  • 11. Data: 2009-06-16 20:30:39
    Temat: Re: Czy to dobra cena?
    Od: "kiki" <j...@g...ky>

    "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> wrote in message
    news:h18ujv$5pp$1@news.onet.pl...

    > Dobra cena, ale zabezpiecz się przed spartoleniem 1 warstwy (tj. kleju z
    > siatką).
    > Czyli np. umów się z nimi, że zapłacisz 25zł za docieplenie i 20 za
    > strukturę.

    Tylko trzeba spisać na kartce sposób klejenia płyt czyli oczyszczenie,
    gruntowanie, wypełnianie braków w materale budowlanym, jak porotherm to
    wiadomo zamki trzeba sprawdzić i zapianowac, klejenie samych płyt obwodowo
    plus 2-3 placki czyli "na ramkę", zakłady na ramy okien co nalmniej 50%,
    analiza mostków termicznych, ściany szczytowe, wykusze , miejsca przenikania
    płaszczyzn dachu z czymś tam co jest, obróbka murłaty, listwy startowe,
    kapinosy, przy siatkowaniu diagonale, zakład siatki i z 10 innych rzeczy.
    Trzeba to omówić i zapisac na papierze i dać do podpisania, że zrozumieli.
    Tzreba sie do tego przygotować. Nie bedzie później krzyku o pekanie, wianie,
    wciekanie, odpadanie i nie wiadomo co jeszcze

  • 12. Data: 2009-06-16 20:33:12
    Od: "michalski" <p...@o...pl>

    "kiki" <j...@g...ky> wrote in message news:h18oj8$p72$1@opal.futuro.pl...

    > "michalski" <p...@o...pl> wrote in message

    > Dobrze napisałeś."Wygląda"
    Wiesz, ciezko chyba teraz sprawdzic czy jest OK. Razacych bledow, widocznych
    golym okiem nie ma. A sprawdzic to mozna w zimie - z kamera termowizyjna
    obleciec dom i zobaczyc, gdzie cieplo ucieka
    Pozdr.

    --
    michal

  • 13. Data: 2009-06-16 20:38:38
    Od: "kiki" <j...@g...ky>

> [...]
    > siatką).
    > Czyli np. umów się z nimi, że zapłacisz 25zł za docieplenie i 20 za

    Właśnie ale dobrze żeby robili z własnego styropianu. W razie fuszerki po
    1-2 dniach można ich pogonić bez strat własnych. I zero zaliczek. Proponuje
    umówić się na rozliczenia etapami choćby za każdą ścianę płacić osobno ale
    sprawdzać co 5 minut jak kleją, czy gruntują czy obwodowo, czy pianują i tak
    dalej. Na takiej izolacji domu można wtopić, bo ona po prostu nie będzie
    działała. Bedzie za nią przeciąg.
    Jest lato, a fuszerka wyjdzie w zimie. Pękanie zacznie się wiosną.
    No i styropian sezonowany, a nie od razy z fabryki.

  • 14. Data: 2009-06-16 20:40:03
    Od: "kiki" <j...@g...ky>

    > Wiesz, ciezko chyba teraz sprawdzic czy jest OK. Razacych bledow,
    > widocznych golym okiem nie ma. A sprawdzic to mozna w zimie - z kamera
    > termowizyjna obleciec dom i zobaczyc, gdzie cieplo ucieka

    Wiem cos o tym :-)
    Czy miałeś ściany szczytowe i je prawidłowo ocieplili od góry?
    Czy kleili obwodowo czy na placki ?

  • 15. Data: 2009-06-16 23:07:08
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Poniżej lista ośrodków NFZ, które udzielają bezpłatnej pomocy z zakresu
    zaburzeń psychicznych (wg województw):

    Dolnośląskie
    Bogatynia - Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul.Armii Czerwonej 15 tel. (75) 7732512

    Jelenia Góra - Wojewódzka Przychodnia Zdrowia Psychicznego
    ul.Mickiewicza 30 tel. (75) 7526137

    Legnica - Poradnia Zdrowia Psychicznego dla Dorosłych
    ul. Chojnowska 81 tel. (76) 8629907

