  • 71. Data: 2009-06-22 17:13:37
    Temat: Re: Czy pospinac rury miedziane z uziemieniem?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 22 Jun 2009 14:42:48 +0200, Jacek "Plumpi" napisał(a):

    > Tak i do tego będę brał od ciebie baaaaaardzo dużo pieniążków, bo Adaś
    > uważa, że dobry fachowiec to tylko ten, który bierze baaaaaaardzo dużo kasy,
    > a kit to Adaś już sam sobie potrafi wciskać :)

    Jacusiu, a coś do rzeczy?

    > Swoją drogą, Adasiu zanim zabierzesz głos w dyskusji spróbuj przeczytać i
    > zrozumieć co piszą inni, a jak nie dajesz rady to poproś kogoś starszego,
    > żeby ci wytłumaczył o czym dyskutują dorośli ludzie i nie "wciskaj kitu"
    > innym.

    Jacusiu, znów robisz projekcję swoich nieudolności na innych.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 72. Data: 2009-06-22 18:51:18
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    wiadomości news:a2quimlppr0x$.dlg@oldfield.org.pl...

    > Jacusiu, a coś do rzeczy?

    No właśnie, "do rzeczy" to może byś w końcu zaczał pisać i przestał
    konfabulować.
    Naprawdę to nie jest miejsce na twoją dziecinadę.
    Tu ludzie przychodzą w poszukiwaniu konkretnych rad oraz dzielić się swoją
    wiedzą i doświadczeniami, a nie bawić się w przepychanki "kto mądrzejszy i
    kto ładniejszy".
    Idź sobie stąd, bo nikt tu nie potrzebuje ciebie, ani twoich pseudo rad.
    Robisz tylko wokół siebie wielki smród i okropnie zaniżasz poziom
    merytoryczny tej grupy.

  • 73. Data: 2009-06-22 20:21:18
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 22 Jun 2009 20:51:18 +0200, Jacek "Plumpi" napisał(a):

> [...]
    > wiadomości news:a2quimlppr0x$.dlg@oldfield.org.pl...

    > No właśnie, "do rzeczy" to może byś w końcu zaczał pisać i przestał

    Jacusiu, 'jajakoko' znafco. To, co sam naskrobałeś, czyli żródło światła
    ileśtam razy sprawniejsze od żarówki zaistnieć nei może, bo jesli żarówka
    ma 5% sprawności, to źródło sprawniejsze od niej 1000 razy musiałoby mieć
    sprawność 5000%, czyli emitować w postaci światła 500 razy więcej energii
    niż pobierałoby jej.
    A to oznacza perpetum mobile.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 74. Data: 2009-06-22 21:47:57
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    wiadomości news:1uooxtpuklmvh.dlg@oldfield.org.pl...

> [...]
    > sprawność 5000%, czyli emitować w postaci światła 500 razy więcej energii

    Po pierwsze 5000% jest większe od 100% tylko 50 razy. Zatem źródło o
    sprawności 5000% jest sprawniejsze tylko 50 razy od źródła o sprawności 100%
    czyli takiego, które przetwarza i oddaje całą dostarczoną energię, a nie 500
    razy tak jak napisałeś (jak widać twoje świadectwo maturalne nadaje się do
    kosza na śmieci) :D

    Po drugie zakładasz, że energia oddawanego światła ma pochodzić tylko z
    przetworzonej energii elektrycznej.
    Oczywiście nie da się w ten sposób uzyskać nawet 100% sprawności, bo część
    zawsze jest przetwarzana choćby na ciepło, czy na promieniowanie poza
    zakresem widzialnym, a interesuje nas przecież tylko i wyłącznie zakres
    promieniowania widzialnego.
    Kto jednak powiedział, że ta energia świetlna nie może pochodzić z
    przetworzenia innej energii np. z energii cieplnej, energii pola
    magnetycznego lub grawitacyjnego Ziemii czy też wszechobecnego
    promieniowania kosmicznego lub też innego odnawialnego źródła, które jeszcze
    do tej pory nie zostało odkryte, albo też po prostu energia świetlna może
    być przechwytywana w dzień i oddawana w nocy ?
    Energia elektryczna byłaby tylko potrzebna do przetwarzania oraz dystrybucji
    energii ?
    Przecież ja nie napisałem, że to ma być energia świetlna pochodząca z
    energii elektrycznej. Nawet nie pisałem o sprawności tego źródła, lecz tylko
    o pobieranej mocy 1/1000 mocy żarówki, która jest potrzebna do działania
    tego źródła światła.
    Wyobraźmy sobie element półprzewodnikowy, który pompuje się światłem w
    dzień. Do pompowania oraz późniejszej dystrybucji światła używa energii
    elektrycznej i to w bardzo znikomej ilości. Podobnie jest obecnie z
    ogrzewaniem przy użyciu pomp ciepła.
    Pompa taka potrafi dostraczyć nawet 5 krotnie więcej energii cieplnej niż
    sama pobiera z zasilania.
    Dlaczego niby mamy uważać, ze nie ma możliwości zbudowania pompy świetlnej,
    która po prostu przechwytywałaby światło w dzień lub też wchłaniała inny
    rodzaj energii po to, aby w nocy oddać tę całą energię w postaci światła, a
    przy tym potrzebowała by bardzo małej ilości energii potrzebnej do jej
    działania ? Uważam, ze wczesniej czy później ludzkość znajdzie ciekawe
    rozwiązania.

