  • 31. Data: 2012-02-17 10:26:26
    Temat: Re: Czym mocować drzwi "chińskie" ?
    Od: Filip <q...@q...pl>

    W dniu 2012-02-09 12:35, Kris pisze:

    > Tylko duży idiota złodziej by otwieraczem do konserw ciął drzwi mając w
    > pobliżu kilka okien i szklane drzwi tarasowe;)

    Drzwi można wycinać najtańszym sposobem po cichu. Jak ktoś nie ma
    sprzętu, kupi otwieracz do konserw i sobie spokojnie wejdzie do domku.
    Jak ktoś ma sprzęt, to złapie przyssawki i wytnie 4 ruchami ręki wielki
    kawał szyby w drzwiach tarasowych i wejdzie bez najmniejszego problemu.

  • 32. Data: 2012-02-17 11:49:34
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "Filip" napisał w wiadomości grup

    >Drzwi można wycinać najtańszym sposobem po cichu. Jak ktoś nie ma sprzętu,
    >kupi otwieracz do konserw i sobie spokojnie wejdzie do domku.

    Chciałbym to widzieć w realu. Nie na tym bzdurnym filmiku z Youtube

    >Jak ktoś ma sprzęt, to złapie przyssawki i wytnie 4 ruchami ręki wielki
    >kawał szyby w drzwiach tarasowych i wejdzie bez najmniejszego problemu.

    A to już latwiej.

  • 33. Data: 2012-02-17 12:22:45
    Od: Filip <q...@q...pl>

    W dniu 2012-02-17 12:49, Kris pisze:

    > Chciałbym to widzieć w realu. Nie na tym bzdurnym filmiku z Youtube

    Zapewniam, że te drzwi są z takiego shitu zrobione, sąsiad takie ma. Jak
    pukam do niego, to mam wrażenie że drzwi są z plastiku :)

    > A to już latwiej.

    Nie takie łatwe jakby się wydawało... :) Bo jak ktoś będzie miał
    antywłamaniówki jakiejkolwiek klasy wsadzone (np. przeciw wandalizmowi),
    to nie wytniesz tak łatwo :) A za trochę więcej (podczas zakupu) mogą
    wstawić kuloodporne i pozamiatane. A raczej myśli się i wstawia
    antywłamaniówki, bo to taniej wychodzi patrząc przyszłościowo.