  • 21. Data: 2009-06-13 12:15:40
    Temat: Re: Czym rozd...pcyć kamienie?
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 13 Jun 2009 14:14:06 +0200, Jim-bim-ber napisał(a):

    > Wrodzone poczucie estetyki nie pozwoli mi cię tknąć nawet kijem że o
    > popychaniu nie wspomnę, więc wróć na ziemię i masturbuj się dalej.
    > JBB

    Nie sądź wszystkich wg siebie :-)

  • 22. Data: 2009-06-14 08:47:00
    Od: "Jim-bim-ber" <s...@d...pl>

    > Nie sądź wszystkich wg siebie :-)

    Męszczyźni co najwyżej mogą się onanizować, doczytaj i odpowiedz bo na tłuka
    wychodzisz.
    JBB

  • 23. Data: 2009-06-14 08:53:02
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 14 Jun 2009 10:47:00 +0200, Jim-bim-ber napisał(a):

    > Męsz

    > czyźni co najwyżej mogą się onanizować, doczytaj i odpowiedz bo na tłuka
    > wychodzisz.

    Wychodzę na osobę, której jest wszystko jedno co do nazewnictwa w tym
    zakresie "czynnościowym", ponieważ nie mam konieczności dopieszczczania
    się, ale tobie wolno, skoro masz taką permanentną potrzebę. Nie kłócę się o
    nazwy czynności, którymi się nie zajmuję. Od dopieszczania mam kogoś, a nie
    coś.

  • 24. Data: 2009-06-14 13:39:45
    Od: "Jim-bim-ber" <s...@d...pl>

    > Wychodzę na osobę, której jest wszystko jedno co do nazewnictwa w tym
    > zakresie "czynnościowym", ponieważ nie mam konieczności

    W sumie fakt gotować, haftować, sadzić i siać też nie potrafisz a na grupach
    cie pełno.
    Niniejszym odszczekuję wszystko co napisałem !!!
    JBB

  • 25. Data: 2009-06-14 15:54:42
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 14 Jun 2009 15:39:45 +0200, Jim-bim-ber napisał(a):

    > W sumie fakt gotować, haftować, sadzić i siać też nie potrafisz a na grupach
    > cie pełno.
    > Niniejszym odszczekuję wszystko co napisałem !!!
    > JBB

    No i dobrze, to leć teraz się podopieszczać.

  • 26. Data: 2009-06-14 17:29:37
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    Jim-bim-ber pisze:

    > Męszczyźni ...

    Ales chłopie wystawił sie na stszał :-)
    --
    A S

  • 27. Data: 2009-06-14 20:55:00
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > czerwone w odstawce...

    Jakby te chłopcy umiały czytać,co ona pisze,to miały by posadzone
    po kilkanaście odmiam hamerykańskich pomidorów,at ak pletą ja głupie jakieś.
    Uprzejmie jak zwykle-Mirzan

  • 28. Data: 2009-06-14 21:34:43
    Od: "Jim-bim-ber" <s...@d...pl>

    > Ales chłopie wystawił sie na stszał :-)