  • 281. Data: 2016-07-23 12:05:26
    Temat: Re: Czy projektor to telewizor?
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 23 lipca 2016 11:46:18 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Pomysl jest taki, zeby europa byla czyms na wzor USA.

    w jakim sensie?

    b.

  • 282. Data: 2016-07-23 12:41:28
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    W dniu sobota, 23 lipca 2016 10:11:47 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    >No - 18 letni Irakijczyk. Faktycznie czystej krwii aryjczyk :D
    >Walnij sie w ten durny lewacki lep.

    Irański irakijczyk?

  • 283. Data: 2016-07-23 12:47:47
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    W dniu sobota, 23 lipca 2016 10:53:00 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    >http://www.dailymail.co.uk/news/article-3703705/Maj
    or-police-investigation-way-shots-fired-shopping-cen
    tre-Munich.html

    >"Witnesses said the shopping centre gunman screamed 'I'm German' and
    >'Allahu
    >Akbar' before shooting"

    >Kazdy Niemiec tak krzyczy!

    http://kontakt24.tvn24.pl/mezczyzna-z-plecakiem-na-p
    arkingu-kto-ty-jestes-jestem-niemcem-nagranie-polaka
    ,207733.html

    Nie wiem co każdy niemiec krzyczy, ale niemiecka policja twierdzi, że
    zamachowiec nie był dżihadystą, a chorym psychicznie - czyli coś jak ty.

    kolejny raz leżysz i kwiczysz kretynie

  • 284. Data: 2016-07-23 14:26:07
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 23 lipca 2016 12:48:03 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

> [...]
    >
    > Nie wiem co każdy niemiec krzyczy, ale niemiecka policja twierdzi, że
    > zamachowiec nie był dżihadystą, a chorym psychicznie - czyli coś jak ty.

    Trudno nie zwariowac jak sie jest islamista w obcym kraju wsrod nieasymilujacych
    sie popaprancow na zasilkach. Caly islam to system ludzi chorych psychicznie
    wiec to raczej punkt dla mnie.

    Ile jeszcze bambusow musi zabic europejczykow zebys uwierzyl? 1?5?10?100?
    W sumie jeden chuj - kwestia czasu.

    --
    Adam Sz.

  • 285. Data: 2016-07-23 14:40:47
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A Ty im oczywiscie wierzysz?. Podchodze z rezerwa do informacji jakie podaje
    niemiecka propaganda. Akurat w Niemczech przyjecie ze byl wariatem jest bardzo dla
    ichniej wladzy wygodne. Z ich praktycznegso punku widzenia zamachow tylko dokonuja
    wariaci. Troche prawdy w tym jest. Ale tylko troche.

  • 286. Data: 2016-07-23 15:24:05
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    arkingu-kto-ty-jestes-jestem-niemcem-nagranie-polaka
    ,207733.html

    >Trudno nie zwariowac

    wierze ci

    >jak sie jest islamista w obcym kraju wsrod nieasymilujacych
    >sie popaprancow na zasilkach. Caly islam to system ludzi chorych
    >psychicznie
    >wiec to raczej punkt dla mnie.

    dla twojej pojebanej wyobrazni

    >Ile jeszcze bambusow musi zabic europejczykow zebys uwierzyl? 1?5?10?100?

    w to, ze jesteś chory z nienawiści do wszystkiego co inne? juz dawno
    wierze, przed wojną na sto procent cieszyłbyś, że Żydów mordują

  • 287. Data: 2016-07-23 15:29:27
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >Ile jeszcze bambusow musi zabic europejczykow

    btw w twoim świecie Irańczyk to jaka to rasa?

  • 288. Data: 2016-07-23 15:33:41
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Przed wojna Polakami byli zyjacy tu chrzescijanie, prawoslawni, baptysci, zydzi,
    luteranie itd. Lodz jest dobrym przykladem na multikulti. Pelna symbioza.

  • 289. Data: 2016-07-23 16:14:54
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 23 lipca 2016 15:33:42 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Przed wojna Polakami byli zyjacy tu chrzescijanie, prawoslawni, baptysci, zydzi,
    luteranie itd. Lodz jest dobrym przykladem na multikulti. Pelna symbioza.

    w miedzywojniu nasze grupy etniczne napierały sie az miło, zdziwiony byłem gdy
    czytałem o tym

    b.

  • 290. Data: 2016-07-23 16:22:23
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To pewno i zamachy terrorystyczne byly jak grupy etniczne sie szarpaly. Dasz linki
    gdzie i ktorzy sie wysadzali z tlumie.