  • 21. Data: 2010-04-23 10:17:29
    Temat: Re: Czym pomalować drewniany domek?
    Od: mal <m...@g...com>

    On 23 Kwi, 10:55, rrr <r...@o...rrr.pl> wrote:
    drewno postoi dokładnie tak samo długo

    > Dziwne,
    > zawsze działało. Jak rozumiem oleje do olejowania to również ściema ?

    Wiesz co naprawdę działa? Surowa ciężka ropa, wprost z szybu
    naftowego. Ale to tylko na Podkarpaciu jeszcze osiągalne.

    pozdr.

    mal

  • 22. Data: 2010-04-23 11:11:35
    Od: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl>

    mal said the following on 23.04.2010 12:17:
    > Wiesz co naprawdę działa? Surowa ciężka ropa, wprost z szybu
    > naftowego. Ale to tylko na Podkarpaciu jeszcze osiągalne.

    Smierdzi tylko przez pierwsze 12 lat, pozniej jest spoko ;)
    BPNSP
    S.

  • 23. Data: 2010-04-23 13:52:31
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Dobre.
    7 lat gwarancji na powłokę. Chciałbym dowiedzieć się naprawdę o co chodzi w
    tej gwarancji.
    Przy przemysłowych powłokach malarskich np. malowanie wież szybowych na
    kopalni gwarancja to 2- 3 lata góra.
    Podejrzewam tu jakiś "chłyt maketngowy"
    Jacek

  • 24. Data: 2010-04-23 14:29:45
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w tej gwarancji.
    > Przy przemysłowych powłokach malarskich np. malowanie wież szybowych na

    Czytałem ich warunki- są na stronie producenta, żadnych haczyków tam nie
    widać oprócz tego że pierwsza warstwa to musi byc drewkorn bezbarwny i wtedy
    dopiero kolor.
    Ale jak juz pisałem: pozyjemy zobaczymy. Paragony mam w chłodnym miejscu to
    nie wyblakną;)))

    7 lat na powłoke elementów drewnianych to w sumie żadna rewelacja.
    Lakierobejce itp na drewnie są dosyć trwałe.

    Krzysiek

  • 25. Data: 2010-04-24 15:57:52
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "mal" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
    On 23 Kwi, 10:55, rrr <r...@o...rrr.pl> wrote:

    Wiesz co naprawdę działa? Surowa ciężka ropa, wprost z szybu
    naftowego. Ale to tylko na Podkarpaciu jeszcze osiągalne.

    Na północy Karlino i okolice, na zachodzie koło Gorzowa (zapomniałem nazwy)
    :)
    Wojtek

    --
    Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
    poświęcają cały swój czas i wiedzę

  • 26. Data: 2010-05-05 10:41:34
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    > Ale zaimpregnowałem deski fobosem - solny impregnat do drewna i powiem
    > Wam, że też pleśń rośnie na impregnacie.
    >
    > Ja pierdzielę lepiej chyba niczym nie impregnować tylko zapewnić dostęp
    > powietrza i starczy.

    Coś w tym jest. Jesienią zaimpregnowałem deski na elewację. Przez zimę
    leżały na stosie przełożone na łatach. Wiosną dolne rzędy całe były pokryte
    pleśnią.

    PC

  • 27. Data: 2010-05-05 17:06:54
    Od: mal <m...@g...com>

    On 24 Kwi, 17:57, "wowa" <w...@g...pl> wrote:
> [...]
    > naftowego. Ale to tylko na Podkarpaciu jeszcze osiągalne.
    >
    > Na północy Karlino i okolice, na zachodzie koło Gorzowa (zapomniałem nazwy)

    Niestety nie! W Karlinie czy okolicach Gorzowa Wlkp. występuje ropa
    lekka. Ta jako impregnat porównywalna do pasty do podłóg :-)
    Na Podkarpaciu też nie wszędzie, ale polecam kopalnie w okolicach
    Gorlic, np. Kobylanka. Tam występuje ciężka ropa, z której wyrabia się
    np. smary. Zupełnie inna w strukturze od tej karlińskiej.

    Pozdr.

    mal