  • 211. Data: 2016-07-18 16:11:21
    Temat: Re: Czy projektor to telewizor?
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 18 lipca 2016 10:03:35 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
> [...]
    Znajdz i cytuj, bede sie kajał.
    > Generalnie chodzi mi o to "a generalnie sie z toba zgadzam,"
    > Skin Adam Sz napisał co napisał a Ty się z nim generalnie zgadzasz

    będą cytował:
    """""""""""""""""""""
    W dniu piątek, 15 lipca 2016 11:44:01 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

> [...]
    > TAM wsparcie - wojsko, sluzby medyczne, zywnosc. Oprocz tego zakazac islamu
    > - to zly system i nie powinien byc w europie praktykowany. Zakazac jak
    > komunizmu. Granice uszczelnic, przyplywajacych - deportowac. Do przekraczajacych
    > nielegalnie - strzelac.
    >
    > Chyba, ze wolisz zyc w ciaglym strachu ze jakis kozojeb postanowi obciac Ci
    > leb, wysadzic sie obok Ciebie czy co tam jeszcze ciekawego wymysla.
    >
    > Lewactwo po raz kolejny ma krew na rekach. Merkel powinna juz wisiec na
    > najblizszym slupie jako wspolwinna wszystkich zamachow. Niedlugo w Niemcach

    a generalnie sie z toba zgadzam, tyle ze mylisz uchodzcę z imigrantem.
    """""""""""""""""""""""

    zauważ ze moje ogólna zgoda dotyczy imigrantów, nie uchodzców. Jak przycisnąłem manka
    to wyszło na to ze on tez sie zgadza, tyle ze zarzuca mi brak "empatii".
    Po odróżnieniu iimgrantów ekonomicznych od uchodzców wojennych sprawa robi sie dosc
    prosta.
    Ale lewactwo swiatowe za pomocą prostego triku imigrant=uchodzca stawia nas pod
    scianą tak byśmy na podstawie emocji zafundowali sobie problemy jaki oni mają.
    Otóż nie - mozemy przyjmowac uchodzców (jesli UE łaskawie pozwoli na to rozróżniene),
    mozemy pomagac imigrantom ekonomicznym by nie musieli emigrowac - ale nie pod wpływam
    szantażu emocjonalnego.

    b.

  • 212. Data: 2016-07-18 16:22:46
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-07-18 o 15:29, Adam Sz. pisze:

    > Po prostu nie dostrzegasz problemu. I zanim go dostrzezesz to bedzie juz
    > niestety za pozno.

    Ja nikogo nie chce tu zapraszac. Przeciwnie, panstwa europejskie powinny
    wyraznie powiedziec, ze zaden z emigrantow nigdy nie dostanie
    obywatelstwa w zadnym kraju. Angela woli inaczej. Ale zeby nazywac kogos
    bydlem bo ucieka przed wojna to sorry. Ja tak nie bede.

    Pozdro.. TK

  • 213. Data: 2016-07-18 16:47:09
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 18 lipca 2016 13:59:59 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > A Ty jak masz wybor pomiedzy dobrym i lepszym to co wybierasz? Tym
    > bardziej, ze durna Merkelowa sama ich zapraszala. To dziwisz sie, ze
    > pojechali do Niemiec?

    nie dziwie. Tylko ze przyjmując bezmyslnie w imię jakiegos wspolczucia pomysly
    europejskiej lewackiej wladzy czyli kwoty imigrantów lub kara - bedziemy musieli
    załozyc obozy prawie-koncentracyjne bo nam spierdolą do niemiec. Albo dac zasiłki na
    poziomie niemickim. A to juz jest sprzeczne z zasadą miłosci blizniego by im placic
    wiecej niz u nas pensja.

    bo specyfiki konfliktu nie znam.

    > Wiec Twoj pomysl z rekawa wlasnie polegl.

    "nie da sie naprawic tej koparki bo ja sie na tym nie znam" - bądzże poważny

    niepomaganiem jest spora roznica ktorej dostrzec nie chcesz.

    > Wlasnie widze jak chcesz im pogamac. Zrzucac karabiny. :-)

    jasne ze tak! gdysmy prowadzili wojne blogoslawilismy węgrów ze do nas amunicę
    przysyłają. Dorośnij chłopie.

