  • 61. Data: 2016-07-15 11:55:48
    Temat: Re: Czy projektor to telewizor?
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 15 lipca 2016 11:44:01 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

> [...]
    > TAM wsparcie - wojsko, sluzby medyczne, zywnosc. Oprocz tego zakazac islamu
    > - to zly system i nie powinien byc w europie praktykowany. Zakazac jak
    > komunizmu. Granice uszczelnic, przyplywajacych - deportowac. Do przekraczajacych
    > nielegalnie - strzelac.
    >
    > Chyba, ze wolisz zyc w ciaglym strachu ze jakis kozojeb postanowi obciac Ci
    > leb, wysadzic sie obok Ciebie czy co tam jeszcze ciekawego wymysla.
    >
    > Lewactwo po raz kolejny ma krew na rekach. Merkel powinna juz wisiec na
    > najblizszym slupie jako wspolwinna wszystkich zamachow. Niedlugo w Niemcach

    a generalnie sie z toba zgadzam, tyle ze mylisz uchodzcę z imigrantem.

    b.

  • 62. Data: 2016-07-15 12:32:02
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    W dniu piątek, 15 lipca 2016 10:39:08 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    >Uchodzca, wyznawca islamu. Mi to wystarczy. Wszystkie pozostale zamachy
    >tez dokonali uchodzcy islamscy.

    Żadnego z ostatnich zamachów nie dokonał uchodźca.

  • 63. Data: 2016-07-15 12:38:26
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    W dniu piątek, 15 lipca 2016 11:29:57 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    >Oprocz tego zakazac islamu
    >- to zly system i nie powinien byc w europie praktykowany.

    Wiesz ile bomb podłożyli "katolicy" w UK*? Też zakazać?

    Poza tym dlaczego tylko zakazać? Nie dawno jeszcze chciałem piece a
    Auschwitz odpalać.

    *tak, wiem, głupie pytanie - prosty wieśniak takich rzeczy wiedzieć nie może

  • 64. Data: 2016-07-15 12:38:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Poczekaj kilka dni na filmy w necie na ktorych beda pokazane jakie byly reakcje na
    zamach w dzielnicach muzulmanskich w Europie. Po poprzednich swietowali. To i po tym
    tez beda podskakiwali i darli sie z radosci.

  • 65. Data: 2016-07-15 12:43:26
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-07-15 o 11:55, Budyń pisze:

    > a generalnie sie z toba zgadzam, tyle ze mylisz uchodzcę z imigrantem.

    To po drugiej wojnie i do Polakow powinni strzelac, bo kraju nie
    bronili? Juz Wam takie banialuki wychodz, ze az zal doope sciska jak
    czyta sie takie brednie.

    Pozdro.. TK

  • 66. Data: 2016-07-15 12:48:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Chrzescijanstwo nie jest rdzenna religia Francuzow, Niemcow, Polakow, Hiszpanow,
    Wlochow itd. Ta religia zostala stworzona na bliskim wschodzie i mniej jub bardziej
    pokojowo, naciskiem na mniej, zostala przeniesiona do Europy. Historycznie
    chcescijanstwo jest dla Europy tak samo obce jak islam.

  • 67. Data: 2016-07-15 12:52:02
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 15 lipca 2016 12:43:26 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > To po drugiej wojnie i do Polakow powinni strzelac, bo kraju nie
    > bronili? Juz Wam takie banialuki wychodz, ze az zal doope sciska jak
    > czyta sie takie brednie.

    o co ci chodzi? polacy bronili ale nie obronili. Zostali co poniektórzy uchodzcami.
    Nie emigrantami ekonomicznymi.

    b.

  • 68. Data: 2016-07-15 12:59:03
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 15 lipca 2016 12:48:09 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
> [...]
    pokojowo, naciskiem na mniej, zostala przeniesiona do Europy. Historycznie
    chcescijanstwo jest dla Europy tak samo obce jak islam.

    co do polaków to nie trafiles - polska powstala wlasnie w oparciu o przyjecie
    chrzescijanstwa. Gdyby go nie przyjela linie genetyczne ówczesnych slowian by
    wyginely.

    b.

  • 69. Data: 2016-07-15 13:06:01
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-07-15 o 12:52, Budyń pisze:

    > o co ci chodzi? polacy bronili ale nie obronili. Zostali co poniektórzy uchodzcami.
    Nie emigrantami ekonomicznymi.

    A w Syrii obronili? Wszyscy sa ekonomiczni? A nasi, wyjezdzajacy do USA
    w latach 70-80 i ostatnimi laty np. do Irladii i okolic to uchodzcy
    wojenni? Mozg Wam odbiera po prostu.

    Pozdro.. TK

  • 70. Data: 2016-07-15 13:06:39
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    pl...

    oglegroups.com...

    >chciałem

    bueh: chciałeś