  • 331. Data: 2016-07-25 07:43:02
    Temat: Re: Czy projektor to telewizor?
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    dyskusyjnych:0ff37ff6-056f-4ddd-86e4-e0457f8d3c01@go
    oglegroups.com...

    W dniu niedziela, 24 lipca 2016 23:43:52 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    >Ksiazke napisana przez pedofila maja jedna.

    Naczy pedofilem, jest Naród Wybrany, Jezus czy sam Bóg?

  • 332. Data: 2016-07-25 07:45:20
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Budyń wrote:

    >i właśnie pokazujesz jak bardzo nie masz pojęcia o islamie.

    A tam o islamie, la budynia syryjski chrześcijanin "bedzie statystycznie
    rzec biorąc islamistą".

    Widzę, że pierdolec dominuje na tej grupie, chyba trza odsubskrybować, może
    to zaraźliwe?

  • 333. Data: 2016-07-25 07:46:11
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    > i właśnie pokazujesz jak bardzo nie masz pojęcia o islamie.

    znalazlem takie:
    fundamentalizmem - salafizmem/wahabizmem, który opiszę dokładniej w następnych
    rozdziałach. Możecie zapytać: ,,A Iran?". Tu właśnie jest ta różnica... Szyici nie
    uważają, że powinni narzucać swoją wiarę komukolwiek. Fundamentaliści szyiccy są
    zdolni do okropnych zbrodni, jakie widujemy choćby w Iranie, ale postępują według
    swoich praw wobec własnych współwyznawców. Nie narzucają praw szariatu innym, nie
    zmuszają do przejścia na religię szyicką, a przede wszystkim religia nie narzuca im
    mordowania ,,niewiernych" - za to nie idzie się do raju. Niezwykle rzadko, jeśli w
    ogóle, spotykamy się z szyickimi atakami samobójczymi. Morderstwo nie jest czynem
    chwalebnym. Zwłaszcza jeśli ofiarami padają cywile, kobiety czy dzieci.<<<<<<<<<<

    zatem masz racje ze prawdopodobienstwo islamskiego terroru rosnie jesli sprawca jest
    irakijczykiem. Oni sie tam mordują wzajemnie, pytanie czy znane sa zamachy w europie
    wykonane przez szyitów. Domyslam sie ze i szyici i sunnici równie mocno nienawidza
    różnych tam obrazajacych boga gejowskich popaprancow.

    > Dla Ciebie anglikanian, katolik, prawosławny

    chrzescijanie - z załozenie nie mordują w imie religii.

    b.

  • 334. Data: 2016-07-25 10:56:45
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 25 lipca 2016 07:40:45 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > tobie juz kompletnie odjebalo

    Typowe dla lewaka - psychicznie chorzy uchodzcy morduja naszych, a ten mnie
    posadza o chorobe psychiczna :-)

    Zrob unsibscribe please - wszyscy ci beda wdzieczni. Zostan dalej przy czytaniu
    wyborczej i ogladaniu tvnu, chwaleniu komora i tuska, ciebie juz sie nie da
    naprostowac.

    --
    Adam Sz.

  • 335. Data: 2016-07-25 11:44:28
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 25 lipca 2016 10:56:46 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    Juz ktos pisal ale w innym watku chyba:

    http://www.dzienniklodzki.pl/swiatowe-dni-mlodziezy/
    a/udaremniony-zamach-na-sdm-2016-w-lodzi-zatrzymano-
    irakijczyka-planowal-zamach-w-krakowie,10440454/

    "Udało nam się jednak ustalić, że na odzieży, którą miał na sobie zatrzymany obywatel
    Iraku, funkcjonariusze znaleźli ślady materiałów wybuchowych. Badania
    specjalistycznymi przyrządami elektronicznymi potwierdziły, że mężczyzna musiał mieć
    kontakt z takimi środkami jak materiał wybuchowy C4.

    Czytaj więcej: http://www.dzienniklodzki.pl/swiatowe-dni-mlodziezy/
    a/udaremniony-zamach-na-sdm-2016-w-lodzi-zatrzymano-
    irakijczyka-planowal-zamach-w-krakowie,10440454/"

    Wincyj uchodzcow!

    Teraz ta rozkmina - byl chory psychicznie, czy nie? Moze woda mu w kranie
    kapala i zdesperowany chcial jakos odreagowac. Biedaczek :(

    --
    Adam Sz.

  • 336. Data: 2016-07-25 11:51:49
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >Typowe dla lewaka

    no wiem

  • 337. Data: 2016-07-25 11:55:11
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

> [...]
    >wybuchowych. Badania specjalistycznymi przyrządami elektronicznymi
    >potwierdziły, że mężczyzna musiał mieć kontakt z takimi środkami jak

    No, maciorewiczowi udalo sie ustalic, ze na wraku byly slady trotylu.

  • 338. Data: 2016-07-25 11:57:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To zalozenie to od niedawna jest. Pewno jak by policzyc to w historii czlowieka na
    ziemi chrzescijanie w imie religii wymordowali najwiecej innowiercow. Przypomniec
    indian czy miec litosc?

  • 339. Data: 2016-07-25 12:27:44
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-07-25 o 11:44, Adam Sz. pisze:
> [...]
    specjalistycznymi przyrządami elektronicznymi potwierdziły, że mężczyzna musiał mieć
    kontakt z takimi środkami jak materiał wybuchowy C4.

    Na znanym wraku też wykryto ślady.
    Poza tym, służby zrobią wiele, żeby uzasadnić swoje istnienie.

    --
    Pete

  • 340. Data: 2016-07-25 13:40:08
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 25 lipca 2016 12:27:44 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Na znanym wraku też wykryto ślady.
    > Poza tym, służby zrobią wiele, żeby uzasadnić swoje istnienie.

    http://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2016-07-25/w-lodz
    i-zatrzymali-irakijczyka-podejrzanego-o-terroryzm/

    Tu podaja juz informacje, ze znaleziono juz nie tylko slady:

    "Funkcjonariusze w pokoju obcokrajowca znaleźli ładunki wybuchowe oraz zapiski będące
    dokładnym opisem miejsc w Łodzi, w których planowano zamachy. Na liście znajdowała
    się m.in. manufaktura i sklepy francuskie."

    Wincyj uchodzcow!

    Kogutek lepiej omijaj Manufakture.

    --
    Adam Sz.