  • 311. Data: 2016-07-24 21:24:24
    Temat: Re: Czy projektor to telewizor?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Marny plagiat z 07 zglos sie. Tylko ze tam mialo to sens.

  • 312. Data: 2016-07-24 21:32:56
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 24 lipca 2016 21:12:34 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Oczywiście, natychmiast dostarczę ci odpowiedzi, ale najpierw daj TAK albo
    > NIE na pytanie: czy przestałeś już mordować siekierką dziewczynki?
    > http://goo.gl/TiRT5U

    Akurat w tej kwestii najwiecej jest glosow, ze sprawca nazywa sie Samuel Nahmed
    i jest muzulmaninem.

    --
    Adam Sz.

  • 313. Data: 2016-07-24 21:39:52
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >Akurat w tej kwestii najwiecej jest glosow, ze sprawca nazywa sie Samuel
    >Nahmed
    >i jest muzulmaninem.

    Popatrz jak tutaj jest dużo głosów
    https://goo.gl/zGkZQw
    takich ja twoje

  • 314. Data: 2016-07-24 21:43:29
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Sprawca, skurwysyn arab z afryki, zabil maczeta Polke w ciazy. Lepiej ci? Kolo chuja
    mi lata czy on z Syri, Iraku. Dokad mordowali niemcow to mi to zwisalo i powiewalo.
    Jestem za kopaniem dolow i wsypywaniem do nich wapna. Tak na wszelki wypadek zeby
    byly.

  • 315. Data: 2016-07-24 22:04:21
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

> [...]
    powiewalo. Jestem za kopaniem dolow i wsypywaniem do nich wapna. Tak na wszelki

    tyle nie dlatego, skąd był tylko się w niej zakochał i pokłócił.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 316. Data: 2016-07-24 22:04:56
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > wszystkich zdarzeni do jednego wora nie mozna jesli do tematu podchodzimy poważnie.

    > Ale w takim podziale irakijczyk czy irańczyk to nie jest 'zasadniczo" ważne.

    jeżeli bierzesz pod uwagę motywy religijne to ma bardzo zasadnicze
    znaczenie.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 317. Data: 2016-07-24 22:06:34
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nigdy nie bylem rasista, ksenofobem. I na stare latami sie zmienilo. Stalem sie
    wybiorczym rasista. Nie przeszkadzaja mi Zydzi, Rosjanie, Niemcy. Pewno po czesci
    dlatego ze pochodze z miasta ktore powstalo dzieki czterem kulturom. Nawet taki
    festiwal w nim co roku sie odbywa. Ale brudasow islamistow sobie nie zycze. Dwie
    mlode Polki we Francji, mloda Polka w Niemczech. Dla mnie wystarczy. Rzad powinien
    nakazac strzelanie na granicach do wszystkich nie bialych o ile granice chca
    nielegalnie przekroczyc. Po Dniach Mlodziezy granice powinny zostac zamkniete na czas
    nieokreslony i nawet jak by jakis szejk chcial sprzedac w Polsce rope za pol ceny to
    nie powinien zostac wpuszczczony.Amen.

  • 318. Data: 2016-07-24 22:13:14
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 24 lipca 2016 22:04:21 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > tyle nie dlatego, skąd był tylko się w niej zakochał i pokłócił.

    A moze dlatego, ze jego religia i kultura na to pozwala? W jego mniemaniu
    kobieta jest gorsza od swini. Mozna ja zabic legalnie. W wielu wypadkach
    islam na to pozwala. Kobieta jest tam zerem, przedmiotem.

    Wiec nie - nie "tylko dlatego", a przede wszystkim dlatego.

    --
    Adam Sz.

  • 319. Data: 2016-07-24 22:15:13
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu niedziela, 24 lipca 2016 22:04:57 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > jeżeli bierzesz pod uwagę motywy religijne to ma bardzo zasadnicze
    > znaczenie.

    i jeden i drugi bedzie statystycznie rzec biorąc islamistą. Gdzie widzisz różnicę?

    b.

  • 320. Data: 2016-07-24 22:30:55
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >A moze dlatego, ze jego religia i kultura na to pozwala? W jego mniemaniu
    >kobieta jest gorsza od swini. Mozna ja zabic legalnie. W wielu wypadkach
    >islam na to pozwala. Kobieta jest tam zerem, przedmiotem.

    Pomijam, iz to gówno prawda, ze w Syrii islam pozwala na takie rzeczy - to
    pytanie: skąd info, ze był islamista a nie np. chrześcijaninem?