    Nowa Ruda - Poradnia Zdrowia Psychicznego SPZOZ
    ul. Piłsudskiego 16 tel. (74) 8724721

    Strzelin - Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul. Mickiewicza 20 tel. (71) 3922240

    Wałbrzych - Poradnia Psychiatryczna
    ul. Uczniowska 21 tel. (74) 8408010

    Wrocław - Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul.Podwale 13 tel. (71) 3556361

    Ząbkowice Śląskie - Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul. Wrocławska 23 tel. (74) 8155162

    Kujawsko-pomorskie

    Bydgoszcz - Wojewódzka Przychodnia Zdrowia Psychicznego
    ul. Sułkowskiego 58a tel. (52) 3721694

    Nakło nad Notecią - Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul.Mickiewicza 7 tel. (52) 3852744

    Szubin - Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul.Kościuszki 18 tel. (52) 3842489

    Toruń - Wojewódzka Przychodnia Zdrowia Psychicznego
    ul.Mickiewicza 24/26 tel. (56) 6580822

    Wąbrzeźno - Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul.Wolności 27 tel. (56) 6881426

    Włocławek - Przychodnia Zdrowia Psychicznego
    ul. Wyszyńskiego 21 tel. (54) 2360936

    Włocławek - Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul. Lunewill 15 tel. (54) 2313800

    Lubelskie

    Biała Podlaska - Przychodnia Zdrowia Psychiatrycznego NZOZ
    ul. Janowska 17 tel. (83) 3445150

    Leżajsk - Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul.Leśna 22

    Lubartów - Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul.Cicha 14, tel. (81) 855 20 41

    Lublin - Szpital Kliniczny Nr 1 Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul. Staszica 16, tel. (81) 5323935

    Lublin - Szpital Neuropsychiatryczny Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul. Abramowicka 2, tel. (81)7443061

    Lublin - Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul. Cicha 4

    Ryki - Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul.Żytnia 22 tel. (81) 8656323

    Tomaszów Lubelski - "Psycho-Med" NZOZ
    ul. Aleje Grunwaldzkie 1 tel. (84) 6658679

    Zamość - Centrum Zdrowia Psychicznego S.C. NZOZ
    ul.Partyzantów 5 tel. (84) 6271115

    Lubuskie

    Sulechów - Poradnia Zdrowia Psychicznego
    al. Niepodległości 15 tel. (68) 3857029

    Szprotawa - "Spec-Med" NZOZ Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul.Odrodzenia 32 tel. (68) 3762426

    Zielona Góra - Przychodnia Zdrowia Psychicznego
    ul.Wazów 36 tel. (68) 3253703

    Żary - "Anima" NZOZ Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul.Skarbowa 2 tel. (68) 3743805

    Łódzkie

    Głowno - Przychodnia Rejonowa SPZOZ Poradnia Psychiatryczna
    ul.Kopernika 19 tel. (42) 7191612

    Łęczyca - Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul.Kilińskiego 4 tel. (24) 7212338

    Łowicz - Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul.Kaliska 6 tel. (46) 8373651

    Łódź-Bałuty - Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul.Lniana 2 tel. (42) 6528377

    Łódź-Górna - Poradnia Zdrowia Psychicznego dla Dorosłych
    ul.Tatrzańska 109 tel. (42) 6433382

    Łódź-Śródmieście i Łódź-Polesie - Przychodnia Zdrowia Psychicznego
    ul.Pomorska 54 tel. (42) 6331016

    Skierniewice - Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul.Wita Stwosza 1 tel. (46) 8335914

    Zduńska Wola - Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul.Osmolińska 6 tel. (43) 8233358

    Małopolskie

    Bochnia - Poradnia Zdrowia Psychicznego NZOZ
    ul.Proszowska 1 tel. (14) 6123655

    Brzesko - Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul.Kościuszki 68 tel. (14) 6621178

    Chrzanów - Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul.Piłsudskiego 6 tel. (32) 6233845

    Dąbrowa Tarnowska - Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul. Piłsudskiego 23 tel. (14) 6422452

    Kraków - Krakowska Poradnia Terapii Nerwic
    ul.Lenartowicza 14 tel..(12) 6333869

    Kraków - "Medi-Norm" Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul.Krakowska 39 tel. (12) 4306248

