  • 81. Data: 2009-06-23 22:11:58
    Temat: Re: Czy pospinac rury miedziane z uziemieniem?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    news:h1rhhk$rlf$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Maniek4" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Maniuś, ten debil płaszczycowy do Ciebie pisze. Myśli, że go czytasz.
    > Wyciągnąć Ci to gówno z KF-a, czy jednak wolisz, żeby tam sobie dalej
    > pływało ? :D

    Nawet godnosci nie ma za grosz wiedzac, ze nie zycze sobie z nim rozmawiac,
    no ale czego tu wymagac. :-)
    Nie dzieki, nie chce go czytac. W kolo mnie ludzie na poziomie, po co mi ten
    smrod.

    Pozdro.. TK

  • 82. Data: 2009-06-23 22:38:24
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 24 Jun 2009 00:11:58 +0200, Maniek4 napisał(a):

    > Nawet godnosci nie ma za grosz wiedzac, ze nie zycze sobie z nim rozmawiac,
    > no ale czego tu wymagac. :-)

    A co, Maniuś, ja naruszam Twoja wolę? Nie chcesz, nie czytasz. Weź
    wazelinkę i idź do Jacusia, będziecie sobie plumpać do woli o żarówkach
    1000 razy wydajniejszych od obecnych.

    --
    _______/ /_ GG: 3524356