  • 41. Data: 2016-06-05 15:28:46
    Temat: Re: Czy kombinować z chłodzeniem podłogówki?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-06-05 o 13:13, Adam Sz. pisze:

    > Wpisujac w google "wentylacja grawitacyjna latem" dostajemy na pierwszej stronie
    > (dalej nie patrzylem) 9 stron z informacjami, ze wentylacja grawitacyjna latem
    > nie dziala i jedna strone z wpisem Manka, ze jemu latem dziala :-))
    > pozdr.

    Na płocie był napis "dupa" ....

    Jak już chcesz być taki uczciwy to ja także pisałem, że działa.

    Poza tym pomyśl choć trochę. Gdyby grawitacja w takich kanałach nie
    działała także latem to zabronione byłoby użytkowanie gazowych
    podgrzewaczy wody czy gazowych kotłów z otwartymi komorami spalania.
    Poza tym ludzie w blokowiskach mieliby hodowle grzybów w łazienkach. Jak
    czytam te pierdoły o niepracującej wentylacji to ręce opadają.

  • 42. Data: 2016-06-05 15:56:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 5 czerwca 2016 15:28:42 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

> [...]
    > Poza tym ludzie w blokowiskach mieliby hodowle grzybów w łazienkach. Jak
    > czytam te pierdoły o niepracującej wentylacji to ręce opadają.
    Pierdzielisz.
    Grawitacyjna przestała działać w momencie gdy marketoidy przekonali Adamow Sz i
    innych że mechaniczna jest konieczna i niezbędna.;)

  • 43. Data: 2016-06-05 16:07:38
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 5 czerwca 2016 15:56:52 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Grawitacyjna przestała działać w momencie gdy marketoidy przekonali Adamow Sz i
    innych że mechaniczna jest konieczna i niezbędna.;)

    Fizyka to nie dzial marketingu :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 44. Data: 2016-06-05 16:34:29
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    U mnie tez dziala. W lazience wentylator sie kreci pomimo ze nie wlaczony. Na dodatek
    kreci sie w jedyna sluszna strone. Poza tym jak sie kot zesra to by oczy lzawily w
    calym mieszkaniu jak by nie dzialala a lzawia tylko w lazience bo tam ma swoj sracz.

  • 45. Data: 2016-06-05 23:20:32
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-06-05 o 16:07, Adam Sz. pisze:

    innych że mechaniczna jest konieczna i niezbędna.;)

    > Fizyka to nie dzial marketingu :)

    Ja nie zamierzam z tym dyskutowac. Kratki sa zapchane jednakowo latem i
    zima. Nie inetresuja mnie wyniki googla. Kazdy wierzy w co chce.
    A dla uscislenia tematu to polecam zastanowic sie jaka temperatura jest
    np. noca na zewnatrz i wewnatrz jezeli juz tak uparliscie sie
    rozpatrywac to wylacznie w ten sposob. Uwagi Uzytkownika o
    nagrzewajacych sloncem kominach tez pewnie nie sa bez znaczenia. No i
    oczywiscie jak czesto temperatura wewnatrz domu jest wyzsza jak na
    zewnatrz, oraz wplyw uchylonych okien na cyrkulacje w ciagu dnia.
    Osobisnie nie widze wielkiej roznicy miedzy latem i zima. No ale w koncu
    google to fizyka skora tak pisza. Wiec moje kratki sie myla.

    Pozdro.. TK

  • 46. Data: 2016-06-06 00:06:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Taki zwykly termometr umieszczony na zewnatrz nie mierzy temperatury powietrza.
    Pokazuje temperature czujnika. Powietrze trudno ugrzac swiatlem i podczerwienia. Bo
    jest przezroczyste. To tyle w temacie mierzenia temperatury i grzania powietrza przez
    slonce.

  • 47. Data: 2016-06-06 08:37:32
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu niedziela, 5 czerwca 2016 23:20:34 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Osobisnie nie widze wielkiej roznicy miedzy latem i zima. No ale w koncu
    > google to fizyka skora tak pisza. Wiec moje kratki sie myla.

    Serio nie widzisz różnicy w "cugu" zimą, a latem, kiedy jest upał
    i powietrze stoi mimo otwartych okien???

    L.

  • 48. Data: 2016-06-06 08:55:17
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 3 Jun 2016 12:49:14 +0200, Uzytkownik

    > Słabiej, ale działa.

    Jak otworzysz okna -- i tyle w temacie wentylacji grawitacyjnej,
    która w lato zamienia się w wentylację PRZECIAGOWĄ.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 49. Data: 2016-06-06 09:04:41
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-06-06 o 08:37, Lisciasty pisze:

    > Serio nie widzisz różnicy w "cugu" zimą, a latem, kiedy jest upał
    > i powietrze stoi mimo otwartych okien???

    Zalozenie, ze upal trwa cale lato nieprzerwanie kazdego dnia przez 24
    godziny jest bledne.

    Pozdro.. TK

  • 50. Data: 2016-06-06 09:09:17
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-06-06 o 08:55, Myjk pisze:
    > Fri, 3 Jun 2016 12:49:14 +0200, Uzytkownik

    > Jak otworzysz okna -- i tyle w temacie wentylacji grawitacyjnej,
    > która w lato zamienia się w wentylację PRZECIAGOWĄ.

    Znaczy dziala? :-)

    TK