  • 91. Data: 2016-06-07 16:16:24
    Temat: Re: Czy kombinować z chłodzeniem podłogówki?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-06-07 o 12:29, Adam Sz. pisze:

    > Oj stary tutaj nawet nie ma co wytaczac argumentow, bo fizyka jest Ci calkowicie
    > obca :-) To jak tlumaczyc 2 letniemu dziecku zasade dzialania silnika
    > czterosuwowego - po prostu sie nie da.
    > pozdr.

    Tylko póki co nie potrafisz udowodnić, że masz rację.

  • 92. Data: 2016-06-08 08:55:49
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 7 czerwca 2016 16:14:07 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Bo tą energię mamy prawie za darmo, a za energię do ogrzewania i
    > chłodzenia domu musimy zapłacić.

    Serio za darmo? Opatentuj sposob jak za darmo wydobyc 50kW energii z ziemi
    prawie za darmo to bedziesz miliarderem :))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 93. Data: 2016-06-08 08:57:09
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 7 czerwca 2016 16:16:16 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Tylko póki co nie potrafisz udowodnić, że masz rację.

    Ale ja juz Ci napisalem. Zmierz temperature jaka wydobywa sie na dworze przy
    -20stC z farelki 2kW. Wyjdzie z 10stC na pewno. I skieruj to na sciane :))
    Twoja teoria mowi, ze ta sciana zacznie nagle oddawac 3/4 mniej energii
    z domu, bo ogrzewa ja farelka 10stC :-) Niezle jaja. Dla mnie EOT bo wstyd.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 94. Data: 2016-06-09 10:56:31
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-06-08 o 08:57, Adam Sz. pisze:

> [...]
    > z domu, bo ogrzewa ja farelka 10stC :-) Niezle jaja. Dla mnie EOT bo wstyd.

    A pewnie, że masz się czego wstydzić. Z Twoimi złośliwymi i debilnymi
    stwierdzeniami nie mam zamiaru dyskutować.

    Dla mnie także EOT.

  • 95. Data: 2016-06-09 10:56:45
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-06-08 o 08:55, Adam Sz. pisze:

    > Serio za darmo? Opatentuj sposob jak za darmo wydobyc 50kW energii z ziemi
    > prawie za darmo to bedziesz miliarderem :))
    > pozdr.

    Nie rozumiem po co te złośliwości z Twojej strony.

    EOT

  • 96. Data: 2016-06-09 11:17:46
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 9 czerwca 2016 10:56:35 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Nie rozumiem po co te złośliwości z Twojej strony.

    Zadne zlosliwosci - przedstawiam Twoje teorie w praktyce.
    To dobrze, ze uznajesz je za przejaw zlosliwosci, bo oznacza to, ze dotarlo do
    Ciebie jakie teoretyczne glupoty wczesniej plotles :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.