  • 1. Data: 2015-04-20 22:26:23
    Temat: Czy jestem milionerem?
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Zauważyłem, że na jednym krzaczku trzmielinki (prawdopodobnie Euonymus
    fortunei Sunshine) odrasta żółciutki pęd. Prawdopodobnie jakaś samoistna
    mutacja w obrębie rośliny. Szybciutko przeleciałem odmiany trzmielin w
    internacie i takiej nie widziałem. Nie śpię już trzeci dzień, bo myślę że
    oto zostałem milionerem;-) Nic tylko pęd ukorzenić, pognać do laboratorium
    in vitro, niech rozmnożą w milionach sztuk, zarejestrować odmianę np
    Euonymus fortunei "Johnny Herbu Strata" i zgarniać kasiurkę od hodowców z
    całego świata;-)
    Martwi mnie jedynie fakt, że pęd ten może być bezchlorofilowy, zatem ciągnie
    soki tylko z rodziny macierzystej i do samodzielnego życia nie będzie
    zdolny. Chociaż z drugiej strony, może ten kolor żółty to jednak
    jasnozielony, bo u mnie z kolorami średnio :-( Nieważne, grunt, że lada
    moment czekają mnie przyjęcia, autografy, wywiady, kobiety ;-)

    Pozdrawiam Johnny

    moje źródło bogactwa:
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0d00254e002045f3
    .html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/45bb6f91e4191180
    .html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ed9dc14bc33c5cdd
    .html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5433181d4147ca2f
    .html

  • 2. Data: 2015-04-20 22:35:32
    Temat: Re: Czy jestem milionerem?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Johnny zauważył, że na jednym krzaczku trzmielinki (prawdopodobnie
> [...]

    > jasnozielony, bo u mnie z kolorami średnio :-( Nieważne, grunt, że lada
    > moment czekają mnie przyjęcia, autografy, wywiady, kobiety ;-)

    Jeśli bezchlorofilowy, ciągnie soki, do samodzielniego życia niezdolny,
    to przecież może korzystać z dotacji UE. Ja bym się nie zniechęcał.

    Jarek

    PS
    Na rzecznika chyba się nadam.

  • 3. Data: 2015-04-21 18:56:54
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 20 Apr 2015 22:26:23 +0200, Johnny napisał(a):

> [...]
    > jasnozielony, bo u mnie z kolorami średnio :-( Nieważne, grunt, że lada
    > moment czekają mnie przyjęcia, autografy, wywiady, kobiety ;-)

    Weź sobie na uspokojenie, trzmielinatakma.
    --
    XL
    Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!

  • 4. Data: 2015-04-21 19:23:14
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 21 Apr 2015 18:56:54 +0200, Ikselka napisał(a):

    > Weź sobie na uspokojenie, trzmielinatakma.

    ...zwłaszcza kiedy jest w "internacie". 3-]