  • 1. Data: 2009-01-30 16:49:53
    Temat: Czym wypełnić dziurę....
    Od: "Robert" <r...@w...pl>

    Witam,
    Mam dylemat: dziś zamontowano mi bramę Wisniowskiego w wolno stojącym
    garazu, roletowa, ze sprezynami z tyłu, bo otwor wjazdowy bez specjalnego
    nadproza (w wiencu nad otworem wykonawca dał poprostu podwojnie zbrojenie).
    Po zamontowaniu bramy (bramę montuje sie od wewnątrz otworu) pozostała u
    gory szczelina o szerokosci bramy - no bo nie mialem nadproza. Czym zrobic
    to pseudo nadproze ktore mi ta szczelinę wypełni? Nie musi to byc nic extra
    mocnego - bo nie przejmuje zadnych obciazeń. Myslałem o styropianie....
    latem zaszpachlować, zasiatkowac i otynkować garaż... ale może lepiej
    podmurować np z pianobetonu...?
    Kurna nie wiem na co zwrocić uwagę... co byscie zrobili?
    Pozdrawiam
    Robert

  • 2. Data: 2009-01-30 17:35:36
    Temat: Re: Czym wypełnić dziurę....
    Od: "Andrzej R." <a...@n...pl>

    Miałem szczelinę około 4 cm. Dałem styropian dokładnie tak, jak zamierzasz
    zrobić.Ładnych parę lat minęło i nic się nie dzieje.

  • 3. Data: 2009-01-30 18:53:19
    Od: "Robert" <r...@w...pl>

    U mnie jest to koło 15 cm... myslicie ze tez moze być styropian? Moze lepiej
    styrodur? Nie chodzi o koszty...
    Robert
    $...@a...news.neostrada.pl...

  • 4. Data: 2009-01-31 14:46:26
    Od: "news" <d...@w...pl>

    Zabudowałem płytą gipsową na to styropian i tynk na siatce, mam spokoj...