  • 41. Data: 2014-05-31 00:06:46
    Temat: Re: Czy jest coś przeciw grzybom?
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 30 May 2014 15:52:01 +0200, collie napisał(a):

    > Brzydka, czarniawa. Na trawniku najlepiej wyglądają białe owieczki górskie,
    > takie jak z piosenki "Pasą się, pasą, barany wełniane" ;-)

    Nie znasz się - to cenna rasa owcy, przeczytaj artykuł. Ja w każdym razie
    chyba będę miała te owieczki - już z mężem gadamy o tym. I jeszcze można
    otrzymać fundusze na hodowlę :-)

  • 42. Data: 2014-05-31 00:07:23
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 30 May 2014 16:19:07 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Wszystko zależy od określenia pojęcia efektywności. Jeśli chodzi
    > o pozbycie się wszystkiego co zielone, to dobra do tego będzie koza.
    > Owca natomiast strzyże trawę na optymalną wysokość.
    >
    > Jarek
    >
    > PS
    > Trzeba pamiętać, że od tych owiec mogą na trawie rozplenić się krokusy.
    > Ale my je wtedy raz na wiosnę herbicydem -- i po problemie.

    ...i helo helo helenkoooo!

  • 43. Data: 2014-05-31 00:27:11
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 31.05.14 0:06, Ikselka pisze:

    > Nie znasz się - to cenna rasa owcy, przeczytaj artykuł. Ja w każdym razie
    > chyba będę miała te owieczki - już z mężem gadamy o tym. I jeszcze można
    > otrzymać fundusze na hodowlę :-)

    E tam, rzecz idzie nie o chłopach, ale o ogrodnikach - z Bożej łaski co
    prawda, ale zawsze. Tudzież o ich zachwaszczonych stokrotkami trawnikach.
    Że o grzybach wyrastających ponad chojaki już nie wspomnę.

    --
    collie

  • 44. Data: 2014-05-31 01:03:13
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 31 May 2014 00:27:11 +0200, collie napisał(a):

    > E tam, rzecz idzie nie o chłopach, ale o ogrodnikach - z Bożej łaski co
    > prawda, ale zawsze. Tudzież o ich zachwaszczonych stokrotkami trawnikach.
    > Że o grzybach wyrastających ponad chojaki już nie wspomnę.

    U nas każden chłop ma trawnik teraz :-D

  • 45. Data: 2014-05-31 20:37:45
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 31.05.14 1:03, Ikselka pisze:

    > U nas każden chłop ma trawnik teraz :-D

    I grill... ;-)

    --
    collie
    http://www.pustamiska.pl

  • 46. Data: 2014-05-31 20:41:45
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    > A, teraz rozumiem. Do drzewa był przywiązany. Łańcuch zaś krótki,
    > bo to towar deficytowy.
    > Jarek

    Hejka. Barany na łańcuch i przywiązać na krótko... Ale się rozmarzyłem.
    Pozdrawiam fantastycznie Ja...cki

  • 47. Data: 2014-05-31 21:05:06
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 31 May 2014 20:37:45 +0200, collie napisał(a):

    > I grill... ;-)

    "Grill" mają nieliczni, większa-większość ma "grila" ;-D

  • 48. Data: 2014-06-01 12:32:08
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Jacek napisał(a):

    > Spróbuj kosić 24 ary co tydzień mając jeszcze inne zajęcia, a potem
    > pogadamy o leniuszkach,

    Wybacz Jacku, że tak późno odpowiadam ale dopiero wczoraj wieczorem
    skończyłem kosić swoją ćwiartkę hektara. :)
    Rozumiem, o czym mówisz ponieważ mam podobnie - dlatego o ładny i krótki
    trawniczek dbam tam, gdzie ma to sens ze względu na komunikację (to
    będzie jakieś 10 arów) a resztę z tej ćwiartki koszę zdecydowanie
    rzadziej licząc się z tym, że nie będzie to trawnik w stylu angielskim.
    A wszystko dlatego, że mam za małą kosiarkę i dojrzałem już do zakupu
    kraktorka o zdecydowanie większej wydajności. Teraz tylko uzbierać kasę
    i przygotować (uporządkować) docelowe pole operacyjne dla ciężkiego
    sprzętu ;)
    Ale to dopiero jesienią...

  • 49. Data: 2014-06-01 14:36:07
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2014-06-01 12:32, zbigi pisze:
    > Wybacz Jacku, że tak późno odpowiadam ale dopiero wczoraj wieczorem
    > skończyłem kosić swoją ćwiartkę hektara. :)
    Wybaczam, zupełnie jak ten górnik ;-)

    "Wybaczy pan, jestem z Sosnowca, czy to kopalnia "Kleofas"?
    Wyboczom wom - pedzioł górnik i poszoł dalej."

    Jacek

  • 50. Data: 2014-06-06 05:17:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > I rosną na
    > martwym drewnie LIŚCIASTYM, a nie na trawie wśród iglaków.

    Jego grzyby też nie rosną na trawie... Rosną na martwej korze
    drzewa, którą to korą podsypał sobie pod iglakami płożącymi się...