  • 1. Data: 2009-10-02 19:38:51
    Temat: Czy duze kafelki w kuchni na scianie?
    Od: "Rom" <o...@g...pl>

    Witam

    Jesteśmy na etapie projektowania mebli do kuchni.
    Dobieramy kaffelki na ścianę.
    Zastanawiam się nad kaflami 60x30 [cm] połysk.
    Wiem, ze są one typowo do łązienek, stąd mój post:
    czy to sie sprawdzi w kuchni??

    Dodam, że na podłodze jest karo 30x30.

    Th in A

  • 2. Data: 2009-10-02 21:27:36
    Temat: Re: Czy duze kafelki w kuchni na scianie?
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Rom" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Dobieramy kaffelki na ścianę.
    > Zastanawiam się nad kaflami 60x30 [cm] połysk.
    > Wiem, ze są one typowo do łązienek, stąd mój post:

    Nie widzę przeciwskazań. Sam taki wymiar wybrałem na ściany w kuchni...

    Wojtek

  • 3. Data: 2009-10-02 21:47:20
    Od: "Rom" <o...@g...pl>

    Użytkownik "Alti" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Nie widzę przeciwskazań. Sam taki wymiar wybrałem na ściany w kuchni...
    >
    > Wojtek

    To jeszcze zapytam - w pionie czy w poziomie ?

  • 4. Data: 2009-10-03 06:33:46
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    > Użytkownik "Alti" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > To jeszcze zapytam - w pionie czy w poziomie ?

    W poziomie.

    Wojtek

  • 5. Data: 2009-10-03 16:06:24
    Od: "nuclear2001" <n...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Rom" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

    > W poziomie.

    potwierdzam, taki wymiar w poziomie u mnie w kuchni wyszedł idealnie.
    wyglada to tak : 3 warstwy ciemna kawa, 1 warstwa jasna kawa i znowu 1
    warstwa ciemna, do tego za kuchenką ciemne do sufitu.

  • 6. Data: 2009-10-04 18:34:36
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Użytkownik "Rom" <o...@g...pl> napisał

    > Zastanawiam się nad kaflami 60x30 [cm] połysk.
    > Wiem, ze są one typowo do łązienek, stąd mój post:
    > czy to sie sprawdzi w kuchni??

    Powiem tylko, ze sam chcialem kafle w tym rozmiarze do kuchni. Mialem juz
    nawet upatrzona serie Travena Mogano chyba z Paradyza... Nie zdecydowalem
    sie tylko dlatego, ze znalazlem gdzies w sieci Lacobel - szklo, ktore
    wyglada przepieknie...

    Ale... jesli takie kafle do kuchni, to, moim zdaniem, tylko w opcji
    bezfugowej i w szlifie. Ja chcialem klasc poziomo, bo tak mi pasowalo z
    wymiarem - jeden kafel + dekor (polowa kafla przecieta po dlugosci).
    Widzialem jednak u znajomej plytki polozone w pionie - oczywiscie mowa tylko
    o przestrzeni miedzy szafkami gornymi i dolnymi. Wygladalo zaje*biscie.

    Dla mnie, male kafle 10x10, czyli typowo kuchenne, sa na maksa oklepane i
    zupelnie do mnie nie przemawiaja... Ale to jest tylko subiektywna opinia...
    jak w gościu niedzielnym ;)

    Pzdry,
    /\/\\/\/