  • 301. Data: 2016-07-23 23:18:01
    Temat: Re: Czy projektor to telewizor?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Adam Sz. wrote:

    > Jakie to ma w ogole znaczenie?

    zasadnicze

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 302. Data: 2016-07-24 11:45:03
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >Jakie to ma w ogole znaczenie?

    W kwestii aryjskości? zasadnicze, tłuku bez szkoły

  • 303. Data: 2016-07-24 11:47:30
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >przyjeto do nas jako uchodzce

    do jakich "nas"? przyjmuje na wasza wiec jakichś imigrantów?

  • 304. Data: 2016-07-24 14:49:36
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 24 lipca 2016 11:47:48 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > do jakich "nas"? przyjmuje na wasza wiec jakichś imigrantów?

    Zapomniales tabletki z rana zazyc.

    Dla reszty - tekst o tym skad tyle zla w islamistach:

    http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,9376

    --
    Adam Sz.

  • 305. Data: 2016-07-24 19:12:25
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 24 lipca 2016 14:49:39 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    http://www.tvp.info/26276115/kolejny-atak-w-niemczec
    h-napastnik-zabil-kobiete-maczeta

    Uchodzca z Syrii. Zadaje pytanie:

    Czy do tego mordu doszloby, gdyby tego uchodzce nie wpuszczono do europy?
    Tak czy nie - to jedyne dopuszczalne odpowiedzi. Wincyj uchodzcow!!!
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 306. Data: 2016-07-24 19:55:59
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    W dniu niedziela, 24 lipca 2016 14:49:39 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    >http://www.tvp.info/26276115/kolejny-atak-w-niemcze
    ch-napastnik-zabil-kobiete-maczeta

    >Uchodzca z Syrii.

    "charakter osobisty" debilu.

    Urodziłeś się w niewłaściwych czasach, w latach 40 byłbyś wyśmienitym
    szmalcownikiem, znając twoją żyłkę do ciemnych interesów

  • 307. Data: 2016-07-24 20:02:07
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 23 lipca 2016 23:18:02 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > zasadnicze

    sprawców takich zdarzen mozna podzielic na kilka kategorii
    zwykli przestępcy -na przykład tacy co im napad na bank nie wyszedł i wzieli
    zakladników
    chorzy psychicznie - jak ten pilot co rozbił samolot o góry z rok temu
    terrorysci motywowani islamem - przykładów sporo
    terrorysci inni - jacys baskowie, obecnie przykładów brak,

    wszystkich zdarzeni do jednego wora nie mozna jesli do tematu podchodzimy poważnie.
    Ale w takim podziale irakijczyk czy irańczyk to nie jest 'zasadniczo" ważne.

    b.

  • 308. Data: 2016-07-24 20:31:31
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 24 lipca 2016 19:56:18 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > "charakter osobisty" debilu.

    Aaaaaaaaaaaaa! Kurcze nie doczytalem. To wszystko zmienia!:DD Przekaz
    to rodzinie zamordowanej bo pewnie niepotrzebnie sie martwia!

    Ale odpowiedz miala byc TAK albo NIE.

    --
    Adam Sz.

  • 309. Data: 2016-07-24 20:41:34
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dla mnie bylo by lepiej jak by byli terrorystami, zamachowcami czy chorymi
    psychicznie tam skad pochodza. U nich zabijanie meczetami i nozami to norma.

  • 310. Data: 2016-07-24 21:11:58
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >Aaaaaaaaaaaaa!

    Ops, nie wiedziałem, że zmuszanie cie do myślenia spowoduje tyle bólu.

    >Ale odpowiedz miala byc TAK albo NIE.

    Oczywiście, natychmiast dostarczę ci odpowiedzi, ale najpierw daj TAK albo
    NIE na pytanie: czy przestałeś już mordować siekierką dziewczynki?
    http://goo.gl/TiRT5U