  • 1. Data: 2010-01-26 10:05:14
    Temat: Czwórnik - co to jest?
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    Dostałem wczoraj wycenę części na wymianę C.O., wody, odpływu.
    Na liście są dwie pozycje o dużych kwotach (nie pamiętam dokładnych opisów):
    - czwórnik 15 - jedna sztuka 1999 zł. brutto,
    - czwórnik 110/50/50/67 - jedna sztuka 1999 zł. brutto.

    Co to może być i czemu takie drogie?

    --
    Krzysiek

  • 2. Data: 2010-01-26 10:29:07
    Temat: Re: Czwórnik - co to jest?
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "krzysiek" <a...@m...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > opisów):
    > - czwórnik 15 - jedna sztuka 1999 zł. brutto,
    > - czwórnik 110/50/50/67 - jedna sztuka 1999 zł. brutto.

    Może zawór czterodrogowy z siłownikiem.
    Ale to drogo siakoś.

    Marek

  • 3. Data: 2010-01-26 10:39:20
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > opisów):
    > - czwórnik 15 - jedna sztuka 1999 zł. brutto,
    > - czwórnik 110/50/50/67 - jedna sztuka 1999 zł. brutto.

    http://www.tycner.com.pl/strony/sklep/produkt/?param
    =2818&
    Pewnie ze zlota.

  • 4. Data: 2010-01-26 10:45:51
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    On 26 Sty, 11:05, krzysiek <a...@m...net> wrote:
    > Dosta em wczoraj wycen cz ci na wymian C.O., wody, odp ywu.
    > Na li cie s dwie pozycje o du ych kwotach (nie pami tam dok adnych opis w):
    > - czw rnik 15 - jedna sztuka 1999 z . brutto,
    > - czw rnik 110/50/50/67 - jedna sztuka 1999 z . brutto.
    >
    > Co to mo e by i czemu takie drogie?

    Czwórnik 15 - nie mam pojęcia, ale ten drugi to normalny czwórnik
    kanalizacyjny, wpisz sobie tą frazę w gógla, to zobaczysz o co biega.
    Jego normalna cena to jakieś 25-30zł, choć to dość nietypowa
    kształtka, nie do kupienia w sklepie "za rogiem" i są kombinatorzy,
    którzy usiłują ją sprzedawać za jakieś straszne pieniądze, jednak w
    tym wypadku straszne pieniądze to jest stówa, nie dwa tysiące!!!!
    Osobiście obstawiam tutaj brak przecinka i cenę 19,99 (podejrzanie
    tanio z kolei, ale może dobre rabaty mają).

    J.

  • 5. Data: 2010-01-26 10:49:05
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    > Użytkownik "krzysiek" <a...@m...net> napisał w wiadomości

    > http://www.tycner.com.pl/strony/sklep/produkt/?param
    =2818&
    > Pewnie ze zlota.

    Albo zamontowali coś czego nie mieli na stanie magazynowym i to cos
    kosztowało 1999zł, albo się komus przecinek między dziewiątkami nie wklepał,
    albo tak jak wczesniej napisałem może tak nazwali zawór czterodrogowy, tylko
    że te rozmiary 110/50/60/67 rzeczywiście wskazują jednoznacznie na kanalizę.

    Marek

  • 6. Data: 2010-01-26 11:49:56
    Od: QbaB <q...@g...com>

    On 26 Sty, 11:45, "Jarek P." <j...@g...com> wrote:

> [...]
    > Osobiście obstawiam tutaj brak przecinka i cenę 19,99 (podejrzanie
    > tanio z kolei, ale może dobre rabaty mają).

    Jeżeli chodzi o kanalizację to moze być studzienka z czwórnikiem a
    wtedy takie koszty to norma.
    Pytania o co chodzi.
    Moze to tez byc np wymiennik do CO ale wtedy raczej nazywałby się
    "wymiennik płytowy"

    Musisz dopytać.

  • 7. Data: 2010-01-26 12:08:11
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    On 26 Sty, 12:49, QbaB <q...@g...com> wrote:

    > Jeżeli chodzi o kanalizację to moze być studzienka z czwórnikiem a
    > wtedy takie koszty to norma.

    Nikt normalny z branży nie nazwałby studzienki z czwórnikiem (kinety
    znaczy? to masz na myśli?) w ten sposób. Pomijam już zupełnie fakt, że
    kinety w takim rozmiarze (110/50) w przyrodzie chyba nie ma.

    J.

  • 8. Data: 2010-01-26 12:20:42
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > opisów):
    > - czwórnik 15 - jedna sztuka 1999 zł. brutto,
    > - czwórnik 110/50/50/67 - jedna sztuka 1999 zł. brutto.

    A nie prościej zapytac autora wyceny?

    Krzysiek

  • 9. Data: 2010-01-26 12:25:18
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    kris pisze:
    > A nie prościej zapytac autora wyceny?

    jasne, ale będę mógł to zrobić najwcześniej za tydzień.

    --
    Krzysiek

  • 10. Data: 2010-01-26 15:22:01
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

> [...]

    > opisów):

    > - czwórnik 15 - jedna sztuka 1999 zł. brutto,

    ???

    > - czwórnik 110/50/50/67 - jedna sztuka 1999 zł. brutto.

    Ale to zapewne jest kątowy czwórnik kanalizacyjny o średnicach głównej rury
    110mm i odgałęzieniach 50mm pod kątem 67 stopni.
    Cena 19,99zł jest prawdopodobna.

    Tak czy siak musisz to skonfrontować z osobą, któa zrobiła ofertę.