  • 1. Data: 2011-06-17 17:18:02
    Temat: Czym zaimpregnować drzewo i karton gips przed pożarem
    Od: Popik <s...@w...pl>

    Witam
    Jakim srodkiem moge zaimpegnowac drzewo przed pożarem czyli ogniem i
    płytę karton gips bo nie dałem płyty PP czerwonej
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-06-18 06:44:26
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Popik" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jakim srodkiem moge zaimpegnowac drzewo przed pożarem czyli ogniem i
    > płytę karton gips bo nie dałem płyty PP czerwonej

    plyta GK sama w sobie stanowi środek ochrony ppoż - jej zabezpieczać nie trzeba.

    b.

  • 3. Data: 2011-06-18 14:13:08
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    Popik <s...@w...pl> napisał(a):

    > Witam
    > Jakim srodkiem moge zaimpegnowac drzewo przed poĹźarem czyli ogniem i
    > pĹ&#65533;ytÄ&#65533; karton gips bo nie daĹ&#65533;em pĹ&#65533;yty PP czerwonej
    > Pozdrawiam
    Czym płytę już wiesz. Z drzewem problem. Liście też będziesz zabezpieczał.

  • 4. Data: 2011-06-18 21:30:53
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Popik wrote:
    > Witam
    > Jakim srodkiem moge zaimpegnowac drzewo przed pożarem czyli ogniem i
    > płytę karton gips bo nie dałem płyty PP czerwonej

    są preparaty oparte na roztwoprach soli któe zabezpieczają drewno...

    generalnie najlepiej drewno zabezpiecza gdy drewno jest strugane (bardzo
    gładkie)

  • 5. Data: 2011-06-24 12:55:13
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

> [...]
    > Jakim srodkiem moge zaimpegnowac drzewo przed pożarem czyli ogniem i płytę
    > karton gips bo nie dałem płyty PP czerwonej

    watek "czym impregnowac gotowa wiezbe? " -i post HANA