  • 241. Data: 2016-07-19 01:07:45
    Temat: Re: Czy projektor to telewizor?
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-07-18 o 16:11, Budyń pisze:
> [...]
    Znajdz i cytuj, bede sie kajał.

    > będą cytował:

    > a generalnie sie z toba zgadzam, tyle ze mylisz uchodzcę z imigrantem.
    > """""""""""""""""""""""
    >
    > zauważ ze moje ogólna zgoda dotyczy imigrantów, nie uchodzców. Jak przycisnąłem
    manka to wyszło na to ze on tez sie zgadza, tyle ze zarzuca mi brak "empatii".
    > Po odróżnieniu iimgrantów ekonomicznych od uchodzców wojennych sprawa robi sie dosc
    prosta.

    Tyle ze nie masz problemu z akceptowaniem imigrantow ekonomicznych
    naszych narodowych od dziesiecioleci. Im wolno a inni sa be.
    Za jakis czas bedziesz biadolil jacy to Anglicy zli bo tak nie lubia
    Polakow. A oni tam przeciez taki PKB produkuja.

    Pozdro.. TK

  • 242. Data: 2016-07-19 01:11:45
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 19 lipca 2016 01:07:43 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Tyle ze nie masz problemu z akceptowaniem imigrantow ekonomicznych
    > naszych narodowych od dziesiecioleci. Im wolno a inni sa be.

    Przeciez sam napisales, ze imigranci z poludnia sa zupelnie innej kultury,
    ktorej nie da sie pogodzic / zasymilowac z nasza. Wiec porownywanie naszych
    rodakow w Anglii nie ma zadnego sensu. My i Angole reprezentujemy ta sama
    kulture i swietnie sie "wtapiamy w tlum". Zreszta jestesmy, jak chcialaby
    makrelowa, tej samej narodowosci - europejskiej ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 243. Data: 2016-07-19 01:13:10
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-07-19 o 00:39, masti pisze:

    > akurat antykomunistka. Ale to trzeba trochę rozumieć

    No ale fakt faktem, ze glupia.
    Dzieki takim nomowom jak jej dorobili sie przemytnicy. Zorientowali sie
    Australijczycy i zrobili porzadek. Rowniez dla dobra uciekinierow.

    Pozdro.. TK

  • 244. Data: 2016-07-19 01:18:22
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-07-19 o 01:11, Adam Sz. pisze:

> [...]
    > kulture i swietnie sie "wtapiamy w tlum". Zreszta jestesmy, jak chcialaby
    > makrelowa, tej samej narodowosci - europejskiej ;)

    Owszem, ale to inna perspektywa. Jak mozna zarzucac komus emigracje
    ekonomiczna jako zlo, akceptujac emigracje ekonomiczna naszych rodakow?
    Bez hipokryzji uscislijmy fakty i trzymajmy sie standardow.

    Pozdro.. TK

  • 245. Data: 2016-07-19 01:28:36
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 19 lipca 2016 01:18:20 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Owszem, ale to inna perspektywa. Jak mozna zarzucac komus emigracje
    > ekonomiczna jako zlo, akceptujac emigracje ekonomiczna naszych rodakow?
    > Bez hipokryzji uscislijmy fakty i trzymajmy sie standardow.

    Naszym wrogiem jest islam. Kazdy zwolennik, wyznawca, czciciel, czy propagator
    tego systemu powinien zostac z europy usuniety. Bez znaczenia, czy to imigrant,
    uchodzca, czy turysta. Nie ma wjazdu dla wojownikow allaha i koniec. To nie
    nasza kultura, nie chcemy tu darmozjadow.

    Ten "z dzisiaj" (niedlugo zaczna nam sie mylic te zamachy) - 17-to letni
    uchodzca (choc pewnie zanizyl wiek zeby nie byc sadzonym jako dorosly) na
    szczescie wychodzac z pociagu trafil na oddzial specjalny policji, ktora
    miala jakas akcje w poblizu, wiec zostal szybko unieszkodliwiony. Jakby
    nie bylo tam policji to allah tylko wie co by sie dalej dzialo :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 246. Data: 2016-07-19 07:28:35
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >Czekamy na potwierdzenie :-)

    Ale kto czeka? No bo przeciez nie ty.

