  • 1. Data: 2010-02-07 11:29:38
    Temat: Czym zmiekczacie pranie?
    Od: "sam jestem" <j...@v...pl>

    Proszę podajcie nazwy płynów/koncentratów do płukania takanin, z których
    jesteście zadowoleni.

    Ja nie wiem co mam robić: wszystko co wypiorę jest sztywne, twarde, można
    się o to ręce pokalecyć.

    To wina wody? - Poznań, sieciowa, z wodociągów miejskich, Aquanet.
    A może pralki? - stary automat Privileg, pierze, cztery płukania ostatnie z
    wirowaniem, uszlachetnianie z wirowaniem (około 400 obrotów/min).
    A może proszku? - używalem i markowych i zwykłych (Wizir, Rex) oraz żelu
    marki ARO z Makro.
    Do uszlachetniania dotąd użyłem tylko niemieckiego DOMOLa z Rossmanna.

    Pytam, bo sam jestem, i sobie nie radzę.

  • 2. Data: 2010-02-07 11:50:06
    Temat: Re: Czym zmiekczacie pranie?
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "sam jestem" <j...@v...pl> wrote in message
> [...]
    > Do uszlachetniania dotąd użyłem tylko niemieckiego DOMOLa z Rossmanna.
    >

    > Pytam, bo sam jestem, i sobie nie radzę.

    Kup sobie na Allegro dwie magiczne kule do prania (~8zł za jedną),
    przepierz pustą pralkę wtemp. 40 - 60°C, a później wypierz (z kulami, bez
    proszku) co tam masz np jasne kolory - temp. 40°C, jedno płukanie. Jeżeli
    będziesz zadowolony to pierz następne rzeczy można prać ciemne nie farbujące
    z jasnymi - kule nie rozpuszczają kolorów, ale ostrożność wskazana.
    Gdyby to nie pomogło najtaniej wyjdzie zamontować na dopływie do pralki
    naczynie (jak na filtr) z fosforanami w środku...

  • 3. Data: 2010-02-07 12:52:01
    Od: "Me(L)Isa" <j...@a...pl>

    W dniu 2010-02-07 12:29, sam jestem pisze:
> [...]
    > Do uszlachetniania dotąd użyłem tylko niemieckiego DOMOLa z Rossmanna.
    >

    > Pytam, bo sam jestem, i sobie nie radzę.

    Płyn (np.)GLOBAL - biały lub niebieski. Nie jest drogi, ładnie pachnie,
    pranie miękkie.
    Wlewasz do ostatniego płukania...I już.
    ;-)
    Mel

  • 4. Data: 2010-02-07 14:03:02
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 7 Feb 2010 12:50:06 +0100, Prawusek napisał(a):

    > Kup sobie na Allegro dwie magiczne kule do prania (~8zł za jedną),

    "Kula piorąca jest wypełniona kuleczkami ze specjalnych
    materiałów bioceramicznych.
    Ponadto, do klasterów wody emitowane jest promieniowanie podczerwone,
    co powoduje wzrost temperatury, a zatem wzmożony ruch cząsteczek wody
    - co przyspiesza efekt rozpuszczania brudu."

    To brzmi jak opis magnetyzerów do paliwa. Jak to naprawdę działa (o ile
    działa)?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 5. Data: 2010-02-07 14:31:53
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> wrote in message

> [...]
    > - co przyspiesza efekt rozpuszczania brudu."
    >
    > To brzmi jak opis magnetyzerów do paliwa. Jak to naprawdę działa (o ile

    Dobrze - przestałem stosowac proszek do prania, przestałem sie drapać, mimo,
    ze płukanie wystarcza jedno.

  • 6. Data: 2010-02-07 14:55:14
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 7 Feb 2010 15:31:53 +0100, Prawusek napisał(a):

> [...]

    Boszsz, co za pierdoły :-D
    --

    Ikselka.

  • 7. Data: 2010-02-07 17:00:59
    Od: "misiczka" <i...@g...com>

    Użytkownik "sam jestem" <j...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jesteście zadowoleni.
    >
    > Ja nie wiem co mam robić: wszystko co wypiorę jest sztywne, twarde, można

    Ja piorę w E albo w Vizirze i płucze w Lenorze (polskim albo niemieckim).
    Inne płyny do płukania mnie nie zadowalają :-)

  • 8. Data: 2010-02-07 17:02:22
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    sam jestem pisze:
> [...]
    > jesteście zadowoleni.
    >
    > Ja nie wiem co mam robić: wszystko co wypiorę jest sztywne, twarde, można

    Nie używam proszków do prania, tylko płynów (Persil i Perwoll), do
    płukania Lenor, pranie jest miękkie i świeże, a wodę chyba mamy z tego
    samego ujęcia.
    --
    Basia

  • 9. Data: 2010-02-08 08:41:27
    Od: "shat" <a...@s...pl>

    "misiczka" <i...@g...com> wrote in message

    > Użytkownik "sam jestem" <j...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Ja piorę w E albo w Vizirze i płucze w Lenorze (polskim albo niemieckim).
    > Inne płyny do płukania mnie nie zadowalają :-)

    Jesteś typową ofiarą reklam. Wszystko co sie pojawia w telewizji to
    największy możliwy syf, wystarczy spojrzeć na składniki produktów
    spożywczych. A jeśli uważasz że Vizir/Lenor jest skuteczny to zostałaś
    zmanipulowana "bo cała Polska korzysta z Vizir" lub "Tylko profesjonaliści
    korzystają z Lenora" .

    --
    Radek

  • 10. Data: 2010-02-08 10:04:52
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    sam jestem rzecze:

    > To wina wody? - Poznań, sieciowa, z wodociągów miejskich, Aquanet.

    Sprawdź- w sklepie zoologicznym powinno dać się kupić
    test twardości wody.

    --
    Dominik (& kąpany)
    Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy w oparciu o Art. 54 Konstytucji RP