    Kraków - "Pro-Psyche" Ośrodek Zdrowia Psychicznego NZOZ
    ul.Śląska 5 tel. (12) 6335170

    Nowy Sącz - Poradnia Zdrowia Psychicznego
    al.Wolności 49 tel. (18) 4425626

    Nowy Targ - Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul.Szpitalna 14 tel.. (18) 2663251

    Olkusz - Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul. Piłsudskiego 21 tel. (32) 6433586

    Sucha Beskidzka - Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul.Handlowa 1 tel. (33) 8742260

    Tarnów - Poradnia Zdrowia Psychicznego Dla Dorosłych
    ul.Mostowa 6 tel. (14) 621 58 47

    Zakopane - Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul.Kamieniec 10 tel. (18) 201 20 21 w. 321

    Mazowieckie

    Grodzisk Mazowiecki - Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul.Daleka 11 tel. (22) 7552807

    Ostrołęka - Przychodnia Zdrowia Psychicznego NZOZ
    ul.gen. Gorbatowa 5a/1A tel. (29) 7646277

    Otwock - Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul.Mickiewicza 8 tel. (22) 7888841

    Piaseczno - Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul.Kościuszki 9 tel. (22) 7570078

    Płońsk - Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul.Sienkiewicza 7 tel. (23) 6622830

    Pruszków - Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul.Kraszewskiego 18 tel. (22) 7587775

    Siedlce - Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul.Kilińskiego 29 tel. (25) 6446811

    Szydłowiec - Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul.Kościuszki 170 tel. (48) 6170664

    Warszawa-Mokotów - Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul.Chełmska 13/17 tel. (22) 8412642

    Warszawa-Śródmieście - Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul.Mariańska 1 tel. (22) 6208302

    Warszawa-Wola - Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul.Płocka 49 tel. (22) 6328681

    Warszawa-Ochota - Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul.Pawińskiego 2 tel. (22) 8221488

    Warszawa Praga-Południe - Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul.Gruzińska 6 tel. (22) 6175682

    Wołomin - Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul.Legionów 78 tel. (22) 7763120

    Ząbki k/Warszawy - Poradnia Zdrowia Psychicznego "Drewnica"
    ul.Rychlińskiego 1 tel. (22) 7624547

    Opolskie

    Brzeg - Przychodnia Zdrowia Psychicznego
    ul.Mossego 1 tel. (77) 4162118

    Kędzierzyn-Koźle - Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul. Kozielska 11 tel. (77) 4832483

    Nysa - Grupowa Praktyka Lekarska "Psyche" S.C.
    ul.Moniuszki 7 tel. (77) 435395

    Olesno - Przychodnia Zdrowia Psychicznego
    ul.Pieloka 14 tel. (34) 3582460

    Opole - Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny
    ul.Wodociągowa 4 tel.(077) 4556061

    Opole - Samodzielny Publiczny ZOZ "Przychodnia OLKa"
    ul. Powstanców Śląskich 25 tel.(077) 4414222

    Podkarpackie

    Brzozów - Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul.Bielawskiego 10 tel. (13) 4309514

    Dębica - Poradnia Zdrowia Psychicznego
    Straszęcin 295 tel. (14) 6811082

    Kolbuszowa Dolna - Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul. Tyszkiewiczów 3 tel. (17) 2271263

    Krosno - Szpital Wojewódzki Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul. Grodzka 45 tel. (13) 4321804

    Leżajsk - Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul. Leśna 22 tel. (17) 2427113

    Mielec - Poradnia Zdrowia Psychicznego i Odwykowa
    ul.Skłodowskiej-Curie 10 tel. (17) 5863071

    Przemyśl - Poradnia Zdrowia Psychicznego i Odwykowa
    ul.Focha 31 tel. (16) 6704133

    Rzeszów - Poradnia Zdrowia Psychicznego SPZOZ nr 2
    ul.Batorego 9 tel. (17) 8509055

    Sanok - Poradnia Zdrowia Psychicznego Szpital Miejski
    ul.Lipińskiego 10 tel. (13) 4631508

    Stalowa Wola - Szpital Specjalistyczny Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul. Popiełuszki 2 tel. (15) 8433300

