  • 111. Data: 2019-02-27 19:56:14
    Temat: Re: Czyste powietrze :)
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jaki pan taki kram mozna powiedziec. Zauwazylem ciekawe zjawisko. Czesc osob wsrod
    tych ktore znam jest zwolennikami jelopozycji. Jeszcze niedawno bardzo lubili pastwic
    sie nad pisem. Ostatnio proba wejscia na tematy okolopolityczne konczy sie tekstem ze
    moze by porozmawiac o czyms innym.

  • 112. Data: 2019-02-27 21:08:52
    Od: l...@g...com

    Zmęczenie materiału. I tak zagłosują na POKO. Stara miłość nie rdzewieje.

  • 113. Data: 2019-02-27 21:28:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Niekoniecznie. Byt ksztaltuje swiadomosc. Jak podwyzka placy minimalnej uderza w
    pracodawcow to trzeba sobie zdac sprawe ze jest ich kilkadziesiat a moze kilkaset
    razy mniej niz zadowolonych pracobiorcow. Jak znam zycie to wielu potencjalnych
    wyborcow dzisiejszej jelopozycji jak zostana sami z karta do glosowania to zrobia
    znaczek przy pisie. Glosowanie jest tajne, nikt nie sprawdza jak konkretny czlowiek
    glosowal.

  • 114. Data: 2019-02-28 09:18:29
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 27 Feb 2019 17:30:39 +0100, Sir_Robak

    > Moja żona mówi że lepiej żeby zamiast tego były np.:
    > obiady jak za naszych czasów w szkole!

    Populiści takich rzeczy nie robią, bo to nie przynosi wymiernego rezultatu
    wyborczego. Znaczy jakieś tam punkty dodatnie się za to zarwie, ale nic tak
    nie pobudza do głosowania jak obietnica kasy do łapy, i to z przypomnieniem
    co miesiąc jakich to ma się dobrych rządzących.

    > Ale jak mówisz wszystko lepsze będzie długofalowo (drogi, ścieżki,
    > ogólnie infrastruktura + same obiekty szkolne i przedszkolne)
    > od dawania kasy ot TAK!

    Ojtam. Ja mieszkam w 25 tysięcznej dzielnicy Wawy, a w promieniu 10km jest
    JEDNO liceum publiczne. Są jakieś tam plany od 2-3 lat na budowę liceum
    bliżej centrum dzielnicy, ale nagle okazało się, uwaga, że nie ma kasy na
    nową szkołę. Jaka szkoda. Ale spokojnie, pewnie zorganizują jakąś ściepę
    narodową i wydrą rodzicom z pińćset plusk.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 115. Data: 2019-02-28 15:34:54
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To nie jest dawanie kasy od tak. Dzieci sa panstwowe i pierwszy raz w historii Polski
    panstwo poczulo sie do lozenia na swoje dzieci. A ze najlepiej o panstwowe dzieci
    zadbaja ich biologiczni rodzice to panstwo placi rodzicom za wychowanie panstwowych
    dzieci. Co do obiadow w szkolach. Za moich czasow obiady byly platne. Na dodatek byly
    to najgorsze obiady jakie w zyciu jadlem. Mamy sie bez gadania zrzucac na 500+ dla
    dzieci bo one kiedys nam ta kase oddadza w formie emerytur. To ze czyjas zona cos
    mowi nic nie znaczy ponad to ze sobie mowi.

  • 116. Data: 2019-03-01 08:44:19
    Od: quent <x...@x...com>

    On 28.02.2019 15:34, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    dzieci zadbaja ich biologiczni rodzice to panstwo placi rodzicom za wychowanie

    Każdy ma innego idola, Kogutek jak widać hołubi Duce czy tam innego
    faszystę.
    Za propagowanie takiego ustroju Kogutek powinien siedzieć.
    Nie pozdrawiam

  • 117. Data: 2019-03-01 09:19:08
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 1 marca 2019 08:44:21 UTC+1 użytkownik quent napisał:
> [...]
    > faszystę.
    > Za propagowanie takiego ustroju Kogutek powinien siedzieć.

    Okresliłeś kogutka jako faszystę, a następnie wyprowadziłeś z tego konsekwencje w
    postaci pierdla. Ale tu są duże braki w rozumowaniu, twoje opinia nie czyni go
    faszystą.

    b.

  • 118. Data: 2019-03-01 09:32:59
    Od: quent <x...@x...com>

    On 01.03.2019 09:19, Budyń wrote:
    > Ale tu są duże braki w rozumowaniu

    Nie ma żadnych braków.
    Wszystko się zgadza z definicją.
    Odrażający typ, tfu!

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 119. Data: 2019-03-01 09:40:00
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 1 marca 2019 09:33:00 UTC+1 użytkownik quent napisał:

    > Nie ma żadnych braków.
    > Wszystko się zgadza z definicją.
    > Odrażający typ, tfu!

    Faszyzm - doktryna polityczna powstała w okresie międzywojennym we Włoszech,
    sprzeciwiająca się demokracji parlamentarnej, głosząca kult państwa (statolatrię,
    totalitarne silne przywództwo, terror państwowy i solidaryzm społeczny).

    Słabo się zgadza.

    b.

  • 120. Data: 2019-03-01 09:44:54
    Od: quent <x...@x...com>

    On 01.03.2019 09:40, Budyń wrote:

> [...]
    totalitarne silne przywództwo, terror państwowy i solidaryzm społeczny).

    Weź się doedukuj.
    Nawet wikipedia dokładnie to wyłuszcza:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Faszyzm_w%C5%82oski

    Faszystowski slogan propagandowy brzmiał "Wszystko w Państwie, nic poza
    Państwem, nic przeciw Państwu". Jak widać pasuje jak ulał.
    Wg tego odrażającego typa nawet dzieci powinny być państwowe.
    Czyżbyś sądził podobnie?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info