  • 1. Data: 2011-06-19 14:22:02
    Temat: Czym myjecie taras
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Chodzi o taki zwykly z gresu na ktory od czasu do czasu znajda sie
    jakies odchody ptasie i rozne inne rzeczy. odchody to maly problem ale
    jakis tluszcz z grila cos przyniesionego z trawy i roztartego i inne
    niewiadomoego pochodzenia. Zmywam to woda z domestosem ale nie zawsze
    daje rade domyc. Moze sa jakies srodki do takich rzezcy?

    KADAR

  • 2. Data: 2011-06-25 13:34:36
    Temat: Re: Czym myjecie taras
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Ja myję Karcherem, samą wodą bez żadnych dodatków.
    http://www.karchersklep.pl/k243_p_idp1193_t_300_t_-_
    racer_2640-2120.php
    używam takiej przystawki, dzięki czemu nie chlapię po ścianie i po oknach.
    Jacek

  • 3. Data: 2011-06-27 07:00:09
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Uzytkownik "Kadar" <o...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
> [...]
    > niewiadomoego pochodzenia. Zmywam to woda z domestosem ale nie zawsze
    > daje rade domyc. Moze sa jakies srodki do takich rzezcy?

    Ja myje wezem ogrodowym i twarda szczotka na kiju. Wezem oblewam caly taras,
    soruje szczotka i splukuje..

    Krzysiek