  • 11. Data: 2024-09-07 11:29:54
    Temat: Re: Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2024 o 19:14 Uzytkownik <a...@s...pl> pisze:

    > Na upartego to by i łyżką wydłubał :)
    > Ale z tymi nawiertami to raczej średnio dokładnie wychodzi.
    > Jeżeli zaś chodzi o robienie otworów wiertnicami to powiem Ci, że od
    > czasu jak kupiłem pierwszą wiertnicę to stwierdziłem: "jaki ja głupi
    > byłem wcześniej, że tak się pier...oliłem kując młotami czy też różnymi
    > otwornicami widiowymi na SDS-MAX oraz SDS-Plus, oraz nawiercając
    > wiertłami".

    Dokładnie tak samo stwierdziłem ostatnio. Musiałem w któryś weekend
    (sobota) zamontować 3 klimatyzatory. Na tą okoliczność też kupiłem
    wiertnicę i wiertło koronowe fi52. Idzie jak w masło w żelbecie "wielkiej
    płyty".
    Technologia idzie do przodu i trzeba z tego korzystać. Koszty tych
    "wynalazków" nie są jakieś powalające a skrócają robotę w bardzo znaczącym
    zakresie.

    Przeszedłem też z wieloma narzędziami na zasilanie akumulatorowe - mam
    małe młotki makity, które na jednym aku 6Ah mogą wiercić otwory fi 8-10 w
    żelbecie praktycznie całą dniówkę. Dla mnie rewelacja.

    TG