  • 1. Data: 2011-08-15 15:51:33
    Temat: Czy welna wyschnie ?
    Od: "_THX" <j...@W...gazeta.pl>

    Przed obecnym długim weekendem wykonawca obłożył elewację domu wełną
    mineralną.
    Przez weekend niezłe burze przeszły.
    Przykrycia wełny płytami elewacyjnymi wykonawca dokona po weekendzie.
    Czy ta wełna ma i będzie miałą szansę odpowiednio wyschnąć?
    THX
    PS. Qr..a scyzoryk się w kieszeni otwiera, ale nie można nad każdym tępym
    budowlanym przyjezdnym łbem stać 7/24.

  • 2. Data: 2011-08-16 14:40:22
    Temat: Re: Czy welna wyschnie ?
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    W dniu 2011-08-16 16:43, Przemek pisze:

    > Użytkownik "_THX" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Jak się doczekasz 5-10 dni słońca, mocnego słońca i wiatru to wyschnie.
    >
    > pozdr
    > Przemek
    ja bym tego nie zakrywał do wyschnięcia
    niektórzy mówią ze zamoknięta wełna jest do wyrzucenia bo posklejane
    włókna nie mają juz tej samej wartości izolacji co wcześniej

    michal

  • 3. Data: 2011-08-16 14:43:01
    Od: "Przemek" <e...@v...pl>

> [...]
    >
    > --

    Jak się doczekasz 5-10 dni słońca, mocnego słońca i wiatru to wyschnie.

    pzremek