  • 51. Data: 2009-06-04 21:53:42
    Temat: Re: Czy ktos wygral ze skrytozjadaczemskarpetkowym ?
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    news:je7i3msapplf.1npooacs4lyvx.dlg@40tude.net...

    > Nie znam wszystkich regonalizmów - czy co to tam jest.
    Smaczek - cumelek.

  • 52. Data: 2009-06-04 22:07:21
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 4 Jun 2009 23:53:17 +0200, Panslavista napisał(a):

    > He..he, rzucając kontrolne spojrzenia zapuszcali się w meandry wyobraźni...

    Sądząc po tym, co między sobą mówili, ich wyobraźnia była daleko poza US...

  • 53. Data: 2009-06-04 22:07:45
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 4 Jun 2009 23:53:42 +0200, Panslavista napisał(a):

    > Smaczek - cumelek.

    No i widzisz - nie znam.

  • 54. Data: 2009-06-05 02:32:12
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    > No i widzisz - nie znam.

    Bo to taka nazwa niemiecko-parchata, dla mnie galicyjska, bo nie wiem jak na
    Śląsku i w innych rejonach Polski.

  • 55. Data: 2009-06-05 02:32:52
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    > Sądząc po tym, co między sobą mówili, ich wyobraźnia była daleko poza
    US...

    Czwarte "P"...

  • 56. Data: 2009-06-05 07:33:10
    Od: Theli <p...@w...pl>

    Stalker pisze:

    > Ale rozumiem, że już teraz wiesz, że nie tylko Polacy noszą skarpetki do
    > sandałów i nie będziesz wiecej rozpowszechniać wyświechtanych
    > stereotypów narodowosciowych bez ich wcześniejszego sprawdzenia? :-)

    Ona nie bedzie?! ;)

    > Stalker, BTW w Niemczech skarpetkowców też jest na kopy

    BTW, moje 2,5-letnie dziecko nie daje sobie zalozyc sandalow bez
    skarpetek. Na gola stopke przeszkadza mu kazdy pylek czy ziarenko
    piasku. Mam sile mu te skarpetki zdejmowac, zeby byl cool i trendy i
    ikselka nie dostala spazmow na jego widok (jeszcze go bejzbolem potraktuje)?

    th

    --
    http://nitkowo.bloog.pl

  • 57. Data: 2009-06-05 07:35:22
    Od: Theli <p...@w...pl>

    Ikselka pisze:

    > To specyficzna grupa osób. Tak, czy inaczej :->

    Specyficzni sa ci skrajni, ktorzy nie potrafia zaakceptowac, ze ktos
    moze miec inny gust czy przyzwyczajenia czy robia cos dla wlasnej
    wygody, a nie uwag przypadkowych osob na ulicy.

    th

    --
    http://nitkowo.bloog.pl

  • 58. Data: 2009-06-05 10:15:06
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 05 Jun 2009 09:33:10 +0200, Theli napisał(a):

> [...]
    > piasku. Mam sile mu te skarpetki zdejmowac, zeby byl cool i trendy i
    > ikselka nie dostala spazmow na jego widok (jeszcze go bejzbolem potraktuje)?

    Nie przesadzasz aby z tym bejsbolem, hę? Skad w moim wizerunku nagle tego
    typu "akcesoria"? Nieźle pojechałaś, to świadczy o niekontrolowanych
    emocjach u Ciebie, a nie u mnie.
    Co zakładasz dziecku - to temat na psd, nie w tym wątku, tutaj chodzi o
    kanony ubioru osób dorosłych, które jednak resztkowo, ale JESZCZE
    obowiązują w pewnych środowiskach (oczywiście nikt nie kaze sie ludziom
    nieuznającym ich pchać się na siłę do "kanonowców, można przecież chodzić w
    słomkowym kapeluszu do kożucha lub w gumiakach do balowej sukni, jak ktoś
    lubi), dzieci są poza rozważaniem.

  • 59. Data: 2009-06-05 10:16:59
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 05 Jun 2009 09:35:22 +0200, Theli napisał(a):

    > Specyficzni sa ci skrajni, ktorzy nie potrafia zaakceptowac, ze ktos
    > moze miec inny gust czy przyzwyczajenia czy robia cos dla wlasnej
    > wygody, a nie uwag przypadkowych osob na ulicy.

    Potrafią zaakceptować fakt, że nie wszyscy znają i uważają za logiczne
    takie kanony - a one są bardzo logiczne, jak się tak zastanowić, wcale nie
    sztuczne ani nieżyciowe. A co do uwag - nie udzielam lekcji przypadkowym
    osobom na ulicy, ot, patrzę i podziwiam :-)

  • 60. Data: 2009-06-05 10:24:17
    Od: Theli <p...@w...pl>

    Ikselka pisze:

> [...]
    > sztuczne ani nieżyciowe. A co do uwag - nie udzielam lekcji przypadkowym
    > osobom na ulicy, ot, patrzę i podziwiam :-)

    Akurat skarpetki do sandalow bywaja logiczne, a ich brak to tylko
    kwestia estetyki, wiec zalezy czy ktos w danym momencie woli miec wygode
    czy dobra opinie przygodnych osob.

    th

    --
    http://nitkowo.bloog.pl