  • 11. Data: 2010-10-13 07:21:17
    Temat: Re: Czy jest tu obowiązek podatkowy?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > 1) Budowa kilometra torów tramwajowych wraz z infrastrukturą jest o wiele
    > droższa niż kilometra drogi asfaltowej.

    Primo: to, że początkowy koszt jakiejś inwestycji jest wyższy, nie
    oznacza że całkowity koszt też będzie wyższy. Przez analogię: zakup
    gównianych chińskich grabi do liści/trawy za 12zł a zakup czegoś
    podobnego porządniejszej konstrukcji za 45zl. Chińskie gówno starczyło
    na jedno grabienie. Porządne grabie starczają... no cóż, podejrzewam że
    prędzej ja się skończę niż te grabie ;->

    Secundo: poproszę o podstawy twoich wyliczeń ;->

    > 2) Tabor tramwajowy jest droższy od taboru autobusowego

    Patrz wyżej. Tabor tramwajowy jest trwalszy i tańszy w eksploatacji.

    > 3) Eksploatacja tramwajów jest droższa od eksploatacji autobusów

    Że co!?!!

    > 4) Jak się tramwaj zepsuje, to wszystko stoi, co jechało po jego trasie

    Ten problem występuje przy za mało rozbudowanej sieci tramwajowej. Jakby
    była tak samo gęsta, jak sieć dróg - problem byłby taki sam, jak i w
    przypadku awarii pojazdu na asfalcie.

    > 5) Jak się robi remont, to nie ma możliwości objazdu tramwajem - autobus
    > wjedzie wszędzie.

    Patrz wyżej.

    > 6) Po wydzielonym pasie ruchu dla autobusów można puścić także autokary PKS,
    > pojazdy uprzywilejowane i inne tego typu - po torowisku nic takiego nie
    > pojedzie.

    Brednie. Torowiska wpuszczane w jezdnie znane są od baaaaaaaaaaaaaardzo
    dawna.

    > Jednym słowem same plusy, ale lobby tramwajowe (czytaj miejskie spółki
    > komunikacyjne) mają mocne parcie na utrzymanie tramwajów przy życiu.

    Jednym słowem: bredzisz. Nie masz bladego pojęcia o komunikacji tramwajowej.

  • 12. Data: 2010-10-13 08:39:32
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > niech pisze, że za usługi seksualne  :)   hi hi hi

    tak... jak mu zrobią wywiad środowiskowy, chodząc po sąsiadach i
    pytając: "Czy wiadomo Państwu coś , że pan XXX uprawia
    prostytucję...?", czy też wyślą na badania lekarskie, które maja
    potwierdzić lub zaprzeczyć, że wykonujesz takie usługi, to ci się
    odechce... wg statystyk na kilkaset zgłoszonych takich wytłumaczeń w
    US w tym roku, tylko dwie osoby upierały się dalej... :-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 13. Data: 2010-10-13 12:54:14
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "wolim" <n...@t...pisz> napisał w wiadomości
    > I miał rację. Dlaczego? Otóż powodów jest wiele:

    No miał rację ale... on nie jest założycielem UPR ;-)

    Pozdr.

  • 14. Data: 2010-10-13 16:10:59
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

> [...]
    > odechce... wg statystyk na kilkaset zgłoszonych takich wytłumaczeń w
    > US w tym roku, tylko dwie osoby upierały się dalej... :-)

    wg jakich statystyk ? Kto je robił ? Jakiś link do tych danych ?

  • 15. Data: 2010-10-13 18:14:56
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    On 13 Paź, 18:10, "Aleksander" <f...@f...fake> wrote:

    > wg jakich statystyk ? Kto je robił ? Jakiś link do tych danych ?

    kto robił? Urząd Skarbowy...
    a kto zapodał publicznie? oczywiście Fakty TVN... :-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 16. Data: 2010-10-15 20:37:26
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Użytkownik "Andrzej Lawa"

    > Jednym słowem: bredzisz. Nie masz bladego pojęcia o komunikacji
    > tramwajowej.

    Ehhh... czyżby odezwało się lobby? :)

    Napisz jeszcze, że tramwaje zaczną się opłacać, jak się autobusy zepchnie
    tylko na obrzeża miasta, a centrum obsłuży po szynach, to będę miał
    pewność... A może kolega znad Bałtyku? Bo słyszałem, że tam wybory wygrywa
    się przy pomocy rodzin tramwajarzy... :)

    Pozdrawiam,
    MW