  • 11. Data: 2015-02-10 14:45:37
    Temat: Re: Czy ktos mnie widzi?
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-02-10 o 09:50, Kris pisze:

    > Widzę.
    > I co mi zrobisz;)

    Cholerny Android. :-)

    Pozdro.. TK

  • 12. Data: 2015-02-10 15:07:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 10 lutego 2015 14:45:39 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Cholerny Android. :-)
    Masz telewizor Samsunga?
    http://antyweb.pl/telewizory-samsunga-podsluchuja-za
    skoczeni/#
    Ja mam ale kupowałem ponad dwa lata temu to jeszcze te głusze(nieinteligentne) modele
    były dostępne. No i nie mam wtyczki do netu w tv więc mogę spokojnie gadać;)Mam
    nadzieje.

  • 13. Data: 2015-02-10 15:10:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 10 lutego 2015 15:07:37 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
> [...]
    >modele były dostępne. No i nie mam wtyczki do netu w tv więc mogę spokojnie

    Nie tak dawno Kiki pisał że w laptopie wlutowuje pstryczek który fizycznie odłącza
    kamerę. Chyba mu wtedy radziłem aby się popukał po głowie ale teraz bym takich
    stanowczych rad nie dawał.

  • 14. Data: 2015-02-10 15:28:29
    Od: KIKI <n...@e...il>

    On 2015-02-10 15:10, Kris wrote:
    > W dniu wtorek, 10 lutego 2015 15:07:37 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Nie tak dawno Kiki pisał że w laptopie wlutowuje pstryczek który fizycznie odłącza
    kamerę.

    Oczywiście. Nawet w TV Samsunga zrobiłem wyłącznik mikrofonu pod obudową
    na kontaktronie, na mały magnesik przytykany do obudowy.

  • 15. Data: 2015-02-10 15:29:38
    Od: KIKI <n...@e...il>

    On 2015-02-10 10:36, masti wrote:

    > nigdy nie słyszałem narzekań na widzialność postów z eternal-september

    Z news.neostrada też działa

  • 16. Data: 2015-02-10 15:35:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 10 lutego 2015 15:28:34 UTC+1 użytkownik KIKI napisał:
    > Oczywiście. Nawet w TV Samsunga zrobiłem wyłącznik mikrofonu pod obudową
    > na kontaktronie, na mały magnesik przytykany do obudowy.

    Generalnie na dzisiaj mi to zwisa bo ani ja ani nikt z mojej rodziny nie korzysta z
    żadnych komend głosowych itp. więc tv z taką funkcjonalnością jest mio zbędny. Ale
    znając życie za niedługo w sklepach będą dostępne tylko tak właśnie inteligentne
    telewizory więc będę musiał Ciebie odwiedzić z telewizorem w bagażniku, weźmiesz
    lutownice i zrobisz co trzeba;)

  • 17. Data: 2015-02-10 15:36:46
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > Nie tak dawno Kiki pisał że w laptopie wlutowuje pstryczek który fizycznie
    > odłącza kamerę. Chyba mu wtedy radziłem aby się popukał po głowie ale
    > teraz bym takich stanowczych rad nie dawał.

    Ale czego się obawiasz w domu?

    Mnie z kochanką nikt nie przyłapie a z żoną to niech se patrzą i zazdroszczą
    :-)
    Poglądów się nie wstydzę. Kultury mam na tyle że prezydenta ani premiera
    jacy źli by akurat nie byli to nie wyzywam. W trakcie imprez u mnie w domu
    rozmowa nie przypomina forum onetu więc niech sobie słucha kto chce - może
    dzięki temu zmądrzeje :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 18. Data: 2015-02-10 15:40:19
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-02-10 o 15:28, KIKI pisze:

    > Oczywiście. Nawet w TV Samsunga zrobiłem wyłącznik mikrofonu pod obudową
    > na kontaktronie, na mały magnesik przytykany do obudowy.

    No tylko sie zastanawiam jak to zrobic z telefonem.

    Pozdro.. TK

  • 19. Data: 2015-02-10 15:46:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 10 lutego 2015 15:37:05 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    > Ale czego się obawiasz w domu?
    > Mnie z kochanką nikt nie przyłapie a z żoną to niech se patrzą i zazdroszczą
    > :-)
    Obawiać to się nie obawiam bo żadnym ministrem czy innym posłem nie jestem ale jednak
    jakieś minimum prywatności lubię zachować. Na domofonie swoje nazwisko umieściłem ale
    już widoku z kamery z salonu czy sypialni raczej nie chciałbym udostępniać.

  • 20. Data: 2015-02-10 15:48:56
    Od: KIKI <n...@e...il>

    On 2015-02-10 15:35, Kris wrote:

> [...]
    telewizory więc będę musiał Ciebie odwiedzić z telewizorem w bagażniku, weźmiesz

    Komendy głosowe to jedno. Ten mikrofon może być użyty przez inne
    programy i to jest groźne.