  • 71. Data: 2014-05-04 23:17:45
    Temat: Re: Czy będzie gaz?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 04 May 2014 13:44:54 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Mieć opinie idioty wydaną przez certyfikowanego kretyna to jak mieć
    > doktorat wśród analfabetów.

    z analfabetyzmu. faktycznie powód do dumy :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 72. Data: 2014-05-04 23:18:15
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    "Dariusz K. Ładziak" wrote:

    > NIe nazywaj tego czegoś, z łaski swojej, Rosją. Rosja skończyła się z
    > upadkiem Niżnego Nowogrodu najechanego przez Księstwo Moskiewskie -
    > które to księstwo uznawane było przez mieszkańców Niżnego Nowogrodu za
    > mongolska satrapię... Nizny Nowogród, tkwiąc pośrodku kontynentu - był
    > miastem - członkiem Związku Hanzeatyckiego. Moskwę najpierw podbili
    > Wikingowie, potem Mongoli - i prawo jako takie tam nigdy nie
    > istniało. I nie istnieje - boć to mongolska satrapia.

    ale nazywa sie to coś Rosją.

  • 73. Data: 2014-05-05 23:26:12
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    > ale nazywa sie to coś Rosją.

    Samozwańczo.

    --
    Darek

  • 74. Data: 2014-05-06 08:17:07
    Temat: Re: Czy będzie gaz? [OT]
    Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid>

    W dniu 2014-05-04 22:45, Marek Dyjor pisze:

    > TO JEST POWIEDZONKO nic więcej...

    Nie, to coś znacznie poważniejszego niż "powiedzonko".

    Pozdr,
    --
    ŁK

  • 75. Data: 2014-05-06 22:38:25
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "Lukasz Kozicki" <R...@v...cy.invalid> napisał w
    wiadomości news:lk9uph$rno$1@news.task.gda.pl...

    > Nie, to coś znacznie poważniejszego niż "powiedzonko".

    niestety, zeświedczone społeczenstwo bedzie to przyjmowac jak zwykły
    przecinek, dla niewielu bedzie to cos znaczyc. Będa sie kiedys zastanawiac
    co to znaczy. Bo źródła giną w mrokach historii.
    A na dodatek -okrzyk Jezus Maria był bojowym okrzykiem husarii!

    Zresztą, kto wie dlaczego kciuk nazywa sie kciuk, co to znaczy "sam jak
    palec" :-)

    b.