  • 21. Data: 2014-10-14 11:22:50
    Temat: Re: Czy geodeta może wytyczyć dom przed pozwoleniem na budowę?
    Od: GreDi <b...@b...pl>

    On 14.10.2014 08:54, Marcin N wrote:
    > Dwie cofki?
    > Podobno urząd może zgłosić zastrzeżenia, ale tylko RAZ.

    Sam miałem 3.
    Ale u mnie dwie to analiza dokumentów już w okienku wykazała
    nieścisłości i braki. :) Więc szybciej dla mnie było się obrócić na
    pięcie i uzupełnić dokumenty, niż złożyć i czekać aż PocztaPolska
    dostarczy mi oficjalne pismo listem poleconym.
    Co i tak się okazało później, że w trakcie dokładnej analizy miałem
    jeszcze jedną cofkę, już oficjalną.

    --
    GreDi

  • 22. Data: 2014-10-14 11:25:37
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2014-10-14 11:20, Maciek wrote:
    > To akurat nie jest przeszkoda do odebrania budynku, a raczej
    > do zgloszenia zakonczenia budowy.

    Co konkretnie musiałoby być zrobione na poddaszu, ażeby (Twoim zdaniem)
    nie przeszkadzało w zgłoszeniu zakończenia budowy?

    Piotrek

  • 23. Data: 2014-10-14 11:27:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 października 2014 11:20:06 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
    > To akurat nie jest przeszkoda do odebrania budynku, a raczej
    > do zgloszenia zakonczenia budowy.
    Jest. Bo wtedy jest tzw odbiór częściowy i obligatoryjna wizyta urzędnika z PNB na
    budowie. Przy normalnym odbiorze nikt się nie zjawia.
    A uezędas na budowie może czasami zauwazyc różnice między projektem a stanem
    faktycznym i kłopoty gotowe.

  • 24. Data: 2014-10-14 11:37:44
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-10-14 11:27, Kris wrote:
> [...]
    budowie. Przy normalnym odbiorze nikt się nie zjawia.
    > A uezędas na budowie może czasami zauwazyc różnice między projektem a stanem

    Otóż to.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 25. Data: 2014-10-14 12:43:23
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    > Faszyzm jest wtedy gdy rzad jest w stanie dowolnie absurdalny/idiotyczny
    > pomysł zamienić w obowiazujce prawo. Co akurat dzieje się nieustannie.

    no to poczytaj czym był faszyzm :) Bo ja sie zgadzam z tobą odnosnie
    słabości własności w tym kraju, ale dobrze nie pomieszac przy okazji pojęć i
    znaczen.

    b.

  • 26. Data: 2014-10-14 12:55:48
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-10-14 12:43, Budyń wrote:
    > Użytkownik "quent" <x...@x...com> napisał w wiadomości
    >
    > no to poczytaj czym był faszyzm :)

    Zależy w czyim wydaniu.
    Należy go jednak dziś rozumieć dosyć uniwersalnie zamiast odnosić się do
    kazusów. Socjalizm musi prowadzić do państwa faszystowskiego.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 27. Data: 2014-10-14 13:13:15
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    > Zależy w czyim wydaniu.
    > Należy go jednak dziś rozumieć dosyć uniwersalnie zamiast odnosić się do
    > kazusów. Socjalizm musi prowadzić do państwa faszystowskiego.

    ano własnie - faszyzm to nie jest cos uniwersalnego i rozciąganie go na "nie
    naszych" jest metodą wyborczej.

    b.

  • 28. Data: 2014-10-14 13:46:15
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu wtorek, 14 października 2014 10:46:44 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > faszystowskim? co� ci sie pozajaczkowa�o... Rozumiem ze wyborcza widzi
    > faszyzm we wszystkim co nie jest lewackie, ale ludzie normalni raczej nie
    > maja takich problemow :)

    no wlasnie, a powinno byc na odwrot... lewacie = faszyzm ;)

    w koncu NSDAP to Narodowosocjalistyczna Niemiecka Partia Robotników

    i w programie mieli (wygooglane, ale jakbym slyszal naszych politykow ;) )

    - progresywne progi podatkowe
    - wspólne rozliczanie małżeństw
    - podniesienie podatku od zysku przedsiębiorstw do 50%
    - ulgi podatkowe dla rodzin posiadających dzieci
    - ubezpieczenie zdrowotne dla emerytow
    - państwowy fundusz rekreacyjny dla robotników
    - zniesienie obciążenia podatkowego i składkami ubezpieczenia społecznego
    nadgodzin i przepracowanych dni swiątecznych
    - państwowy system opieki nad dziećmi (przedszkola)
    - zniesienie opłat za nauke w szkołach średnich
    - bezpłatne studia były obiecane po zakończeniu wojny
    - obciążanie podatkowe posiadaczy nieruchomości - np. jednorazowy podatek
    podatek wojenny w 1942 roku, w przeliczeniu na dzisiejszą walute "posiadacze"
    musieli zapłacic 80 miliardow Euro
    - ochrona lokatorów, zakaz eksmisji na bruk
    - zamrozenie wysokości czynszów

    WS

  • 29. Data: 2014-10-14 13:52:46
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-10-14 13:46, WS wrote:
> [...]
    > musieli zapłacic 80 miliardow Euro
    > - ochrona lokatorów, zakaz eksmisji na bruk

    A jak JKM mówi, że UE realizuje program Hitlera to ludziska ze
    zdziwienia oczy zacierają.
    A przecież to tak niedawno było...
    Co za czasy

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 30. Data: 2014-10-14 14:27:24
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez .wp.pl>

    ps.com...
    napisał:
> [...]
    PNB na budowie. Przy normalnym odbiorze nikt się nie zjawia.
    A uezędas na budowie może czasami zauwazyc różnice między projektem a stanem

    To zalezy od urzednika...ja znam przypadek gdzie garaz w projekcie byl z
    jednej strony domu a wybudowany z drugiej i urzednik stwierdzil ze to
    "pomylka edycyjna w trakcie kopiowania" :)))
    Ale na to trzeba byc kardiologiem i byc znanym by tak twórczo przepisy
    urzędnicy interpretowali...