  • 1. Data: 2012-02-11 07:37:17
    Temat: Czy te mrozy w koncu odpuszcza?
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    U mnie dziś o 4.00 było -28,3 stC 5 m nad gruntem, strona południowa. Z
    drugiej strony domu na analogowym termometrze coś koło -29 ok 2 m nad
    gruntem, strona północna.

    Opału schodzi ciut więcej, niż powinno przy obliczeniowych -20 :-)...

    pozdr
    Robert G.

  • 2. Data: 2012-02-11 08:24:01
    Temat: Re: Czy te mrozy w koncu odpuszcza?
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik Robert G napisał:

    > Opału schodzi ciut więcej, niż powinno przy obliczeniowych -20 :-)...

    Aaa... no i smutna wiadomość ze wsi.
    Ludziom spaliła się chałupa ze wszystkim co było w środku. Na dworze
    -25, a oni zwiali z własnego domu tylko w tym co udało się im w garść
    chwycić. Nikt nie zginął, ani fizycznie nie ucierpiał, ale... zostali
    goli i bosi na mrozie. Sześć osób - dziadki, rodzice i dwójka dzieci w
    wieku szkolno-przedszkolnym.

    Dom był drewniany, stary. Ludzie są teraz bez czegokolwiek i bez dachu
    nad głową...
    Jaka była przyczyna? Trudno ocenić - mówi się, że zwarcie w instalacji
    elektr. Libacji alkoholowej nie było - to porządni ludzie.

    pozdrawiam
    Robert G.

  • 3. Data: 2012-02-11 08:45:52
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 11-02-2012 o 09:24:01 Robert G <r...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > Jaka była przyczyna? Trudno ocenić - mówi się, że zwarcie w instalacji
    > elektr. Libacji alkoholowej nie było - to porządni ludzie.
    No można im tylko współczuć, myślę że ich ktoś przygarnął na tym mrozie.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 4. Data: 2012-02-11 08:46:53
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 11-02-2012 o 08:37:17 Robert G <r...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > gruntem, strona północna.
    >
    > Opału schodzi ciut więcej, niż powinno przy obliczeniowych -20 :-)...

    No u mnie dzisiaj było -17.
    Podobno od połowy przyszłego tyg idze ocieplenie.
    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 5. Data: 2012-02-11 08:55:39
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Robert G" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >gruntem, strona północna.
    >
    > Opału schodzi ciut więcej, niż powinno przy obliczeniowych -20 :-)...

    wg icm-u wyż odpuszcza a to oznacza poprawę za parę dni. A juz na pewno w
    marcu, hehehe

    b.

  • 6. Data: 2012-02-11 11:26:51
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 11 Feb 2012 08:37:17 +0100, Robert G napisał(a):

    > U mnie dziś o 4.00 było -28,3 stC 5 m nad gruntem, strona południowa.

    U mnie tylko -20 przy scianie metr nad ziemia. Ale ja jestem na stoku,
    sasiedzi 200 m dalej i 20 m nizej maja zawsze o kilka stopni mniej mimo
    poludniowej ekspozycji.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 7. Data: 2012-02-13 09:23:27
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

> [...]
    >gruntem, strona północna.
    >
    > Opału schodzi ciut więcej, niż powinno przy obliczeniowych -20 :-)...

    Miałem wrażenie że coś oszukuje-zawyża termometr. Przeniosłem termistor
    pomiarowy termometru dalej od domu i powiesiłem na krzaczku. No i miałem
    rację teraz jest metr nad gruntem i 2metry od domu.
    Z soboty na niedzielę w nocy wskazywał termometr -28. Dzisiaj nad ranem
    natomiast -21 a w nocy było -24.

    Marek

  • 8. Data: 2012-02-13 09:55:39
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik 4CX250 napisał:
    > Dzisiaj nad ranem natomiast -21 a w nocy było -24.

    U mnie -28 dzisiaj przed ósmą... :-/

    pozdr
    Robert G.

  • 9. Data: 2012-02-13 09:57:55
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "Robert G" napisał w wiadomości grup

    >Użytkownik 4CX250 napisał:
    > Dzisiaj nad ranem natomiast -21 a w nocy było -24.

    >U mnie -28 dzisiaj przed ósmą... :-/

    Gdzie wy się pobudowaliście;)
    U mnie dzisiaj rano -7stC;)
    Ale wczoraj śniegu z 5 cm napadało.

  • 10. Data: 2012-02-13 11:43:50
    Od: "Marex" <m...@W...gazeta.pl>

    Kris <k...@w...pl> napisał(a):

    > Gdzie wy się pobudowaliście;)
    > U mnie dzisiaj rano -7stC;)
    > Ale wczoraj śniegu z 5 cm napadało.

    W regionie łódzkim, rejon Pabianic też już temp. podniosła się o ósmej
    rano juz tylko minus 10oC (strona płn.1,5m nad ziemia, las sosnowy. Ale w
    nocy z piatku na sobotę ude4rzenie było paskudne. Mróz zamroził mi wiekiego
    samca pawia , który akurat nocował w wiacie pod dachem. Ptak leciwy- 15
    letni miał blisko finiszu mrozów- niestety ostatnie mrozisko okazało sie
    dlań zabójcze. Inne młode w dobrej formie. Dramaty ludzkie tej zimy, ale
    przyroda też cierpi.. Teraz chyba czas na sniegi.Dzisiaj jeszcze sucho..