  • 1. Data: 2009-08-21 13:32:06
    Temat: Czym pomalować OSB aby zakryć wzór i zachować wentylację?
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    Witam,
    Pomieszczenie gospodarcze wykończyłem płytą OSB. Teraz chcę toto pomalować
    tak, aby nie było widać wzoru "trocin". Czym to zrobić? Pomieszczenie nie ma
    okna, więc wentylacja jest ograniczona. Boję się, że olejna zaczopuje mi ją
    zupełnie. Dom jest drewniany.
    Dziękuję z góry za podpowiedzi i pozdrawiam,
    marcan

  • 2. Data: 2009-08-21 16:54:55
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 21 Aug 2009 15:32:06 +0200, marcan napisał(a):

    > okna, więc wentylacja jest ograniczona. Boję się, że olejna zaczopuje mi ją
    > zupełnie. Dom jest drewniany.

    Noto wytnij w OSB otwory wentylacyjne i po sprawie.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 3. Data: 2009-08-21 18:50:53
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    > Witam,
    > Pomieszczenie gospodarcze wykończyłem płytą OSB. Teraz chcę toto pomalować
    > tak, aby nie było widać wzoru "trocin". Czym to zrobić?

    Otynkowalem tynkiem akrylowym ktoremu konczyla sie waznosc i kupilem w
    hurtowni za 1/2 ceny
    Akryl sie trzyma, nic sie nie sypie, wzor nie wychodzi. Jak nie masz tego
    duzo to drogo nie wyjdzie.

    Pozdrawiam

    Kane

  • 4. Data: 2009-08-22 09:34:57
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    marcan pisze:
> [...]
    > zupełnie. Dom jest drewniany.
    > Dziękuję z góry za podpowiedzi i pozdrawiam,

    Przeciez OSB to kupa kleju i trociny. To to ni grama powietrza nie
    przepuszcza.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 5. Data: 2009-08-22 10:15:10
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    RudeBoy napisal:
    > Przeciez OSB to kupa kleju i trociny. To to ni grama powietrza nie
    > przepuszcza.

    Wiory, nie trociny. Jak trociny to juz hdf, mdf lub ldf, czyli
    plyty pilsniowe o roznej twardosci.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 6. Data: 2009-08-22 14:56:19
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

    Użytkownik "marcan" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Pomieszczenie gospodarcze wykończyłem płytą OSB. Teraz chcę toto pomalować
    > tak, aby nie było widać wzoru "trocin". Czym to zrobić?

    Najpierw to trzeba by zaszpachlować - po malowaniu i tak będzie miało
    fakturę a'la wiór.

    > Pomieszczenie nie ma okna, więc wentylacja jest ograniczona. Boję się, że
    > olejna zaczopuje mi ją zupełnie.

    OSB raczej nie przepuszcza powietrza, więc nie zaczopowanie i tak już
    zaczopowanego nie zaszkodzi.

    --
    ==========###-###*###-###==============
    Jaroslaw Dubowski, Bytom j...@i...pl

  • 7. Data: 2009-08-22 18:10:11
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    >Boję się, że olejna zaczopuje mi ją zupełnie.

    myslisz ze OSB oddycha ? :)
    to ma wlasciwosci paroprzepuszczalne jak kadlub lodki z laminatu :)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 8. Data: 2009-08-23 00:47:29
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Jacek_P pisze:

    > Wiory, nie trociny. Jak trociny to juz hdf, mdf lub ldf, czyli
    > plyty pilsniowe o roznej twardosci.

    Racja, wióry... Tak czy siak powietrza to nie przepuszcza...

  • 9. Data: 2009-08-24 14:29:47
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    Otowory wentylacyjne - czy robić je tylko w OSB czy zrobic jeden ale za to
    przez całość ściany? Konstrukcja drewniana + wełna mineralna + folie +
    zewnętrzna obicówka drewniana...