  • 21. Data: 2012-02-09 11:22:22
    Temat: Re: Czym mocować drzwi "chińskie" ?
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 08-02-2012 o 21:57:10 Kris <k...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    .pl...

> [...]
    > antywłamaniowe i nagrać filmik jak piłą spalinowa z marketu za 200 zł
    > wycinamy otwór w ścianie z suporeksu dookoła drzwi i wchodzimy;)
    > Wycinałem niedawno otwór na drzwi w ścianie z suporeksu - akurat to był
    > suporeks 12cm grubości. Piła elektryczna typu lisi ogon z Lidla za ok
    > 100 zł do niej widiowy brzeszczot za 65 zł i 15 minut pracy. Mając
    > dłuższy brzeszczot i dłuższa pile(albo spalinówka z łańcuchem widiowym)
    > zapewne wyciąć by można dziurę w ścianie zewnętrznej z suporeksu gr 24cm
    > np. Nie wiem jak w porothermie ale pewnie też da rade.
    Pewnie tak ale on twardszy to i piła się szybciej stępi, aby być w miarę
    bezpiecznym to dom by musiałbyć z betonu cały :(

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 22. Data: 2012-02-09 11:25:26
    Od: "adriano" <a...@w...pl>

    >Pewnie tak ale on twardszy to i piła się szybciej stępi, aby być w miarę
    >bezpiecznym to dom by musiałbyć z betonu cały :(

    Dlatego w cywilizacji i XXI wieku zabezpieczenim domu nie są super okna,
    super drzwi czy inne wynalazki z kamieniołomu :) , tylko DOBRE UBEZPIECZENIE
    + ewentualnie ALARM. Tyle w temacie.

  • 23. Data: 2012-02-09 11:27:29
    Temat: Re: Czym mocowaae drzwi "chinskie" ?
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 08-02-2012 o 21:46:36 adriano <a...@w...pl> napisał(a):

    > Prawda taka, ?e ludzie kupuj? drzwi "antyw?amaniowe", a to chyba ostatnia
    > droga wej?cia jak? obieraj? sobie z?odzieje. Nawet przy tych chinskich.

    Dokładnie, łatwiej jest podważyć łomem okno czy drzwi tarasowe.
    Parę sekund i jest się w domu.
    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 24. Data: 2012-02-09 11:35:45
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]

    >super drzwi czy inne wynalazki z kamieniołomu :) , tylko DOBRE
    >UBEZPIECZENIE + ewentualnie ALARM. Tyle w temacie.

    Racja
    I bardzo się dziwię jak widze jak ludziska do domów montują super
    antywłamaniowe drzwi za kilka albo i kilkanaście tysięcy z pierdylionem
    zamków, rygli i zapadek.
    A z reguły z drugiej(najczęściej zasłoniętej przed np sąsiadami części domu
    są potężne szklane drzwi trasowe.
    Zresztą podejrzewam że do domków jest bardzo mało włamań przez drzwi
    wejściowe.
    Tylko duży idiota złodziej by otwieraczem do konserw ciął drzwi mając w
    pobliżu kilka okien i szklane drzwi tarasowe;)

  • 25. Data: 2012-02-09 14:48:27
    Od: SkiMir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2012-02-08 19:41, Piotrek pisze:

    > Kupiłeś coś takiego? ;-)
    >
    > Click --> <http://www.youtube.com/watch?v=XoUg94gvLdM>

    Po tym seansie nasuwa mi się tylko jedna odpowiedź na pytanie: "Czym
    mocować chińskie drzwi" - SZPILKAMI :-)

    --
    M.

  • 26. Data: 2012-02-09 19:47:50
    Od: "uciu" <guseva(sssss)@interia.pl>

    >Też sam takie mam już 3 lata, robią za zewn wejście do pom gospodarczego
    >i mimo silnych mrozów to nie przemarzły.

    na moich w okolicach zamków i na górze pojawia sie warstwa szronu/lodu jak
    na dworze jest mniej niż -20, a że było u mnie nawet -36 wiec pizgało od
    nich równo.
    Aha futryna też przemarza i jest na niej albo lód albo skrapla sie woda

    --
    ---
    uciu

  • 27. Data: 2012-02-09 20:05:35
    Od: "uciu" <guseva(sssss)@interia.pl>

    >Widziałem, ale wg mnie to trochę nabijanie się bo kupiłem stalowe
    >drzwi wew włoskie w markecie i tam taka sama cienka blaszka jak w tych
    >chińskich, sądzę że większość drzwi stalowych można w ten sposób otworzyć.

    tu bym sie kłócił - market to marker - kupowałem drzwi wewnątrzklatkowe nie
    pamietam czy gerde czy porta i tam blach jest na prawde gruba. W chińskich
    jakie mam na wsi paluchem zrobisz wgniecenie, w porcie/regzie nie dasz rady.
    Skrzydło drzwi w mieszkaniu waży ok 100kg jak nie wiecej, te chińskie, niby
    antwłamaniowe ważyły może ze 40kg z ościeżnicą i to niby są zewnętrzne
    lepiej ocieplone itp.

    --
    ---
    uciu

  • 28. Data: 2012-02-10 07:27:55
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    > Dlatego w cywilizacji i XXI wieku zabezpieczenim domu nie są super okna,
    > super drzwi czy inne wynalazki z kamieniołomu :) , tylko DOBRE UBEZPIECZENIE
    > + ewentualnie ALARM. Tyle w temacie.

    Mylisz się. Na początku są sąsiedzi. dopiero później alarm i ubezpieczenie.

    pozdrawiam
    rafał

  • 29. Data: 2012-02-10 10:09:59
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Mylisz się. Na początku są sąsiedzi. dopiero później alarm i
    > ubezpieczenie.

    Z tym ubezpieczeniem to nie do końca tak jest, teściowi się włamali okradli
    sprzętu na kilka tys,
    nie dostał nic, doczepili się, że zamek był pojedynczy :)
    (nie czyta się regulaminów do umów-błąd ale o to chodzi ubezpieczycielom)

    przez 15lat płacił
    osobiście jestem przeciwnikiem wszelkich ubezpieczeń, jak już kupować to
    najtańsze na rynku
    musiałem to długo tłumaczyć zanim przemówiło niektórym w rodzinie, ale teraz
    są zadowoleni, ze oszczędzają na OC i innych ubezpieczeniach zbędnych.

  • 30. Data: 2012-02-17 10:23:15
    Od: Filip <q...@q...pl>

    > Witam.
    >
    > Kupiłem drzwi hipermarketowe chińskie "za 350zł". Wszystkie jakie
    > widziałem w tej cenie wyglądają tak samo, więc myślę że jesli ktoś
    > montował to będzie w temacie.
    >
    > Wystraszyły mnie spore otwory do mocowania ościeżnicy. Mają dziury fi
    > 15mm. Czy sa jakieś specjalne śruby do tego? Mocowanie idzie w czerwony
    > pustak.

    1. Oddaj te drzwi z powrotem, póki jeszcze możesz.
    2. Jak są takie dziury, to kupujesz duże kołki + podkładki pod wkręty.
    Żadna filozofia.

    Pozdr