  • 247. Data: 2016-07-19 07:39:43
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 19 lipca 2016 00:59:29 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > No to sluchaj i nie gadaj. Sorry, jak nie wiesz to sie dowiedz.
    > Jak mozna miec zdanie na temat o ktorym nic sie nie wie?

    w takim dokładym sensie to ty równie g... wiesz co tam sie dzieje. A sie
    wypowiadzasz. Zatem i ja mogę - wiem ze pomoc militarna w uspokojeniu sytuacji
    mogłaby byc wskazana. Szczegóły , równiez to czy dawac te karabiny czy jednak nie,
    oddaje do decyzji rządu. Tak cie to szokuje?

    > Nie rob sobie jaj. Opozycje wspiera USA, rzad Rosja a w tym jest jeszcze
    > ISIS i chu wie kto jeszcze. Wiec z kim chcesz walczyc?

    jesli mamy gadac o sytuacji politycznej w syrii to bedziemy. Zamiast o pomocy bedzie
    o polityce - o to ci chodzi?

    > I kazda baba z dzieckiem oraz konia.

    bardzo głęboka myśl -na tyle ze jej nie zrozumiałem :)

    > Beletrystyka znaczy, bo rozpatrujemy katechizm w oderaniu od zrodla.

    Katechizm opiera sie o zródła. Szukasz sztucznego problemu.

    > A w zyciu. Zobacz tam czlowieka to wszystko odwolam.
    > Poki co glosisz to co Adam.

    Jesli chodzi o działania a pomijając "bydło" to ty też głosisz to co adam mniej
    więcej, adam by na granicach zatrzymal wszystkich, ja i ty - nie.
    A ja mówie o koniecznej pomocy dlatego wlasnie ze widze czlowieka.
    Tylko osmielam sie myslec jak skutecznie tą pomoc zrealiowac.
    Jesli mam głodnego i dam mu tonę hamburgerów to owszem, pomogę mu, tylko będzie to
    pomoc głupia. A pomagac trzeba mądrze.

    > Mniej wiecej, ale troche mniej wiecej to samo. Jednak wykluczam radykalizm.

    A moim radykalizmem jest co? Ze oprócz pomagania mysle o skutkach dla nas?

    b.

  • 248. Data: 2016-07-19 08:01:48
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    manka to wyszło na to ze on tez sie zgadza, tyle ze zarzuca mi brak "empatii".

    > Tyle ze nie masz problemu z akceptowaniem imigrantow ekonomicznych
    > naszych narodowych od dziesiecioleci. Im wolno a inni sa be.

    No ale jesli są? Przyjeżdzają wyłącznie pozasiłki, pracować nie chcą, usiłują
    narzucic swoją kulturę. A jak zabierzesz im zasiłki to z czego będą zyc? Majac w w
    głebokim poważaniu kuture prawną europy zostaną przestępcami bo na okradanie
    niewiernych ich mentalnosc pozwala.

    Jasne ze trzeba na imigrantów trzeba patrzec i rozróżniać pod kątem ich możliwosci,
    kultury, religii itd. Lewactwo próbowało traktowac ich jak kazdego innego (złozenie
    moze i na początku słuszne) a efektem są dzielnice wielkich miast wyłączone z europy.
    Uczmy sie na błędach innych.

    b.

  • 249. Data: 2016-07-19 08:28:26
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >Naszym wrogiem jest islam. Kazdy zwolennik, wyznawca, czciciel, czy
    >propagator
    >tego systemu powinien zostac z europy usuniety.

    Napisz to świętemu posłu Jurkowi
    http://tatarskiszlak.pl/wp-content/uploads/2014/06/T
    atarzy-w-Polsce-1.png

  • 250. Data: 2016-07-19 10:20:27
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-07-19 o 08:01, Budyń pisze:
    manka to wyszło na to ze on tez sie zgadza, tyle ze zarzuca mi brak "empatii".

    > No ale jesli są?

    Tylko ekonomiczni? Po co ich rozrozniasz jak nie chcesz zadnego?

    > Przyjeżdzają wyłącznie pozasiłki, pracować nie chcą, usiłują narzucic swoją
    kulturę.

    Nie.
    To my im na to pozwalamy i dajemy zasilki.

    Pozdro.. TK