    > Na szczescie przekaz jest na tyle prosty i jasny, ze nie wymaga analizy
    > zacieniajacej sens. W skrocie kon jaki jest kazdy widzi.

    no najwyrazniej wymaga analizy...
    Ale wystarczy ze zdasz sie na madrosc koscioła:
    katechizm:
    2241 Narody bogate są obowiązane przyjmować, o ile to możliwe, obcokrajowców
    poszukujących bezpieczeństwa i środków do życia, których nie mogą znaleźć w kraju
    rodzinnym. Władze publiczne powinny czuwać nad poszanowaniem prawa naturalnego,
    powierzającego przybysza opiece tych, którzy go przyjmują.
    Władze polityczne z uwagi na dobro wspólne, za które ponoszą odpowiedzialność, mogą
    poddać prawo do emigracji różnym warunkom prawnym, zwłaszcza poszanowaniu obowiązków
    migrantów względem kraju przyjmującego. Imigrant obowiązany jest z wdzięcznością
    szanować dziedzictwo materialne i duchowe kraju przyjmującego, być posłusznym jego
    prawom i wnosić swój wkład w jego wydatki.

    Czytasz i wiesz co obowiązuje katola :-) Jesli imigrant nie jest wdzięczny, nie
    szanuje to....?

    > To Ty potrzebujesz czarno na bialym jaki powinien byc katolik w
    > punktach? No to gratuluje. Jednym zdaniem pogrzebales cala nauke o byciu
    > dobrym, czynieniu dobra, dawania siebie innym i pamietaniu o tym, ze
    > zycie doczesne nie jest celem. Troche mnie zaskoczyles prawde mowiac
    > takim splyceniem wiary.

    kurcze maniek, zajeżdzasz tekstami z wyborczej czy newsweeka - oni najlepiej wiedzą
    co powinien katolik. Głównie dlatego ze w zyciu katechizmu kosciola katolickiego w
    reku nie mieli. Maniek, mozesz mi mówic ze jestem złym człowiek, bo to, bo tamto -
    spoko, mam inne podejscie do pomagania jak ty, wole sprawe przemyślec a nie lecieć na
    żywioł bo emocje mi się włączyły.

    Ale jak chcesz mówic ze jestem złym katolikiem to musisz wskazac jakie katolickie
    zasady ja łamię. Zatem których nie przestrzegam? Miłosci blizniego? Nie raz i nie dwa
    pisalem ze potrzebującym, zwłaszcza uchodzcom wojennym, trzeba pomóc.

    b.

  • 214. Data: 2016-07-18 16:52:40
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Hehe dobry ten tekst z katechizmu. Tforcy zapomnieli ze w swieckim panstwie o niczym
    sukienkowi nie decyduja. A tam postulaty ze ma byc jak oni chca.

  • 215. Data: 2016-07-18 17:05:23
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    W dniu poniedziałek, 18 lipca 2016 09:29:19 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

> [...]

    =2&biw=1920&bih=955&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0a
    hUKEwjg0LnBvvzNAhVLFSwKHZXJAlMQ_AUIBigB

    >A przeczytales calosc mojej wypowiedzi czy jak zwykle wyrywasz kilka
    >wyrazow

    Póki co to ty prymitywnie próbujesz zaciemniać, wycinając wszelkie powiązane
    konteksty

  • 216. Data: 2016-07-18 17:07:26
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >Wyjscie takie, ze bomby na glowe nie spadaja.

    To już chyba lepiej dostać bombą.

  • 217. Data: 2016-07-18 17:21:02
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    W dniu poniedziałek, 18 lipca 2016 14:10:57 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    >Tzn. jak dokonanoby zamachu bez udzialu zamachowcow? :)

    Równie dobrze mógłbyś powiązać setki tysięcy imigrujących zarobkowo do
    Polski Ukraińców z tymi zamachami.

    Co ma wspólnego bieżąca fala imigracyjna z zamachowcami będącymi spuścizną
    wielowiekowego kolonializmu?

    OBYWATELE FRANCUSCY, NIERZADKO MIESZKAJĄCYCH WE FRANCJI OD TRZECIEGO
    POKOLENIA, dokonują tych zamachów, kretynie.

  • 218. Data: 2016-07-18 17:34:30
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Kżyho" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2016-07-14 o 19:01, Kris pisze:

    >Trzeba przyznać, że mu naprawdę wyszło :]

    nedza

  • 219. Data: 2016-07-18 17:54:08
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    W dniu piątek, 15 lipca 2016 14:42:08 UTC+2 użytkownik nadir napisał:

    >Dokladnie tak.

    Dajcie jeszcze wyniki losowania lotto na jutro.

  • 220. Data: 2016-07-18 17:57:07
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 lipca 2016 16:22:46 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > obywatelstwa w zadnym kraju. Angela woli inaczej. Ale zeby nazywac kogos
    > bydlem bo ucieka przed wojna to sorry. Ja tak nie bede.

    Nie nazywam ich tak z powodu tego, ze uciekaja przed wojna. Tylko z powodu
    ich zachowania i prezentowanej kultury u nas. Bydlo zostawiloby mniej syfu po
    sobie.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.