    Widzisz, ja już to koledze w bardzo krótkiej i zwięzłej formie wyjaśniłem i
    on to bardzo dobrze zrozumiał. Inni także chyba zrozumieli moją wypowiedź,
    bo nikt nie polemizuje z tym co napisałem.
    Ty zaś nawet nie próbując zrozumieć o czym napisałem, zaczynasz swoje wywody
    jaki to jesteś mądry, a kolejny raz wyszło ci to co zawsze :D

  • 75. Data: 2009-06-22 22:26:48
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 22 Jun 2009 23:47:57 +0200, Jacek "Plumpi" napisał(a):

    > Po drugie zakładasz, że energia oddawanego światła ma pochodzić tylko z
    > przetworzonej energii elektrycznej.

    Tak? Zacytuj, dupku dzwoncy.

    > Widzisz, ja już to koledze w bardzo krótkiej i zwięzłej formie wyjaśniłem i
    > on to bardzo dobrze zrozumiał. Inni także chyba zrozumieli moją wypowiedź,
    > bo nikt nie polemizuje z tym co napisałem.

    Raczej - nikt nie ma czasu na dyskusję z nadętym dupkiem.

  • 76. Data: 2009-06-23 13:01:34
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    wiadomości news:1bu1uylhq6n87$.dlg@oldfield.org.pl...

    > Raczej - nikt nie ma czasu na dyskusję z nadętym dupkiem.

    Dlatego też wybacz, ale zakńczę tę dyskusję z tobą, bo kolejny raz
    pokazałeś, że na więcej jak na chamstwo to cię nie stać, a poziom twojej
    wiedzy jest naprawdę mizerny, no i jeszcze te twoje aspiracje do uważania
    się za wielkiego "fahofca" - ech!.
    Spadaj adasiu stąd i to w podskokach, bo tu nie ma miejsca dla takich
    idiotów jak ty.

  • 77. Data: 2009-06-23 17:01:42
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 23 Jun 2009 15:01:34 +0200, Jacek "Plumpi" napisał(a):

    > Dlatego też wybacz, ale zakńczę tę dyskusję z tobą, bo kolejny raz
    > pokazałeś

    ... że jajakoklo Jacuś, naj[pierw palnie, a potem przyparty do muru nic nie
    potrafi odpowiedzieć.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 78. Data: 2009-06-23 18:43:32
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Spadaj adasiu stąd i to w podskokach, bo tu nie ma miejsca dla takich
    > idiotów jak ty.

    To jest glab i pala najwyzszych usenetowych lotow. Doprawdy kolejny raz
    dziwie sie czemu dalej z nim gadasz. Wyprodukowaliscie razem osiem
    bezsensownych postow. Jako czlowiek inteligentny wiesz ze ten lump zywi sie
    takimi dyskusjami i mimo to dalej go zywisz. Rzecz jasna Twoja to sprawa z
    kim gadasz, ale jak narazie zyskales tyle, ze ochrzcil Cie dupkiem i dzwonem
    pewnie kolejny raz. Ja patalach dawno temu splonkowalem i widze tylko Twoje
    posty z jego cytatami a i to za duzo, bo sama czcinka na monitorze smierdzi
    gnida, a szkoda ze przy Twojej osobie. Od niego nikt wiele nie wymaga, bo
    tak jak malpy ostatecznie cale zycie jedza banany i nic tego nie zmieni, no
    ale czytajac Twoje posty narazam sie, na szczescie z rzadka na taki smrod,
    no nie ten poziom zupelnie. Jak zaczniesz ignorowac debilne zaczepki to
    swiezej z czasem zrobi sie na grupie.

    Pozdro.. TK

  • 79. Data: 2009-06-23 20:24:20
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 23 Jun 2009 20:43:32 +0200, Maniek4 napisał(a):

    > Użytkownik "Jacek "Plumpi"" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > To jest glab i pala najwyzszych usenetowych lotow. Doprawdy kolejny raz
    > dziwie sie czemu dalej z nim gadasz.

    Oczywiście, Jacuś jest bardzo inteligentny. Tak inteligentny, że potrafi
    swoje majaki uznawać za rzeczywistość i przypisać innym to, co mu się
    wymajaczyło.
    Ty zresztą też.

    --
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 80. Data: 2009-06-23 21:29:39
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Maniuś, ten debil płaszczycowy do Ciebie pisze. Myśli, że go czytasz.
    Wyciągnąć Ci to gówno z KF-a, czy jednak wolisz, żeby tam sobie dalej
    pływało ? :D