  • 1. Data: 2009-09-07 10:42:34
    Temat: Czy opłaca sie filtrowac cala wode zimna ?
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Czy z ekonomicznego punktu widzenia warto załozyc jakiś filtr mechaniczny do
    filtrowania całej wody zimnej wchodzącej do mieszkania
    w bloku?

    Za przemawia prostota instalacji i miejsce w szachcie na klatce schodowej, przeciw
    koszty filtrowania wody do spłukiwania g... .

    W kuchni (wyspowej) żal miejsca na filtry, jako tako wygospodaruje się miejsce pod
    młynek.
    THX

  • 2. Data: 2009-09-07 10:46:57
    Temat: Re: Czy opłaca sie filtrowac cala wode zimna ?
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > przeciw koszty filtrowania wody do spłukiwania g... .
    >
    > W kuchni (wyspowej) żal miejsca na filtry, jako tako wygospodaruje się miejsce

    tylko dzięki spłukiwaniu g... filtrowaną i miękką wodą praktycznie kibel wygląda
    ciągle jak nowy ;)

  • 3. Data: 2009-09-07 10:49:07
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    A jakie konkretnie filtry zastosowałes do tego swojego g... ?
    THX

    -----

  • 4. Data: 2009-09-07 11:24:10
    Od: "Slavinka" <s...@w...pl>

    > Czy z ekonomicznego punktu widzenia warto załozyc jakiś filtr mechaniczny
    do filtrowania całej wody zimnej wchodzącej do mieszkania
    > w bloku?

    Problem z wypłukiwaniem filtru, o ile byłby tego typu - potrzebny
    odpływ. Sam myślałem o takim filtrze samopłuczącym, a ja mam tylko
    przewiercić ścianę... Na całe mieszkanie warto założyć filtr jonowymienny,
    do pralki, do kąpieli, do kuchni i tam filtr RO - do wody spożywczej.

  • 5. Data: 2009-09-07 11:24:45
    Od: "Slavinka" <s...@w...pl>

    > A jakie konkretnie filtry zastosowałes do tego swojego g... ?

    Sławojkę.

  • 6. Data: 2009-09-08 16:40:26
    Od: "Maciej Ślużyński" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Slavinka" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przewiercić ścianę... Na całe mieszkanie warto założyć filtr jonowymienny,
    > do pralki, do kąpieli, do kuchni i tam filtr RO - do wody spożywczej.

    Do kąpieli???

    To w życiu nie uda się spłukać mydła - w miękkiej wodzie pieni się jak
    oszalałe :-]

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Maciej Ślużyński