  • 21. Data: 2015-11-17 14:09:38
    Temat: Re: Czy ktoś poszerzał otwór w wielkiej płycie?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pierdolisz.

  • 22. Data: 2015-11-17 16:05:31
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    > Pierdolisz.

    Piszesz tak zawsze jak nie masz racji?

  • 23. Data: 2015-11-17 17:42:23
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Bardzo rzadko tak pisze co znaczy że zawsze mam racje. Wycięcie dowolnego małego
    fragmentu w betonowym budynku który ma kilka lat a nie miesiąc nie może wpłynąć w
    żaden sposób na wytrzymałość konstrukcji bo beton po kilku latach jest o wiele
    mocniejszy niż jak budynek stawiano. Taka jest naturalna właściwość betonu.
    Wytrzymałość płyt była liczona dla betonu który uzyskal minimalna gwarantowana przez
    producenta cementu wytrzymałość. Czyli taka jak ma po jakiś dwudziestu dniach. Jeśli
    z dwudziestoleciu dniowych płyt postawili dom i się nie zawalił to z czasem
    konstrukcja może być tylko mocniejsza a nie słabsza.

  • 24. Data: 2015-11-17 18:11:02
    Od: MK <m...@b...cn>

> [...]
    z dwudziestoleciu dniowych płyt postawili dom i się nie zawalił to z czasem
    konstrukcja może być tylko mocniejsza a nie słabsza.

    Oczywiście bierzesz pod uwagę takie szczegóły jak nieobecność zbrojenia
    w złączach płyt bo włożyć sie "nie chciało" oraz korozję zbrojenia
    którego nie "chciało się" starannie zalać betonem?

    Pierdolisz w temacie o którym nie masz pojęcia (a właściwie to trochę
    masz hipokryto - sam parę lat temu się tu przechwalałeś jak opłacało się
    wymalować dwa piętra klatki schodowej żeby ukryć rysy na ścianach od
    obciążenia wiatrem i nie odstraszyć tym kupujących)

  • 25. Data: 2015-11-17 18:40:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak byś żył i pracował a PRL to byś głupoty nie pisał ze zbrojenia nie włożyli. A co
    do tamtego mieszkania. Ślepy w karty nie gra. Chcialbys żebym miał wyrzuty sumienia
    czy co?

  • 26. Data: 2015-11-18 23:05:25
    Od: MK <m...@b...cn>

    > Jak byś żył i pracował a PRL to byś głupoty nie pisał ze zbrojenia nie włożyli.

    Żyłem i pracowałem. Może wyjaśnisz po co podjęto w tamtych czasach
    wysiłek i koszt opracowania nowego systemu "Dąbrowa 80" w którym
    postawiono całe Chojny Zatorze? Bo właśnie po tych by tych rzeczy
    uniknąć (i nie tylko tych)

    > A co do tamtego mieszkania. Ślepy w karty nie gra.

    Pod warunkiem że nie zasłaniasz mu oczu

  • 27. Data: 2015-11-19 00:04:41
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wątpie. Gdybyś wtedy żył i pracował to byś wiedział ze jak by zabrakło preta fi 20 to
    by była zrobiona karta zmian i dopuszczen. I konstruktor by zgodził się na preta fi22
    a nie na fi 18. Do ksiegowosci by poszla informacja o wzroscie kosztow produkcji. A o
    tym żeby zapomnieli zazbroic to mowy nie było. Reszty nie komentuje bo słomki do oka
    szukasz.

  • 28. Data: 2015-11-19 00:12:15
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 19 listopada 2015 00:04:43 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
> [...]
    produkcji. A o tym żeby zapomnieli zazbroic to mowy nie było. Reszty nie komentuje bo

    Bajki opowiadasz - ostatnio u nas kontrolowali wielka plyte i brakowalo
    polowy zbrojenia, a zamiast betonu, ktory mial chronic m.in. zbrojenie
    przed korozja znajdowali gazety i inne smieci :-) W jednym masz racje -
    wielka plyta nawet z tymi fuszerkami przetrwa jeszcze kilkadziesiat lat :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 29. Data: 2015-11-19 00:22:10
    Od: MK <m...@b...cn>

> [...]
    produkcji. A o tym żeby zapomnieli zazbroic to mowy nie było. Reszty nie komentuje bo

    Jednak jesteś idiotą w tym temacie. Zbrojenie było kradzione i nikt tego
    nie zgłaszał, wręcz przeciwnie. Tak samo łatwiej było wepchać worki w
    złącze płyt i iść po wódkę do sklepu zamiast porządnie zalewać małą
    szczelinkę wysokości 2,5 m.

  • 30. Data: 2015-11-19 00:37:35
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dyletant jesteś. Zbrojenia wystające z płyt i służące do łączenia płyt miedzy sobą
    zabezpieczane były a przynajmniej miały być zabezpieczane specjalnie produkowanym do
    tego celu kitem. Każdy może napisać ze niedawno kontrolowali i polowy zbrojenia nie
    było. Jak mogę napisać ze niedawno kontrolowali i było dwa razy więcej zbrojenia niż
    powinno być. Jak widzisz pierdolic każdemu wolno.