    Strzyżów - Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul.Parkowa 4 tel. (17) 2761364

    Tarnobrzeg - Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul. 1 Maja 1 tel. (15) 8222111

    Podlaskie

    Białystok - Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul.gen. Bema 2 tel. (85) 7422508

    Bielsk Podlaski - Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul. 3 Maja 15 tel. (85) 7303635

    Choroszcz - Poradnia Zdrowia Psychicznego
    Plac dr Z. Brodowicza 1, tel. (85) 7192962

    Hajnówka - Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul.Piłsudskiego 10 tel. (85) 6829004

    Łomża - Poradnia Zdrowia Psychicznego
    Al. Piłsudskiego 11, tel. (86) 4733626

    Pomorskie

    Chojnice - NZOZ "Opus" Przychodnia Zdrowia Psychicznego
    ul.Gdańska 15b tel. (52) 3975519

    Elbląg - Szpital Wojskowy Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul. Komeńskiego 35 tel. (55) 2394400

    Gdańsk - Poradnia Zdrowia Psychicznego Akademii Medycznej w Gdańsku
    ul. Dębinki 7 tel. (58) 3492000

    Gdańsk - Przychodnia Zdrowia Psychicznego
    ul.Srebrniki 1 tel. (58) 3418081

    Gdynia - Centrum Zdrowia Psychicznego NZOZ
    ul.Traugutta 9 tel. (58) 6208170

    Kościerzyna - Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul.Tetmajera 2a tel. (58) 6801412

    Lębork - Lekarska Poradnia Zdrowia Psychicznego
    al. Wolności 40a tel..(59) 8623444

    Malbork - "Centrum Psychiatrii" NZOZ
    ul.Nowowiejskiego 48 tel. (55) 2723869

    Puck - Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul.Armii Wojska Polskiego 16 tel. (58) 6730884

    Słupsk - Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul. Wojska Polskiego 50, tel. (59) 8423033

    Sopot - Poradnia Zdrowia Psychicznego Centrum Medyczne "SOPMED"
    ul. Chrobrego 6/8, tel. (58) 5513251

    Tczew - "Poradnia Zdrowia Psychicznego" NZOZ
    ul.Wojska Polskiego 6 tel. (58) 5302700

    Śląskie

    Bielsko-Biała - Poradnia Zdrowia Psychicznego dla Dorosłych
    ul.Sobieskiego 67 tel. (33) 8116411

    Bytom - Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul.Wrocławska 6 tel. (32) 2813949

    Cieszyn - Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul.Bielska 37 tel..(33) 8523138

    Czeladź - Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul.Szpitalna 3 tel. (32) 2651449

    Częstochowa - Przychodnia Zdrowia Psychicznego
    ul.Wiolinowa 1 tel. (34) 3627258

    Gliwice - Poradnia Zdrowia Psychicznego NZOZ
    ul. Księcia Ziemowita 6 tel. (32) 2310600

    Jaworzno - Poradnia Zdrowia Psychicznego NZOZ
    ul.Koszarowa 1 tel. (32) 6177677

    Katowice - Przychodnia Zdrowia Psychicznego
    ul. Korczaka 27 tel. (32) 2049096

    Katowice - Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul. Powstańców 31, tel. (32) 2552226

    Kłobuck - Poradnia Zdrowia Psychicznego i Terapii Uzależnień
    ul. 11 Listopada 30a tel. (34) 3172655

    Myszków - Poradnia Zdrowia Psychicznego NZOZ
    ul.Sucharskiego 63a tel. (34) 3131648

    Myszków - Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul.Skłodowskiej-Curie 7 tel. (34) 3132123

    Oświęcim - Poradnia Chorób Nerwowych i Psychicznych "INTEGRITAS" NZOZ
    ul. Żwirki i Wigury tel. (33) 8424810

    Racibórz - Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul.Klasztorna 10 tel. (32) 4152954

    Ruda Śląska - Poradnia Ochrony Zdrowia Psychicznego
    ul.Niedurnego 50d tel. (32) 2443777

    Rybnik - "Centrum Medyczne" Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul. Byłych Więźniów Politycznych 3 tel. (32) 4329453

    Siemianowice Śląskie - Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul.Szkolna 2 tel. (32) 2281491

