  • 11. Data: 2009-08-24 19:11:13
    Temat: Re: Czy mozna tynkowac drewno?
    Od: "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl>

    Adam <k...@o...pl> napisał(a):

    > Można ten słupek otynkować bez problemu ale pod warunkami:
    > - obić słupek siatką Rabitza lub Leduchowskiego
    > - wykonać tynk wpienny , cementowo wapienny lub cementowy (byleby nie
    > stosować gisu na siatkę stalowa)
    > pozdrawiam
    > Adam

    Ale próbowałeś czy tylko tak sobie to wyobrażasz?
    Ja to robiłem tynkiem akrylowym Kabe i nie ma bata by to spadło, więc siatka
    wydaje mi się zbyteczna.
    pzdr., PB

  • 12. Data: 2009-08-24 19:16:07
    Od: "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl>

    J-L-F <j...@o...pl> napisał(a):

    > A ochronny?

    Ale "ochronny" przed czym? Bo przed np. złodziejem to albo solidny łańcuch
    albo dobra polisa ;)
    Jedno małe ale: drewno nie może być "żywiczne" bo ona wyjdzie z akrylu w
    postaci plam. Więc jak to jakaś sękata sosna to faktycznie kombinować z
    siatkami mineralnym albo najpierw wylepić papierem i na to dopiero tynk
    akrylowe, wtedy żywica nie powinna wypłynąc (ale nie próbowałem tego pomysłu).
    pzdr., PB

  • 13. Data: 2009-08-24 19:48:26
    Od: Tadek <t...@o...pl>

    Szumek pisze:
    > Witam
    > mam takie pytanko musze wykończyć 1 słupek drewniany na poddaszu
    > suchy tynk nie wchodzi w grę
    > czy jakis gips będzie się trzymał drewna ?
    > pozdrawiam

    u mnie od 2 lat zatynkowane na siatce i nie ma nawet ryski

  • 14. Data: 2009-08-25 06:57:02
    Od: "Adam" <k...@o...pl>

    > Ale próbowałeś czy tylko tak sobie to wyobrażasz?
    > Ja to robiłem tynkiem akrylowym Kabe i nie ma bata by to spadło, więc
> [...]

    he he ..... jestem inż budowlanym ponad 30 lat
    Adam

  • 15. Data: 2009-08-25 20:35:19
    Od: "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl>

    Adam <k...@o...pl> napisał(a):

    > he he ..... jestem inż budowlanym ponad 30 lat
    > Adam

    he he ..... tę halę w Katowicach, co jej już nie ma, projektował projektant z
    kilkudziesięcioletnią praktyką
    hint -> a, sam sobie wymyśl ;)
    Paweł

  • 16. Data: 2009-08-26 01:07:29
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 25 Sie, 22:35, "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl> wrote:

    > he he ..... tę halę w Katowicach, co jej już nie ma, projektował projektant z
> [...]

    Hint jest taki że tą halę wykonano niezgodnie z projektem, na co
    prokuratura miała dowody ...
    ;-)

  • 17. Data: 2009-08-26 17:10:56
    Od: "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl>

    Krzemo <p...@g...com> napisał(a):

    > wi=EAc

    > projektant z

    > Hint jest taki =BFe t=B1 hal=EA wykonano niezgodnie z projektem, na co
    > prokuratura mia=B3a dowody ...
    > ;-)

    Odszczekuję, hau hau! ;)
    W takim razie inspektor nadzoru od tej hali miał kilkudziesięcioletnią praktykę.
    A hint sam napiszę: praktyka nie zawsze idzie w parze z dobrą robotą.
    Często tak, ale nie zawsze.
    Ja w każdym razie jestem z tych, którzy się swoja praktyką nie zasłaniają.
    pzdr., PB

  • 18. Data: 2009-08-26 17:11:18
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Krzemo" napisał:

    > Hint jest taki że tą halę wykonano niezgodnie z projektem, na co
    > prokuratura miała dowody ... ;-)

    z tego co ja pamiętam to sprawa wyglądała zupełnie inaczej, czyli jak zwykle
    w polsce:O)
    część projektantów miałao uprawnienia a część nie miało,
    dalej hala została nieprawidłowo zaprojektowana (niezgodnie ze sztuką
    budowlaną),
    dalej do budowy hali użyto nieprawidłowych materiałów, wykonastwo też było
    wadliwe, mimo tego że część pracowników uprawnienia miało a część nie:O)
    taki był raport z kontroli tej hali, więc błędy były na wszystkich etapach
    od projektu po wykonbanie, chyba tylko siła boska tą halę tyle czasu
    trzymała w pionie:O)