie na priv. W poniedziałek wysyłam wyrazy
    wdzięczności :-)
    --
    XL