    Sosnowiec - Przychodnia Zdrowia Psychicznego
    ul. 1 Maja 33 tel. (32) 2663969

    Wodzisław Śląski - Poradnia Zdrowia Psychicznego NZOZ
    ul. 26 Marca 164 tel. (32) 4552052

    Żory - Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul.Męczenników Oświęcimskich 46 tel. (32) 4341954

    Świętokrzyskie

    Busko Zdrój - Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul.Sądowa 9, tel.(41) 3782401

    Kielce - Zespół Opieki Neuropsychiatrycznej Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul.Grunwaldzka 47, tel. (41) 3450894

    Kielce - "Bio Med" Centrum Zdrowia Psychicznego
    ul.Szydłówek Górny 1c tel. (41) 3327752

    Ostrowiec Świętokrzyski - "Eskulap" Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul.Sienkiewicza 80 tel. (41) 2651424

    Sandomierz - Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul.Schinzla 13, tel. (15) 8330532

    Skarżysko - Kamienna - Poradnia Zdrowia Psychicznego Obwodu Lecznictwa
    Kolejowego
    ul. Ogólna 24 tel. (41) 2514285

    Warmińsko-mazurskie

    Działdowo - Poradnia Zdrowia Psychicznego NZOZ
    ul.Wolności 64 tel. (23) 6979514

    Elbląg - Poradnia Zdrowia Psychicznego NZOZ
    ul.Królewiecka 195 tel. (55) 2326727

    Elbląg - Poradnia Zdrowia Psychicznego "Arcus" NZOZ
    ul.Zielona 1b tel. (55) 2335711

    Ełk - Poradnia Zdrowia Psychicznego "Pro-Medica w Ełku"
    ul.Piłsudskiego 29 tel. (87) 6102037

    Iława - Przychodnia Zdrowia Psychicznego
    ul. Dworcowa 7 tel..komórkowy 0609 215 221

    Kętrzyn - Poradnia Zdrowia Psychicznego NZOZ
    ul.Sikorskiego 49 tel. (89) 7512977

    Olsztyn - Poradnia Zdrowia Psychicznego dla Dorosłych
    al.Wojska Polskiego 35 tel. (89) 5327251

    Węgorzewo - Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul. 3 Maja 17/19 tel. (87) 4272229

    Wielkopolskie

    Gniezno - Przychodnia Zdrowia Psychicznego
    ul. Jeziorna 13 tel. (61) 4266388

    Gniezno - Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul.Poznańska 15, tel. (61) 4262171

    Kalisz - "Zdrowie" Poradnia Psychiatryczna
    ul.Lipowa 5 tel. (62) 7571730

    Konin - Ośrodek Zdrowia Psychicznego
    ul.Przemysłowa 2 tel. (63) 2454710

    Kościan - Poradnia Zdrowia Psychicznego
    pl. Paderewskiego 1a tel. (65) 5115264

    Krotoszyn - Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul.Benicka 9 tel. (62) 7220781

    Leszno - Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul.Wołodyjowskiego 55 tel. (65) 5271328

    Ostrzeszów - Poradnia Zdrowia Psychicznego
    pl. Borek 18 tel. (62) 7320260

    Poznań - Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul.Wyspiańskiego 7 lok.1 tel. (61) 8643656

    Poznań - "Centrum" Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul.Norwida 9/1 tel. (61) 8481241

    Poznań - "Zdrowie Psychiczne" Poradnia Psychiatryczna
    os.Pod Lipami 103 tel. (61) 8268470

    Zachodniopomorskie

    Koszalin - "Medison" Niepubliczny Psychiatryczny ZOZ
    ul. Słoneczna 15 tel. (94) 3470754

    Szczecin - Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul.Napierskiego 6c (Prawobrzeże-Medyk) tel. (91) 4643834

    Szczecin - Poradnia Zdrowia Psychicznego NZOZ
    ul.Staromłyńska 21 lok.26 tel. (91) 4893589

    Szczecin - Przychodnia Zdrowia Psychicznego Zarządu Służby Zdrowia MSWiA
    ul.Skargi 16 tel. (91) 8214985

    Szczecinek - Specjalistyczny Psychiatryczny NZOZ "SON"
    ul.Kościuszki 38 tel. (94) 3744141

    Świnoujście - Poradnia Zdrowia Psychicznego
    ul.Żeromskiego 22, tel. (91) 3212346 wew. 415

    Idź opowiedz o sezonowaniu styropianu.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 16. Data: 2009-06-17 02:04:19
    Od: "kiki" <j...@g...ky>

    "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> wrote in message

    > Idź opowiedz o sezonowaniu styropianu.

    Ze 2-3 miesiące powinien poleżeć zanim sie go przyklei.
    http://www.forumbudowlane.pl/viewtopic.php?t=4473

    Niech miesiąc odczeka.

  • 17. Data: 2009-06-17 02:09:10
    Od: "kiki" <j...@g...ky>

    "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> wrote in message

    3. Ważny etap - sezonowanie

    Po wyprodukowaniu płyty styropianowe mogą się odkształcać, jeśli nie zostały
    właściwie wysezonowane. Bardzo ważne jest zatem, by do ocieplania używać
    wyłącznie płyt odpowiednio sezonowanych. Styropian Termo Organiki jest
    zawsze sezonowany tyle czasu, ile potrzebuje określony rodzaj płyty
    styropianowej. Dopiero wtedy bloki są poddawane dalszej obróbce i pakowane.
    Wiele małych firm stara się oszczędzać na czasie i od razu po wyprodukowaniu
    styropianu tnie go na płyty, pakuje je i sprzedaje. Skutki takich działań
    odczuwają klienci. Płyty niesezonowane zniekształcają się, w izolacji
    pojawiają się szpary, przez które z domu ucieka ciepło.

    http://www.dobrebudowanie.pl/informacje-i-porady-bud
    owlane.php?a=pokaz&tekst=324

  • 18. Data: 2009-06-17 05:26:35
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "kiki" <j...@g...ky> wrote:

> [...]
    > takich działań odczuwają klienci. Płyty niesezonowane zniekształcają się,
    > w izolacji pojawiają się szpary, przez które z domu ucieka ciepło.

    Zgadza się, ale chodzi o sezonowanie całych bloków przed pocięciem na płyty
    :)
    Styropian można przyklejać natychmiast po przywiezieniu na budowę, to nie
    jest parkiet :)

    --
    Bartek

  • 19. Data: 2009-06-17 05:54:29
    Od: QbaB <Q...@g...com>

    On 16 Cze, 19:08, "kiki" <j...@g...ky> wrote:
> [...]

    Ja osobiście płaciłem 35 zl/m2. Zakres robót ten sam (na 1 m od ziemi
    dodatkowo podwójna siatka, klej na całości dwukrotnie).
    Osobno płatne były montaż parapetów (35 zl/mb), podbitka (35 zl/mb),
    montaż i obróbka drzwi (wewnątrz domu).

    > Może być ale czy jesteś pewien, że zrobią to dobrze? Chcesz się skonsultować
    > z nami? To daj foty zanim będzie za późno. Chcę ci uświadomić, że oni się na
    > tym nie znają.

    Myślę że to założenie jest przedwczesne. Jak można powiedzieć o kimś
    kogo się w życiu nie widziało ani jego pracy że jest partaczem.
    Moim zdaniem przy ocieplaniu jest stosunkowo niewiele do spartolenia.
    Wystarczy sie trzymać instrukcji producenta systemu (jakiegokolwiek).
    To nie jest fizyka jądrowa i nie trzeba mieć doktoratu żeby to
    zrozumieć.
    Na pewno warto dopilonować klejenia na ramkę i przyklejania dodatkowej
    siatki skośnie w narożnikach okien i drzwi.

    Pzdr
    QbaB

  • 20. Data: 2009-06-17 06:53:25
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Baloo" <b...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > - ocieplenie ścian zewnętrznych (styropian)
    > - elewacja (tynk bez żadnych "wodotrysków")
    > domku jednorodzinnego. Sama robocizna, bez materiałów.

    22zł za mkw styro+siatka+ klej
    8-10zł za mkw za maszynowe położenie tynku- tynk tytan eos barwiony w masie
    nakładany pistoletem.
    Okolice trójmiasta też

    Krzysiek